Fitness Seller

Make way...I am here. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kom kom, jij bent 2 jaar ouder en als ik me niet vergis was je ooit een stuk sterker, wat het voor jou makkelijker zou moeten maken.

ma bon:
Go Gillian :banana:

Maar hij gaat het niet redden, haha.;)
 
Succes met je doelen Sander!
 
Kom kom, jij bent 2 jaar ouder en als ik me niet vergis was je ooit een stuk sterker, wat het voor jou makkelijker zou moeten maken.

ma bon:
Go Gillian :banana:

Nope, nooit veel sterker geweest.. Ik squatte boven par en benchde met miniscule roms :roflol: Maar we zullen zien wie er wint. Het maakt niet zoveel uit, want de motivatie om te winnen is sterk genoeg om alles te geven tijdens het trainen:D
 
Nope, nooit veel sterker geweest.. Ik squatte boven par en benchde met miniscule roms :roflol: Maar we zullen zien wie er wint. Het maakt niet zoveel uit, want de motivatie om te winnen is sterk genoeg om alles te geven tijdens het trainen:D

Mooi zo!:wl:
 
Succes Sander met het behalen van je doelen!!:)
 
Nope, nooit veel sterker geweest.. Ik squatte boven par en benchde met miniscule roms :roflol: Maar we zullen zien wie er wint. Het maakt niet zoveel uit, want de motivatie om te winnen is sterk genoeg om alles te geven tijdens het trainen:D

Dus die 100kg was niet echt:D?
 
Squat
8x70
6x80
1x90
5x100(pr)
3x105(pr)

DB rows
8x27.5
3x6x32.5

Bench
15xbar
10x40
6x50
7x50
8x50
3x60

Voel tijdens het benchen nog steeds lichte irritatie in m'n linker schouder. Bij dips juist in de rechter. Denk dat het toch een flexibiliteits probleem is oid.

Dips
10xbw
2x8xbw+20, toch beetje irritatie in de schouder, niet verder gegaan.
 
Als je last hebt van je schouders zou ik sowieso stoppen met dippen. Als ik dip krijg ik standaard last van m'n schouders. Switch anders naar tate press, extensions, CGBP o.i.d.
 
Als je last hebt van je schouders zou ik sowieso stoppen met dippen. Als ik dip krijg ik standaard last van m'n schouders. Switch anders naar tate press, extensions, CGBP o.i.d.

Yep ga ik ook doen, want zoals het nu gaat, werkt het niet.
 
Ik heb 10 cent op je ingezet, stel me niet teleur!
 
Woensdag ga ik voor 2x5x130 DL!
 
Succes met je nieuwe log man, may the weights be with you :thumbup:
 
misschien eens banddislocates gaan doen? een dynaband kopen.
 
Wat is een dynaband?
 
Bench
15xbar
10x40
6x50
7x50
8x50
3x60

Voel tijdens het benchen nog steeds lichte irritatie in m'n linker schouder. Bij dips juist in de rechter. Denk dat het toch een flexibiliteits probleem is oid.
Ik weet niet hoe je het nu juist doet, maar misschien moet je je schouders wat uitgebreider opwarmen. Ik heb ook makkelijk last van mijn schouders, maar als ik voor het benchen al een hoop band rows, band dislocates, external rotations, band pullaparts en dergelijke doe en dan begin met het opbouwen van de bench, voelt het al veel beter.
 
Dyna Band

de paarse, zware, die heb ik laatst gekocht. doe er band pull-aparts, band behind the neck pulldown(wat een naam haha) en band dislocates. schijnt te helpen ;) cuban presses enzo met stang of dumbbells kun je erbij doen.
 
Aah zo'n ding. :) Die heb ik wel eens gezien inderdaad. Ga zo ding ook maar eens aanschaffen dan.



pff zometeen naar school.
 
Back
Naar boven