XXL Nutrition

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Gebruik deze nu dik een maand in combinatie met creatine. Doet zn werk goed, spieren worden voller. Meer gewicht til ik er echter niet van. Wel wordt ik er wat vetter van bij mijn buik.
 
Gebruik deze nu dik een maand in combinatie met creatine. Doet zn werk goed, spieren worden voller. Meer gewicht til ik er echter niet van. Wel wordt ik er wat vetter van bij mijn buik.

Je wordt vetter door een teveel aan kcal, niet door deze supps.
 
Wat ik als bijwerking ervaar is dat ik hiervan iets onrustiger wordt en een energierush krijg. Dit gevoel trekt wel na circa 1 uur weg dus niet super hinderlijk.

Om die reden durf ik al wel een slok voor de training nemen. Geeft je energie en spieren voelen sterker en steviger. Ik lijk meer aan te kunnen met magnificent. Herstel volgende dag is trouwens merkbaar beter na het nemen van magnificent.
 
Om die reden durf ik al wel een slok voor de training nemen. Geeft je energie en spieren voelen sterker en steviger. Ik lijk meer aan te kunnen met magnificent. Herstel volgende dag is trouwens merkbaar beter na het nemen van magnificent.

Gebruik nu voor de training Crazy en direct na de training in de auto Magnificent en voor het slapen gaan een bakje kwark. Op dit moment is dat de perfecte combinatie voor mij:)
 
Gebruik nu voor de training Crazy en direct na de training in de auto Magnificent en voor het slapen gaan een bakje kwark. Op dit moment is dat de perfecte combinatie voor mij:)
Een heerlijke combinatie. Crazy Pre-workout voor extra energie, doorbloeding en kracht. Magnificent pak je direct weer optimaal herstel. Zeker een mooie combinatie :)

Ralf
 
Gebruik deze nu dik een maand in combinatie met creatine. Doet zn werk goed, spieren worden voller. Meer gewicht til ik er echter niet van. Wel wordt ik er wat vetter van bij mijn buik.

Misschien beperken tot 1 schep na de training :)? Ik gebruik dit jaar rond en heb alleen maar lof over voor dit product :D
 
Misschien beperken tot 1 schep na de training :)? Ik gebruik dit jaar rond en heb alleen maar lof over voor dit product :D

Dat is misschien wel een idee voor de volgende keer. Pot is nu toch bijna op dus maak hem ff af met twee scheppen daarna gewoon weer cutten ;)
 
Dat is misschien wel een idee voor de volgende keer. Pot is nu toch bijna op dus maak hem ff af met twee scheppen daarna gewoon weer cutten ;)
Magnificent is een goede keus :) Echter wanneer je niet wilt aankomen in vetmassa, is het verstandig om goed te bekijken wat je te veel binnen krijgt. Je kan bij gebruik van Magnificent gerust wat koolhydraten minderen. Magnificent bevat dusdanig veel, dat je het daarmee compenseert en je jouw spieren direct na de training voldoende bouwstenen geeft om optimaal te herstellen :)

Ralf
 
Ik gebruik sinds 1 week magnificent en nr 1 als pre workout!
Ik gebruik nr1 voor mijn training en magnificent meteen erna. 20-30 min later pak ik ook nog whey. Is dit prima?
Ik merk wel dat mijn setjes al iets beter en langer vol te houden zijn.
 
Ik gebruik sinds 1 week magnificent en nr 1 als pre workout!
Ik gebruik nr1 voor mijn training en magnificent meteen erna. 20-30 min later pak ik ook nog whey. Is dit prima?
Ik merk wel dat mijn setjes al iets beter en langer vol te houden zijn.

Dit is zeker prima! Zou leuk zijn als je nog iets post over 3/4 weken over je ervaring met magnificent
 
Hoi!


Ik heb sinds kort een pot Magnificent besteld. In de beschrijving stond dat ik zo 4-6kg zou aankomen (niet gebeurd), dat m'n spieren een pomp zouden houden (viel ook tegen) en dat m'n spierpijn minder zou zijn (hieraan voldoet het goed!).. Nu ben ik misschien niet een heel ervaren fitnesser, omdat ik altijd heb gevoetbald. Misschien is dat de reden dat ik er wat minder van merk, vanwege mijn mindere spiermassa dan bijvoorbeeld jullie?

Mijn vraag aan jullie is;
Zal Creapure mij qua spieropbouw evenveel helpen als Magnificent? En wat zijn precies de voordelen van Magnificent tegenover Creapure, en waarom?

Hoor graag van jullie, dit scheelt me zo €15,- en dit is enorm veel voor een studentje ;)
 
Hoi!


