Fitness Seller

Magnificent - Body & Fit Sports Nutrition (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent!
    Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

    Voordelen Magnificent:
    -Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
    -Tot 40% meer spierkracht!
    -Extreem volle, harde spieren
    -Spieren voelen constant opgepompt
    -High Tech! Unieke ingredienten
    -Unieke - extreem hoge kwaliteit!
    -Extreme bodybuilding

    De ingredienten;
    Ingredienten per dosering van 70 gram:
    Magnificent Carb Blend 53,7 gram
    Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
    Magnificent Creatine Blend 5000 mg
    Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
    PeptoPro 4000 mg
    BCAA 4:1:1 1000 mg
    Glutamine Peptides 1000 mg
    Taurine 1500 mg
    L-Carnitine 50 mg
    Cinnamon Cassia extract 100 mg
    Alpha Lipoic Acid 100 mg
    Mineralen & Vitamine Mix per 70 Gram
    Magnesium Citrate 586mg 156%ADH
    Tricalciumphosphate 500mg 62,5%ADH
    Vitamin C 20mg 25% ADH
    Zinc Bisglycinate 13mg 130% ADH

    Andere ingredienten,: Tropical Fruit smaakaroma, Sucralose, kleurstof E124, Lechitine.

    *ADH = Aanbevolen dagelijkse hoeveelheid
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit sensation. Het heeft een erg lekkere smaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? Op trainingsdagen 70 gram (2 maatscheppen) na de training en op rustdagen 70 gram in de ochtend.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering, voor 22.00 besteld morgen in huis en een gratis sample.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker.

Mijn review:

Prijs
2100 gram (30 doseringen) voor €24,90 is netjes voor de ingrediënten die erin zitten. Per dosering betaal je €0,83 waar je een maand mee kan doen.

Smaak
Je kunt kiezen uit twee smaken; Fruit Sensation en Orange Juice. Ik heb gekozen voor Fruit Sensation en die smaakt erg lekker en het lost goed op. Het vult ook goed.

Werking
Doordat ik meer supplementen gebruik en juist in de periode zit van experimenteren, is het heel moeilijk te achterhalen wat het met mijn lichaam heeft gedaan.
Als ik naar de ingrediënten kijk zouden mijn spieren sneller moeten herstellen, spiermassa opbouwen en meer spierkracht hebben en misschien wel meer...

Zoals gezegd is het moeilijk te zeggen waar mijn 'gains' precies vandaan komen, dus van welk supplement. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik binnen 1 maand (ik gebruik dit supplement 2 weken) 3 kilo ben aangekomen, dat is vet maar ook zichtbaar vollere spieren. Na mijn zware training merk ik dat ik weinig spierpijn meer heb waar ik erg blij mee ben. Ik kan dezelfde en de volgende dag gewoon doen waar ik zin in heb en vaker trainen wat meer spiermassa betekent. Ook heb ik meer spierkracht gekregen. Ik denk dat elk supplement wel een steentje heb bijgedragen aan mijn 'gains'.
Ik geef het een cijfer van 8/10.

Ben benieuwd naar de andere ervaringen met dit product.

Magnificent.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alle ingrediënten in Magnificent zijn zo afgesteld, dat het enorm snel opneembaar is. Door de snelle koolhydraten, vrije aminozuren, peptopro, creatine etc heb je snel opneembare ingrediënten. Als je dit gaat mengen met Whey, zal de opname snelheid van voornamelijk de losse aminozuren/peptopro/bcaa's vertraagd worden. Dit wil je natuurlijk niet, vandaar wij aanraden altijd 20 minuten na de Magnificent de Whey shake te nemen.

Ralf

Dat verklaart het voor een deel voor mij, ik heb namelijk begrepen dat je na je training zo snel mogelijk snelle eiwitten tot je moet nemen. Maar het is dus zo dat bijv. de koolhydraten, animozuren etc van Magnificent belangrijker zijn en dus als eerst moeten worden genomen?
 
Dat verklaart het voor een deel voor mij, ik heb namelijk begrepen dat je na je training zo snel mogelijk snelle eiwitten tot je moet nemen. Maar het is dus zo dat bijv. de koolhydraten, animozuren etc van Magnificent belangrijker zijn en dus als eerst moeten worden genomen?

