MuscleMeat

Make way...I am here. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het niet echt een goed schema. Na coan heb je sowieso twee rustdagen nodig, zeker als je een 30 kg gain invult. Daarnaast heb je meer pulls nodig (tip die ik ook kreeg van RobbertK). Wat voor soort maakt niet uit. SLDL, SGDL, Cleans, Snatches of misschien een pull die je sticking point aanpakt. Ook zou ik de dag waarop je coan doet niet te veel extra doen. Je energie zal dan echt op zijn.

Ik doe 30kg in 8 weken, eind december moet die 170 eraan. Ik ga zo ff snel trainen, heb niet veel tijd, maar wil toch beginnen met Coan. 2*127.5 en 8*3*102.5 moet ik doen vandaag.
 
Net netjes m'n coan gedaan.

Deadlift
2*127.5

8*3*102.5


Geen tijd voor iets anders.:( Vond die 127.5 eigenlijk wel zwaar aanvoelen. Voor mij is het moeilijkste stuk het eerst stuk, als ik hem pakweg 20cm van de grond heb, dan gaat 'ie wel.

Pff bulken gaat voor geen meter, tijdens school moet ik iedere keer van het ene naar het andere gebouw fietsen en snel, want ik moet op tijd zijn anders naaien ze me met zo'n te laat briefje. Heb ****ing weinig tijd om te eten dus.
 
Geen tijd om te eten is natuurlijk geen excuus, en vrij stom tijdens de Coan routine imo.
 
It takes less then 50 seconds to eat two candy bars. Idemditto voor een pak volle melk. Je kunt onder alle omstandigheden veel eten.
 
Nou succes dude. Ik zou nog even goed nadenken of je wel voor 30 kilo gaat en de rest van je schema mag je ook nog weleens onder de loep nemen.
 
It takes less then 50 seconds to eat two candy bars. Idemditto voor een pak volle melk. Je kunt onder alle omstandigheden veel eten.

Met veel eten bedoel ik 12-15 boterhammen in 2 pauzes.
 
Nou succes dude. Ik zou nog even goed nadenken of je wel voor 30 kilo gaat en de rest van je schema mag je ook nog weleens onder de loep nemen.

schema is overrated. 30kg is easy.
 
Oja ik moet ook weer zorgen dat ik een beetje in 'trance' kom tijdens de training, vol psyched enzo, dat lukt de laatste tijd niet echt meer...
 
schema is overrated. 30kg is easy.

Je weet niet waar je aan begint... Ik zit nu in week 3 dus ik weer waar ik over praat. Het is zwaar en als de rest van je schema brak is red je het niet.
 
Met veel eten bedoel ik 12-15 boterhammen in 2 pauzes.

2 candy bars + 1L volle melk = 1000kcals, doe dat in beide pauzes en eet nog een zooi als je uit school komt, dan haal je echt wel wat eten binnen.

schema is overrated. 30kg is easy.

Doe het dan maar eens, so far zie ik enkel gejank over eten, motivatie en onvolledige trainingen.
 
Je weet niet waar je aan begint... Ik zit nu in week 3 dus ik weer waar ik over praat. Het is zwaar.

Jawel, als ik weer een beetje goed kan bulken moet het lukken, ik weet wel dat het zwaar is, maar het moet te doen zijn. Ik had vandaag bv 2500kcals op, ongeveer dan he, als ik zo rond de 3500 zit, voelt alles al een stuk lichter.


hmm volgens mij klink ik een beetje arrogant:roflol:
 
2 candy bars + 1L volle melk = 1000kcals, doe dat in beide pauzes en eet nog een zooi als je uit school komt, dan haal je echt wel wat eten binnen.



Doe het dan maar eens, so far zie ik enkel gejank over eten, motivatie en onvolledige trainingen.

Zeg Alex, wat heb jij met candy bars?:D
 
Jawel, als ik weer een beetje goed kan bulken moet het lukken, ik weet wel dat het zwaar is, maar het moet te doen zijn. Ik had vandaag bv 2500kcals op, ongeveer dan he, als ik zo rond de 3500 zit, voelt alles al een stuk lichter.


hmm volgens mij klink ik een beetje arrogant:roflol:

2500 kcal? Daar overlijd een anorexia-patient nog aan ???
 
Arrogant, nah. Meer onnadenkend. Zoals Alex al aangeeft "so far zie ik enkel gejank over eten, motivatie en onvolledige trainingen" en nu wil je opeens een zware routine gaan volgen waarbij je tot het uiterste moet gaan, terwijl we de laatste tijd nog niet 1 degelijke training voorbij hebben zien komen. De rest van je schema is vrij brak en als je dan de eerste training gehad heb sla je nog eens de helft over.
 
Mja jullie hebben ergens wel gelijk
 
Nog een tip:
Zorg dat je noten bij je hebt. Als de docent dan met zn rug naar je toe staat, knal je steeds een handje naar binnen. Eén handje noten is ongeveer 100 kcal, dus dat schiet lekker op!
 
Nog een tip:
Zorg dat je noten bij je hebt. Als de docent dan met zn rug naar je toe staat, knal je steeds een handje naar binnen. Eén handje noten is ongeveer 100 kcal, dus dat schiet lekker op!

pinda's ftw ja.
 
Studentenhaver - 1000 kcal's per zakje :thumbs:
 
Back
Naar boven