AndroidHealthClinic

Make way...I am here. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Waarom dan niet nog een extra setje er achter aan?

De bar ligt dan een stuk lager en dan krijg ik dat gewicht niet meer in het rek. Dan zou ik al die schijven er weer af moeten halen en dan er weer op. Had ook niet zoveel tijd.
 
Gisteren ziek, voelde het 's ochtends al. Even een paar uurtjes naar school geweest en toen maar naar huis. Heb geloof ik van 3 uur gistermiddag tot 8 uur vanochtend geslapen. Ben nog steeds lamlendig en ga vandaag niet trainen. Heb gisteren ook bijna niks gegeten.
 
Beter dan even rust houden, kan geen kwaad. Ik voel me ook nog vrij brak, maar met een paar dagen is het weer over denk ik. Vanaf volgende week doe ik trouwens alleen nog front squats voor een tijdje. Of Pavel's methode werkt uitstekend waardoor ik eind dit jaar dikke squat gains heb gemaakt, of het is een flop en m'n squat blijft hetzelfde:p
 
Mijn ervaring: carry-over front <-> back squat is niet geweldig.
 
I know. Daarom laat Pavel je ook 2xpw zware GM's doen. Het idee is dat door de Front squat je techniek vooruit gaat en je core sterker wordt en dat de good mornings je hams zodanig sterker maken dat je back squat ook omhoog gaat. Lijkt mij wel logisch, maar als iemand er een andere mening over heeft hoor ik het graag.
 
De bar ligt dan een stuk lager en dan krijg ik dat gewicht niet meer in het rek. Dan zou ik al die schijven er weer af moeten halen en dan er weer op. Had ook niet zoveel tijd.

Je had anders ook nog tijd om biceps en flink wat sets shrugs te doen. Slechte smoes dus.
 
Drie sets BB Curls en 5 sets shrugs zijn anders zo gedaan. Alles bij elkaar duurde de training nog geen half uur. Had misschien qua tijd niet veel uitgemaakt of ik dat setje erbij had gedaan, maar ach..ik zie er niet veel prs maken met een stevige verkoudheid.
 
Nog steeds niet echt lekker, gammelheid is op zich wel over, maar ik heb redelijk vaak last van kramp in m'n buik. Als ik iets gegeten heb, is het een kwestie van tijd voordat de kramp opkomt en ik even naar het toilet kan gaan om daar wat te lozen waarna het weer redelijk goed gaat.
 
Ben vandaag dus thuis. Krampen zijn er nog steeds, voor de rest voel ik me wel goed. BW was gister 86.1kg met veel kleren en schoenen aan. Ben dus wel paar kg verloren, vooral vocht denk ik, aangezien m'n ouders vinden dat mn gezicht er minder 'bol' uitziet. :p

Zit dus vanaf donderdag al te kloten, eet weinig, probeer wel te drinken, thee lijkt wel goed te zijn atm.
 
Vandaag weer naar school geweest.

Getraind vandaag, maar potverdomme wat ging dat tyfus slecht..:mad: Vorige keer trok ik 2x1x140, vandaag een monsterlijke fail op 120(normaal is dat ongeveer m'n 10rm!!!!!!!!???) Kreeg die 120 vandaag dus zo'n 15cm van de grond en toen hield het zo'n beetje op..

Pff dat krijg je van 1 week buikgriep en een weekje op 1500kcal dieet...
 
ach komt goed sander, kan gebeuren zoiets. Gewoon lekker eten en goed rusten en volgende keer met een goede psych up deadlift je gewoon 140 kg 5x !
 
Vandaag weer naar school geweest.

Getraind vandaag, maar potverdomme wat ging dat tyfus slecht..:mad: Vorige keer trok ik 2x1x140, vandaag een monsterlijke fail op 120(normaal is dat ongeveer m'n 10rm!!!!!!!!???) Kreeg die 120 vandaag dus zo'n 15cm van de grond en toen hield het zo'n beetje op..

Pff dat krijg je van 1 week buikgriep en een weekje op 1500kcal dieet...

Damn bizar man. Denk je niet dat het ook een beetje psychisch is?
 
Behoorlijk bizar idd. Mwah ik begon toch met goede moed de training, warmup ging zoals gewoon, alleen bij 100 merkte ik al dat het niet echt fantastisch ging. M'n mp3 ff gepakt en beetje psyche up gedaan, maar het wilde niet baten..m'n benen leken net rietstengels zo zwak..




oja ook 'leuk' detail, ben ongeveer zo'n 3.5-4kg kwijt.
 
Komt goed. Even een weekje rustig opbouwen en goed eten.
 
Ik ben dat 'opbouwen' wel een beetje zat, dit is de zoveelste keer..maarja.
 
Oké enough of the pussy shit. Ik ga morgen zwaar squatten, rowen en meer.
 
In vergelijking met gisteren was het geen slechte training.

Squat
opbouwen naar 4x5x90

BB Rows
5x5x50
 
Back
Naar boven