Ik heb sinds kort een pot Magnificent besteld. In de beschrijving stond dat ik zo 4-6kg zou aankomen (niet gebeurd), dat m'n spieren een pomp zouden houden (viel ook tegen) en dat m'n spierpijn minder zou zijn (hieraan voldoet het goed!).. Nu ben ik misschien niet een heel ervaren fitnesser, omdat ik altijd heb gevoetbald. Misschien is dat de reden dat ik er wat minder van merk, vanwege mijn mindere spiermassa dan bijvoorbeeld jullie?

Mijn vraag aan jullie is;
Zal Creapure mij qua spieropbouw evenveel helpen als Magnificent? En wat zijn precies de voordelen van Magnificent tegenover Creapure, en waarom?

Hoor graag van jullie, dit scheelt me zo €15,- en dit is enorm veel voor een studentje ;)

Hallo BenjaminS,

Creapure en Magnificent zijn twee verschillende producten, magnificent een post workout(na je training) suppliment, dus ook voornamelijk herstel.
Creapure is meer een pre-workout(voor je training), hier zit een laadfase aan maar daarna is het 1 maal daags 5gram, dit bevorderd je training zelf.

Dan heeft Magnificent in tegenstelling tot creapure veel meer ingrediënten, deze zorgen er onder andere voor dat na je training weer genoeg koolhydraten, vitaminen etc. in je lichaam hebt.
Het is namelijk zo dat je de meeste voedingstoffen tijdens je training gebruikt en vrij weinig van overblijft.

Je kan wel na gaan als je een dag goed hard getraind hebt, je lichaam op en kapot(is mijn ervaring)
Hierdoor kan je lichaam niet optimaal herstellen en eventueel eiwit dat ingenomen word zal niet optimaal worden opgenomen.
Magnificent zal je dus uiteindelijk helpen om beter te kunnen herstellen en dus ook sneller te groeien.

Om terug te komen op je vraag, creapure zal je niet evenveel helpen als magnificent dat doet omdat het 2 verschillende producten zijn.

Hopelijk ben je hierbij voldoende geïnformeerd!;)

Gr Jeen
 
Laadfase bij creatine is achterhaald. Verder klopt het wat je zegt, Jeen. Afhankelijk van je voedingsschema boek je een resultaat van 4-6kg. Wellicht iets minder of meer. Is je voedingsschema wel in orde BenjaminS?
 
Hoi!


Ik heb sinds kort een pot Magnificent besteld. In de beschrijving stond dat ik zo 4-6kg zou aankomen (niet gebeurd), dat m'n spieren een pomp zouden houden (viel ook tegen) en dat m'n spierpijn minder zou zijn (hieraan voldoet het goed!).. Nu ben ik misschien niet een heel ervaren fitnesser, omdat ik altijd heb gevoetbald. Misschien is dat de reden dat ik er wat minder van merk, vanwege mijn mindere spiermassa dan bijvoorbeeld jullie?

Mijn vraag aan jullie is;
Zal Creapure mij qua spieropbouw evenveel helpen als Magnificent? En wat zijn precies de voordelen van Magnificent tegenover Creapure, en waarom?

Hoor graag van jullie, dit scheelt me zo €15,- en dit is enorm veel voor een studentje ;)

Beste Benjamin,

Magnifcent is een totaal recovery product geschikt voor het hele jaar. Dus of je nu aan het cutten bent of juist aan het aankomen dit is iets dat je eigenlijk (ik doe het zelf en meer met mij) het gehele jaar neemt.

Op rustdagen kun je 1 schepje creapure supplementeren om zo toch je creatine binnen te krijgen. Zelf neem ik er altijd 2. (1 ochtend en 1 voor het trainen)
 
Komt deze binnenkort weer in de aanbieding?
Ben al ff leeg :(
 
Aanbieding ofniet, deze moet je gewoon kopen haha :D
 
Een product als magnificent blijft een uitstekend en compleet product voor na de training. De suikers, creatine en aminozuren voorzien het lichaam van bouwstoffen die het nodig heeft. Voor de mensen die VERWACHTEN kilo's aan te komen wil ik meegeven dat dit alleen mogelijk is INDIEN je voeding ook op orde is. De suikers ofwel koolhydraten in dit product zorgen voor een insulinestijging in het bloed en daardoor ontstaat er een anabolic window waarin de voeding het effectiefst en snelst bij de getrainde spieren terecht komt en zodoende sneller hersteld en dus groeit. De overige calorieën dien je de rest van de dag uiteraard zoveel mogelijk uit vaste voeding te halen.

Dus lang verhaal kort, magnificent is een super compleet post workout product die de spieren van de benodigde bouwstoffen voorziet. Dit draagt bij aan sneller herstel en spiergroei maar ten alle tijden blijft je dieet van grootst belang.
 
Hoelang achter elkaar kan/mag je het Super DUo gebruiken? Ben nu door mijn voorraadje heen, is het verstandig even rust te houden of gewoon weer mee verder gaan?
 
Back
Naar boven