MuscleMeat

Make way...I am here.

Bezoekers in dit topic

goeie training kerel!!!:D
 
OMFG

Powercleans
10*40 Haha wat een techniek, het leek meer op overhands curlen.:roflol:

Deadlift
5*90
5*110
4*120
2*125
5*110

Shrugs
3*8*80

Comment::treuren:
 
Ik zou willen zeggen goede training maar als ik naar je eigen mening kijk dan......:janken::huilen::treuren::suicide:
 
Overhands curlen :roflol:

Heb betere trainingen gezien idd..
 
Langzaam opbouwen qua volume, goed eten en misschien niet elke keer tot je max bij het deadliften.

Succes.

Hm ja. Mijn probleem bij deads zit vooral onderin, zodra ik op kniehoogte zit lock ik 'm 9 van de 10 keer wel. Hoop dat powercleans dit kunen verhelpen.(moet ik welke de goede techniek nog aanleren:roflol:)
 
kan je niet beter speed deads doen of deads vanaf een verhoging? ik weetnie of powercleans nou wel zoveel gaan doen daarvoor, aangezien je daarbij eigenlijk pas pulled (versnelt) vanaf je heupen ofzo
 
kan je niet beter speed deads doen of deads vanaf een verhoging? ik weetnie of powercleans nou wel zoveel gaan doen daarvoor, aangezien je daarbij eigenlijk pas pulled (versnelt) vanaf je heupen ofzo

Dat is precies wat ik net aan het lezen was.:eek: Had vantevoren alleen een paar filmpjes bekeken.
 
Alle oly lifts zijn goed voor explosiviteit dus ook voor de versnelling in de deadlift.
 
yeah, maar hij heeft problemen bij het van de grond breken (correct me if im wrong sander)
 
Gewoon liften man, je hoeft echt nog niet je lifts op sticking points te analyseren. Powercleans zijn natuurlijk altijd goed om te doen though.
 
Gewoon liften man, je hoeft echt nog niet je lifts op sticking points te analyseren. Powercleans zijn natuurlijk altijd goed om te doen though.

Ik doe verder niks speciaals om m'n sticking point te verbeteren, daarvoor is m'n lift gewoon nog te zwak. Powercleans lijken me wel leuk als je eenmaal de techniek onder de knie hebt.
 
Squat
10*bar
8*50
5*70
5*80
10*90(rep pr)
9*90
8*80(lukte niet meer..)

GM
5*50
5*55(pr)
5*60(pr)

BOR
5*50
5*60
8*50

MP
10*bar
5*30
5*35
5*40
5*50(deed 'm staand met lichte legdrive, telt niet als pr)

Bench
5*50
5*55
5*55
5*50

Ik switch m'n woensdag training naar maandag, vind het lekker om aan het begin van de week te dl'en.
 
Deadlift
7*120
2*130

Benchpress
5*40
5*50
4*60
5*55

BB CurlzZ
3 Sets

Zat gruwelijke speed in bij die 120 dl.
 
Lekker kort traininkje! Speciale reden?
 
Je doet nog minder dan ik. :o

Waarom geen 135/140 dead? Geen 70 bench?
 
Back
Naar boven