AndroidHealthClinic

mail van hotmail :D brahahahahahah

Bezoekers in dit topic

Vroeger(voor ik dbb leerde kennen) was het ook een van mijn hobby's zulke mails op te stellen. Het is inderdaad enorm lollig dat je dan na een tijdje die mail terugkrijgt!!
 
Originally posted by frietbakker
Ik studeer nu bijna 4 jaar informatica, dus ik weet dat dit soort kwesites zeer serieus genomen moeten worden. Ik was er al een keer bijna uit gegooid, uit die hotmail... toem moest ik een virus waarschuwing doorsturen, dat heb ik niet gedaan.... gelukkig kon ik dit nog goedmaken door een andere email alsnog 30 keer door te steuren... dit was voor een jongentje in ghana, die maar 1 testikel had, en zijn moeder had nog steeds niet geld genoeg ook al had die al 2 nieren verkocht en haar lichaam verkocht... Zijn vader probeerde ook zijn steentje bij te dragen, door dag en nacht te werken in de graanvelden, maar voor elk emailtje dat je doorsteurde kreeg die jongen 1 dollar. Dus dat was weer mooi 30 dollar voor die jongen, en dat was ook echt waar... deze email heb ik dus wel doorgestuurd en nog 1 extra met de excuses aan het personeel van hotmail.com dat ik in het vervolg wel netjes alle mail zal doorsturen als iemand dat verzoekt.

Uit betrouwbare bronnen weet ik (albron(nen)? :D) weetik dat frietbakker geheel niet studeert... hij is zelfs nog maar 2 jaar van de 4 jaar die die is ingeschreven aanwezig geweest :D ...... de rest van de tijd maakt ie vol met het opstellen van 'warnings' voor het hotmail antivirus team, wat zeer goed verdient.... frietbakker moet zijn porsche ergens van betalen, dus ja... deze kerel weet waar ie over lult!
 
Ohw.... BUSTED.... nou ja het was leuk zo lang het duurde..... dus jongens nu maar gewoon even geen van dit soort berichten door steuren he! En al helemaal niet naar mij!! :P
 
Hehe... ik dacht echt dat je serieus was. U got me :thumb:
 
Originally posted by frietbakker
Ik studeer nu bijna 4 jaar informatica, dus ik weet dat dit soort kwesites zeer serieus genomen moeten worden.

whaha, je doet et aardig :D
 
Dit is toch wel echt?

Ik heb hem iig wel doorgestuurd hoor, you never know.
 
Back
Naar boven