AndroidHealthClinic

Make way...I am here. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hehe ik voel dat er vandaag bijna geen kracht meer in m'n schouders zit. Ik ben 50kg op oh werk niet gewent, vandaar. PP was nog geen max trouwens. Zit denk ik wel 3x5x60 in. Denk dat ik hard zal gaan op die oefening aangezien ik nooit echt heel zwaar ging met schouders.
 
Damn m'n rechterkuit en rechterhamstring zijn beiden zo zwak en lam als de *@$&@. Denk dat ik iets verrekt hebt ofzo??? Als dat zo is, komt het weer door die 2 pleuris uurtjes gym die ik per week heb, zonder warm up gaan sprinten is niet echt lekker..
 
Damn m'n rechterkuit en rechterhamstring zijn beiden zo zwak en lam als de *@$&@. Denk dat ik iets verrekt hebt ofzo??? Als dat zo is, komt het weer door die 2 pleuris uurtjes gym die ik per week heb, zonder warm up gaan sprinten is niet echt lekker..

Fok gym. Kan je geen vrijstelling krijgen? Gewoon zeggen dat je traint voor een powerlift meet en dat gym je vooruitgang belemmert:p.
 
Als je geen sprintje kan trekken zonder warm up ben je all messed up... Ga trainen.
 
@ Gillian, laten we zeggen dat ik ff een poosje niet mee doe idd.
@ AlexT, laten we zeggen dat ik helemaal koud begon en gelijk als een gek ging sprinten, dan kan het wel eens zijn dat je het 1 of ander verrekt.
 
Vandaag ff getraint. Bench en PP gedaan. Bench was niet veel bijzonders.

Bench
2x20xbar(warm-up)
8x50
3x5x60

Pushpress
2x10xbar(warm-up)
5x40
5x50
2x8x50(pr)
3x5x50
1x55(pr)
3x1x60(pr)

Tweede keer PP dus, begin het nu door te krijgen. Zit nog veel meer in iig, moet alleen goed op blijven letten met ademhaling.
 
Doe je nooit meer rows ofzo? Epic schouderverneuking.
 
Nooit meer rows?:roflol: Zo lang is het niet gelezen dat ik gerowt heb.

Deze week niet gedaan nee, maar heb ook maar 2x getraint, maandag weer db rows of bor. Mja had ze beter misschien wel even kunnen doen, maargoed..
 
dl
2x1x140(pr)

Verkouden, moe, kuit stijf. Uber pwnage.

BOR(2e keer ofzo)
5x5x50(easy)

+ nog wat triceps werk.
 
Ik hoop dat ge nog andere sets hebt gedaan voor die deadlift, wel mooi gewicht anders, maar dat DL volume is maar magertjes ( tenzij je enkel je topset post ) :)
 
Was enkel de topset ja. Had nog sets met 100,110,120 ervoor gedaan.

DL was trouwens sumo style.
 
Ik denk ik probeer het een keer, 140 sumo style is niet verkeerd denk ik.
 
140 DL is sowieso niet slecht. Ik weet niet waar je beter in bent? Mijn sumo ligt beduidend lager als mijn conventional dead.
 
Back
Naar boven