Klopt. Wat ik altijd doe is een schep Magnifcent met een schep Peptopro na de training. Uurtje later een lekkere maaltijd of shake :)
 
Zijn veel verschillende manieren. Hangt er allemaal vanaf hoe je pre/intra/post wo nutrition geregeld is.
Maar om het puur alleen compleet te maken post wo volstaat magnificent met pepto direct na workout -->15/20min later een shake met whey en 45-60min daarna een goede solid meal
 
Zijn veel verschillende manieren. Hangt er allemaal vanaf hoe je pre/intra/post wo nutrition geregeld is. Maar om het puur alleen compleet te maken post wo volstaat magnificent met pepto direct na workout -->15/20min later een shake met whey en 45-60min daarna een goede solid meal

True,

Ik knal altijd whey met magnificent tegelijk direct na training. En dan half uur later een volledige maaltijd.
 
Ik vind het persoonlijk niet werken maar lekker is het wel
 
Ik vind het persoonlijk niet werken maar lekker is het wel

Waaraan 'merk' jij dat dan? Het is gewoon een samenstelling om je spieren meteen na trainen terug te voorzien van glycogeen en bouwstenen zodat het herstelproces meteen in werking wordt gezet.
Het is niet alsof je iets 'merkt', maar simpel weg een toevoeging/aanvulling ter optimalisatie van je training en herstel.
 
Wat is eigenlijk het grote verschil tussen Magnificent en Post-Workout?

Het gaat om dit:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybui...ortsnutrition/post-workout/?sqr=post-workout&

Alvast bedankt
Magnificent bevat naast koolhydraten, voornamelijk aminozuren voor na de training, teven is deze kwa ingrediënten iets uitgebreider dan de Post Workout. De Post Workout bevat in plaats van aminozuren, eiwitten. Dit is minder snel opneembaar. Dat zijn de grote verschillen :)

Ralf
 
Ik ben van plan om Magnificant i.c.m. BCAA Pure Caps te kopen, of is dit geldverkwisting?
 
Ik ben van plan om Magnificant i.c.m. BCAA Pure Caps te kopen, of is dit geldverkwisting?

Magnificent heb je zeker wat aan. Ga je absoluut profijt van hebben.

BCAA pure caps zijn ook zeker een toegevoegde waarde.
Samen met Whey en oats de supplementen die standaart in een stack horen.
 
Iemand weet van de percentages dextrose, waxy maize starch en maltodextrine in de carb blend van 53,7 gram?
 
Ik ben van plan om Magnificant i.c.m. BCAA Pure Caps te kopen, of is dit geldverkwisting?

Ik vind dat beiden in je supplementen stack horen. BCAA voor/tijdens (intra workout) training en de magnificent kan evt tijdens en anders zoals de meesten doen erna (post workout).

Beiden hebben toegevoegde waarde
 
Van 't weekend maar weer eens een potje bestellen. De laatste heeft 2 maanden afgesloten in de gang gestaan waar het nogal warm werd. Toen ik de pot open maakte viel ik zowat flauw van de stank :P
 
Iemand weet van de percentages dextrose, waxy maize starch en maltodextrine in de carb blend van 53,7 gram?

Niemand? Het is wel een belangrijk gegeven...?
 
Van 't weekend maar weer eens een potje bestellen. De laatste heeft 2 maanden afgesloten in de gang gestaan waar het nogal warm werd. Toen ik de pot open maakte viel ik zowat flauw van de stank :P
Dan is het inderdaad niet verstandig het nog te gebruiken. Een nieuwe pot is dan de beste optie;)
 
Iemand weet van de percentages dextrose, waxy maize starch en maltodextrine in de carb blend van 53,7 gram?

Per 53,7 g:
33,7 gram dextrose, 5 gram WMS en 5 gram Palanitose en 10 g maltodextrine
 
Van 't weekend maar weer eens een potje bestellen. De laatste heeft 2 maanden afgesloten in de gang gestaan waar het nogal warm werd. Toen ik de pot open maakte viel ik zowat flauw van de stank :P

Hhahaha zonde man! Mijn potten gaan sowieso geen 2 maanden mee :p
 
Ik neem hem altijd postworkout tegelijkertijd met whey.
Maar doe nu fruit magnificent met Aardbei-kiwi whey

Shit is een pure tractatie gek :zuip:

Lekker zoet. Net een cheat :D
 
Ik neem hem altijd postworkout tegelijkertijd met whey.
Maar doe nu fruit magnificent met Aardbei-kiwi whey

Shit is een pure tractatie gek :zuip:

Lekker zoet. Net een cheat :D
Magnificent is de ideale shake voor direct na de training. Snelle koolhydraten, aminozuren, creatines en elektrolyten. 20 minuutjes later de Whey en je kan optimaal spieren bouwen:cool:

Kenmerken Magnificent:
- Perfecte koolhydraten mix
- High Tech! Unieke ingrediënten
- Unieke - extreem hoge kwaliteit!
- Extreme bodybuilding
 
Back
Naar boven