AndroidHealthClinic

magnificent vs tms (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alex klomp

Cool Novice
Lid geworden
19 feb 2011
Berichten
44
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
13%
eigenlijk is de vraag heel simpel
welke is beter van de twee en waarom
ik gebruik al een hele tijd TMS en nu komt body en fit met MAGNIFICENT aan zetten
dus ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
 
Zijn 2 verschillende producten
 
eigenlijk is de vraag heel simpel
welke is beter van de twee en waarom
ik gebruik al een hele tijd TMS en nu komt body en fit met MAGNIFICENT aan zetten
dus ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties
pre-workout TMs en als post workout Magnificent.
Stel je vraag anders even in B&F shop topic.
 
pre-workout TMs en als post workout Magnificent.
Stel je vraag anders even in B&F shop topic.

Dat is inderdaad helemaal de juiste benadering. Magnificent is het product specifiek voor na de training.:)


Alle vragen kun je ook altijd kwijt in ons topic. :)
 
Ik had ze laatst vergeleken en volgens mij leken de twee producten echt heel erg veel op elkaar. Magnificent bevatte geloof ik meer creatine(-blends) en hoeveelheden als TMS, terwijl TMS ook ingrediënten bevatte voor een 'pomp'.
Misschien dat B&F een verklaring heeft? :D
 
Ik had ze laatst vergeleken en volgens mij leken de twee producten echt heel erg veel op elkaar. Magnificent bevatte geloof ik meer creatine(-blends) en hoeveelheden als TMS, terwijl TMS ook ingrediënten bevatte voor een 'pomp'.
Misschien dat B&F een verklaring heeft? :D

Magnificent is echt de Post-Workout met WMS/Dextrose etc in een hogere dosering. PeptoPro, Glutamine Peptides, BCAA 4:1:1 - echt hetgeen je nodig hebt na de training. :) en daarnaast ook creatine idd.

Total Muscle Solution is echt de "luxe" creatine of het totaal spieropbouwende product met eigenlijk alle ingredienten voor pomp, kracht, uithouding en spiermassa als creatines, arginine ethyl ester, citruline malaat, beta alanine, l-carnitine tartrate enz..

Ze hebben dus wel overeenkomsten maar zijn wel specifiek gerichte andere producten die je zelfs goed kunt combineren. Bivoorbeeld Total Muscle Solution voor de training en Magnificent na de training. Op rustdagen neem je dan alleen Total Muscle Solution.

Total Muscle Solution

Magnificent
 
Laatst bewerkt:
ik gebruik TMS eigenlijk ook alleen maar hoofdzakkelijk als post workout supplement
maar meschien moet ik dan toch ook maar over stappen op magnificent

ik gebruik als preworkout sup natuurlijk PWP vandaar dat ik TMS als postwork out gebruik

dus moet ik de combi PWP en MAGNIFICENT maar eens proberen meschien dat dat een goeie combi is
 
ik gebruik TMS eigenlijk ook alleen maar hoofdzakkelijk als post workout supplement
maar meschien moet ik dan toch ook maar over stappen op magnificent

ik gebruik als preworkout sup natuurlijk PWP vandaar dat ik TMS als postwork out gebruik

dus moet ik de combi PWP en MAGNIFICENT maar eens proberen meschien dat dat een goeie combi is

Ja, kan zeker ook heel goed. Meerdere goede combinaties zijn mogelijk:)
 
Ik wil "tms" als pre workout en "magnificent" als post workout gebruiken -> Mag ik dit constant gebruiken of is een kuur beter...
 
normaal gezien is het toch beter geen 12 weken non stop creatine bevattende producten te nemen? In welk opzicht is tms en magnificent dan anders?
 
Dat heeft voornamelijk met gewenning en de totaal dosering van Magnificent te maken. Magnificent bevat meer koolhydraatbronnen, waardoor het in mijn ogen meer geschikt is voor de post-workout.

-Leon
 
Back
Naar boven