Fitness Seller

Make way...I am here. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

In dat geval: Starting strength >> Lockout strength.

Lock out ging eigenlijk wel, maar als ik bijvoorbeeld de bar vanaf net onder m'n knieën moest liften, lukte me dat niet; stond nooit goed, en had geen snelheid.
Maar nu zit ik met m'n rug, dus dat moet voor mij maar ff wachten. :)

@Sander: zorg dat je Gillian verslaat!!
 
In dat geval: Starting strength >> Lockout strength.

Jep, vreemd maar zeker niet onmogelijk. Mijn pulls van net onder de knie zijn ook nauwelijks beter dan mn gewone deadlifts.
 
Ik vind het wel degelijk een pr; toen ik nog kon deadliften was mijn deadlift 15 à 20kg hoger dan mijn rack pull, vraag me niet waarom. (En ja, ik deed regelmatig rack pulls)

:o
 
Ik vind het wel degelijk een pr; toen ik nog kon deadliften was mijn deadlift 15 à 20kg hoger dan mijn rack pull, vraag me niet waarom. (En ja, ik deed regelmatig rack pulls)

Dan was je rack pull techniek gewoon k*t:p.

Lock out ging eigenlijk wel, maar als ik bijvoorbeeld de bar vanaf net onder m'n knieën moest liften, lukte me dat niet; stond nooit goed, en had geen snelheid.
Maar nu zit ik met m'n rug, dus dat moet voor mij maar ff wachten. :)

@Sander: zorg dat je Gillian verslaat!!

:mad:
 
Gelukkig:).

Waarom geef je me neg karma SanderGEE:mad:


WTF neg? IK wilde Mahan neg geven omdat ie zat te bitchen, heb ik jou ook neg gegeven dan???


EDIT: Ik zie het,sorry.:p Als bericht heb ik nog wel "++" gezet zie ik.:roflol:
 
WTF neg? IK wilde Mahan neg geven omdat ie zat te bitchen, heb ik jou ook neg gegeven dan???


EDIT: Ik zie het,sorry.:p Als bericht heb ik nog wel "++" gezet zie ik.:roflol:

Daarom snapte ik er al geen fok van :roflol: np m8:p

Nog spannende trainingsplannen?
 
Nou heb net ff getraind:

Squat
20*bar
5*50
5*70
5*80
6*90
6*90
4*100

Die 90 en 100 voelde weer bijna als vanouds, ik merk dat het nu weer een stuk beter gaat.

BOR
5*50
5*55
5*60(lichte cheat)
5*50
5*50

3d keer BOR ofzo, is nog erg zwak.

Bench
20*bar
5*50
5*55
5*55
8*55

Voelde toch nog redelijk zwaar, zit bij bench ook wel in het koppie denk ik, want vorige keer pakte ik 4*72.5.
 
Komt vanzelf weer goed. Nu hopen dat je wel een beetje regelmatig kan blijven trainen.
 
Lijkt er al weer wat meer op. Wat is je huidige squat 1RM eigenlijk? 4x100 is al niet slecht. 'K ga zelf voor 2x100 morgen als m'n rug weer hersteld is.
 
1rm was 115. Heb ooit ook 5x100 en 3x105 gesquat. Succes morgen.
 
1rm was 115. Heb ooit ook 5x100 en 3x105 gesquat. Succes morgen.

Oke. Ik vind het dus apart dat mijn 1RM squat een stuk hoger ligt dan het gewicht wat ik >2x squat. Als ik uit ga van die 1RM calculators squat ik met mijn 1RM van 100 - 5x90. Toen ik 100 als mijn 1RM zette squatte ik net aan 3x80... Als ik naar jouw stats kijk lijkt het dan wel weer te kloppen. Anyways, we ontlopen elkaar weer niet veel. Volgende week is max effort 1RM en dan ga ik voor minimaal 110. Daar zit jij dan weer net wat boven. It's going to be a close call:D:D
 
Volgens mij kloppen die calculators bij mij ook niet heel erg, voor m'n gevoel heb ik precies het omgekeerde wat jij hebt, mja...

Ik zou nu eigenlijk op ~125 moeten zitten, maar dat zit ik nog niet. :p
 
Who gives a **** anyway. Het is pas een pr als je het gedaan hebt toch?:D
 
Nieuw schema;

Dag 1
Coan Deadlift Routine
Deadlift
Speed Deadlift
Shrugs
Bench
BOR

Dag 2
Squat
BB Holds
MP
GM

Dag 3
Squat
CGBP
BOR
Bi-work

Op één van de twee squatdagen dan boxsquat.

Looks good?
 
in ieder geval zou ik die woensdag niet zwaar squatten.. ja of in 20 rep vorm :D
 
Ik vind het niet echt een goed schema. Na coan heb je sowieso twee rustdagen nodig, zeker als je een 30 kg gain invult. Daarnaast heb je meer pulls nodig (tip die ik ook kreeg van RobbertK). Wat voor soort maakt niet uit. SLDL, SGDL, Cleans, Snatches of misschien een pull die je sticking point aanpakt. Ook zou ik de dag waarop je coan doet niet te veel extra doen. Je energie zal dan echt op zijn.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven