XXL Nutrition

Mahatma (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe mag je haar niet?
En leg uit?

Nee ik mag haar zeker niet, bijdehante kwallek*t die altijd het laatste woord moet hebben en alles beter weet.Blij dat ze opgerot is hier.

Je kan je natuurlijk afvragen hoe hij aan die pics gekomen is?
 
Perm nu?
Ik zie dat hij elite af is.

Geeft big t refunds in zo'n geval?
 
ik zou hem ze knaken in ieder geval niet terug geven, wat een retard was dat. alleen maar napraten en niks toevoegen
 
ik zou hem ze knaken in ieder geval niet terug geven, wat een retard was dat. alleen maar napraten en niks toevoegen
Vraag me ook af van wie het een kloon was..
 
Net als die maartennnn , ook zon vaag iemand
 
Ik weet alleen dat het mpower was
Kan me alleen niks voorstellen bij die naam
 
Ah ja lees het nu terug inderdaad. Vraag me nog steeds af wie dan precies ''Mpower'' was.. Heb ik ook al 3x gevraagd in dit topic lol.

Zelfde type postgedrag, kwam in bepaalde logs, zei af en toe "Goede training" of "Sterk" en antwoordde in topics waar die ooit iets van had gelezen dus dan moet je advies geven.

M powerrrr was het trouwens, zoiets.
 
Had die een beetje goed advies ??
 
Was een beetje vergelijkbaar met muziekleraar voor dove mensen, misschien kan die wel wat, maar die doven zitten er niet op te wachten.
 
Ik kreeg pas geleden advies van hem

Moet ik me hier iets van aantrekken of gewoon me eigen ding doen ??
 
Zou wel lullig zijn als hij zijn geld niet terugkreeg.
Aan de andere kant is het wel makkelijk zo, elite maken zodat je de voordelen kunt plukken (oh wacht die zijn er niet) en dan rellen en je bent er niets op achteruit gegaan.
 
Mahatma is Sven de Lange uit Nieuw-Vennep. Zat in de kwarkmixer ratpack. Ik had hem als M Powerrr gereport toen hij als 17 jarige info vroeg over zijn eerste kuurtje. Toen kwam de permban.

NSB stylo, i know


/care
 
Back
Naar boven