AndroidHealthClinic

mail van hotmail :D brahahahahahah (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

capricik

Advanced Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
15 dec 2002
Berichten
964
Waardering
1
Er is een hacker gesinaleerd in het MSN-Netwerk van Hotmail Corporation. U Bent helaas genoodzaakt om dit Staff-bericht door te sturen naar 10 of 5 mensen. doe dit s.v.p binnen 1 dag. Anders zal deze JAVA-Teller in dit bericht vastleggen dat u e-mail account wordt "Geblacklist". Dat houdt in dat u zich niet meer kunt aanmelden op uw e-mail-account.

Als u dit bericht niet binnen een week doortstuurt, zal uw IP-Adres (De "Postcode" van uw Computer) worden geblokkeerd, zodat u nooit meer een e-mail account zal kunnen aanmaken.

Onze medewerkers zullen intussen proberen om deze zogenaamde "Hacker" te verwijderen.

Alvast bedankt.
M.V.G: Hotmail-Staff.

:nut: :nut: :nut: :nut: :nut: :nut: :nut: :nut: :nut:
 
Shit bedankt dat je dit post, ik heb die mail namelijk nog niet gehad! Ik zal hem nu meteen naar al mijn contacten sturen!!
 
eh frietbakkertje van me.... Meen je dit nou? :D
 
Ik studeer nu bijna 4 jaar informatica, dus ik weet dat dit soort kwesites zeer serieus genomen moeten worden. Ik was er al een keer bijna uit gegooid, uit die hotmail... toem moest ik een virus waarschuwing doorsturen, dat heb ik niet gedaan.... gelukkig kon ik dit nog goedmaken door een andere email alsnog 30 keer door te steuren... dit was voor een jongentje in ghana, die maar 1 testikel had, en zijn moeder had nog steeds niet geld genoeg ook al had die al 2 nieren verkocht en haar lichaam verkocht... Zijn vader probeerde ook zijn steentje bij te dragen, door dag en nacht te werken in de graanvelden, maar voor elk emailtje dat je doorsteurde kreeg die jongen 1 dollar. Dus dat was weer mooi 30 dollar voor die jongen, en dat was ook echt waar... deze email heb ik dus wel doorgestuurd en nog 1 extra met de excuses aan het personeel van hotmail.com dat ik in het vervolg wel netjes alle mail zal doorsturen als iemand dat verzoekt.
 
Dit is toch gewoon van die ketting shit zooi. Zo groot iets als hotmail stuurt toch ook van die nieuwsbrieven. Staat er ook niet bij stuur door naar 5-10 mensen. Volgens mij is gewoon bull shit. Als hotmail echt iets van je wil krijg je gewone mail en klaar . Niks gezeik over duursturen
 
Nee nee zo werkt dat helaas niet Ryu, het ligt iets gecompliceerder dan dat. Als hotmail iedereen een email zou moeten sturen zou dat erg veel werk zijn, en ze moeten al zoveel doen om het netwerk draaiende te houden, dus hopen ze op deze manier de hulp van iedereen te krijgen zodat zij bezig kunnen blijven en toch wordt er dan zo toch iedereen gewaarschuwd door elkaar, netjes toch?
 
mwa jij hebt er meer verstand van als ik dus ik ga er van uit dat jij gelijk hebt. Maar toch vind ik het raar dat ze dan gaan dreigen met een week. Kom op stel dat je net een week op vakantie bent ofzo
 
In het geval van vakantie kan je uistel krijgen, maar dan moet je wel even op tijd laten weten wanneer je op vakantie bent. Je kan toch ook niet zomaar je werk verlaten zonder tegen je baas te zeggen dat je weg bent.
 
Frietbakker weet tenminste nog steeds in welk hok deze topic staat, he? :D :clap: good one :p
 
ohhh shit het is een Staff Bericht :D helemaal niet gezien. Sorry mij fout :D
 
lol ik zou nix doorsturen..
 
Originally posted by frietbakker
In het geval van vakantie kan je uistel krijgen, maar dan moet je wel even op tijd laten weten wanneer je op vakantie bent. Je kan toch ook niet zomaar je werk verlaten zonder tegen je baas te zeggen dat je weg bent.

MUAHAHAAHAHAHAHAHAHA Good one. Stel ik heb een email account die ik aan niemand heb gegeven, hoe gaan ze me dan vinden :D
 
nix is wat het lijkt in het gare hanenhok..
 
@frietbakker: ik studeer ook informatica en mijns insziens is dit toch echt BS.

Gewoon weer zo'n email die paniek moet zaaien en die door bijna iedereen wordt doorgestuurd en waarbij degene die em in omloop heeft gebracht zich helemaal de pleuris lacht...
 
heh frietbakker moet nog heel wat jaartjes informatica studeren denk 'k :D
 
Originally posted by frietbakker
Ik studeer nu bijna 4 jaar informatica, dus ik weet dat dit soort kwesites zeer serieus genomen moeten worden. Ik was er al een keer bijna uit gegooid, uit die hotmail... toem moest ik een virus waarschuwing doorsturen, dat heb ik niet gedaan.... gelukkig kon ik dit nog goedmaken door een andere email alsnog 30 keer door te steuren... dit was voor een jongentje in ghana, die maar 1 testikel had, en zijn moeder had nog steeds niet geld genoeg ook al had die al 2 nieren verkocht en haar lichaam verkocht... Zijn vader probeerde ook zijn steentje bij te dragen, door dag en nacht te werken in de graanvelden, maar voor elk emailtje dat je doorsteurde kreeg die jongen 1 dollar. Dus dat was weer mooi 30 dollar voor die jongen, en dat was ook echt waar... deze email heb ik dus wel doorgestuurd en nog 1 extra met de excuses aan het personeel van hotmail.com dat ik in het vervolg wel netjes alle mail zal doorsturen als iemand dat verzoekt.

:clap: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
ik ga em ook is doorsturen gewoon voor de kloterij..
er zijn dikwijls mensen bij die deze dingen geloven :D
 
HAHAHAHA :D
Hoe kan iemand zoooooo dom zijn door te denken dat frietbakker serieus meent wat ie zegt. Het sarcasme druipt d'r gewoon vanaf :D

lol@frietbakker
doh@iedereen die denkt dat het dit meent
:spaz: DÔH :spaz: @iedereen die denkt dat wat frietbakker zegt waar is :D
 
Laatst bewerkt:
Ja hij is leuk.

Ik heb denk zo'n 6x dit soort dingen in mijn mailbox gehad en iedere keer zeiden ze dat als ik dit niet door stuurde dat ik mijn mailadres niet meer zou kunnen gebruiken :D maar hij doet het nog steeds, ik geloof nooit in dit soort dingen. Leuk als mensen hier serieus hierop ingaat :D
 
Back
Naar boven