AndroidHealthClinic

Make way...I am here. (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Squat
10xbar
8x50
5x70
1x90
1x100
1x110(evenaring pr, deze keer ging 'ie stuk makkelijker)

boxsquat(box 0-5cm boven par)
6x100
5x115
5x110
8x100

Bench
15xbar
10x40
3x8x50

DB Rows
6x30
2x6x35(pr)
7x32.5

tri's
 
Mijn stats zijn hoger dus ik pwn je vet.:o

Het verschil is te klein om dat een bepalende factor te laten zijn. Ik zou zeggen kom eens langs, dan zoeken we het uit:p


:jk:


Nette training alleen je kan wel meer als 110 squaten denk ik of niet?
 
Het verschil is te klein om dat een bepalende factor te laten zijn. Ik zou zeggen kom eens langs, dan zoeken we het uit:p


:jk:


Nette training alleen je kan wel meer als 110 squaten denk ik of niet?

Moet wel ~120 inzitten denk ik ja.
 
Moet wel ~120 inzitten denk ik ja.

Ok nais man. Ik heb nu in ieder geval mijn 'squat probleem' achterhaald:p De bar ligt te hoog in m'n nek. Moet nu alleen nog uitvinden hoe ik hem wel moet plaatsen en dan ga ik ook voor een nieuw squat PR.


*moet ff karma verdelen overigens
 
Ok nais man. Ik heb nu in ieder geval mijn 'squat probleem' achterhaald:p De bar ligt te hoog in m'n nek. Moet nu alleen nog uitvinden hoe ik hem wel moet plaatsen en dan ga ik ook voor een nieuw squat PR.


*moet ff karma verdelen overigens

Hmm ik heb de bar juist hoog in mijn nek, dat vind ik dan weer lekkerder. Mja verschilt per persoon denk ik.
 
Hmm ik heb de bar juist hoog in mijn nek, dat vind ik dan weer lekkerder. Mja verschilt per persoon denk ik.

Ja idd. Ik 'val' voorover doordat de bar zo hoog ligt. Hoe squat jij dan? (close stance, wide stance, bar hoog/laag, grip etc)
 
Bar hoog in de nek, handen zo ver mogelijk van elkaar vandaan en aardige wijde stance.
 
Bar hoog in de nek, handen zo ver mogelijk van elkaar vandaan en aardige wijde stance.

Ik zou eens proberen te squaten met de bar wat lager en een smalle grip. Best kans dat je dan nog wat meer pakt. Heb je weleens je squat gefilmd?
 
Ik zal het eens proberen. Squat nog nooit gefilmd nee...
 
Ik zal het eens proberen. Squat nog nooit gefilmd nee...

Doe het eens een keer. Dan kan je eens goed kijken naar je techniek en zonodig aanpassen. Betere techniek betekend een betere squat:D
 
Doe het eens een keer. Dan kan je eens goed kijken naar je techniek en zonodig aanpassen. Betere techniek betekend een betere squat:D

Yep ff m'n camera meenemen vrijdag.:)
 
All right. Niet dat ik er blij mee ben als je nog meer squat haha:p
 
Zow, dat is een behoorlijk verschil tussen je squat en box squat. Zijn die eerste soms full rom?
 
Heb ik ook, gewone squats onder parallel, box squats op een bankje dus een stukje erboven = 20kg+ verschil:p...
 
Heb ik ook, gewone squats onder parallel, box squats op een bankje dus een stukje erboven = 20kg+ verschil:p...

Ja, ik heb het ook hoor. Maar daarom vroeg ik me af wat voor een diepte die eerste squats waren.
 
De eerste squats zijn net onder parallel.
 
waarom de PR niet verbroken?:)

buiten dat.. nette trainingen kerel!!:P
 
Dan zou ik box squats ook op die diepte gaan doen.

Kan alleen zo snel niet een box regelen die op die diepte is.

@Niels, komt volgende keer wel dit was even om te voelen hoe het ook al weer is, die pr was van tijdje geleden. Vrijdag komt er weer een squat pr. Iets in de richting van 115-120 denk ik.
 
Back
Naar boven