XXL Nutrition

Makkelijk bulk voedsel

Bezoekers in dit topic

coentjuh

Cool Novice
Lid geworden
9 sep 2012
Berichten
93
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
62kg
Vetpercentage
7%
Hey,

Ik ben op dit moment in de bulk, ben namelijk maar 58kg en heb een vetpercentage van 5,9%.
Ik woon op dit moment nog bij mijn ouders word volgende week 18, dus is het soms vrij lastig om telkens van alles te pakken. Ook school werkt hier niet erg in mee :D

Op dit moment ben ik iets meer dan een maand bezig en heb mijn gewicht beetje bijgehouden.
8 september 56,8 kg
14 september 57,6 kg
22 september 58,3 kg
6 oktober 58,8 kg

Is dit een goede vooruitgang?

Ongeveer mijn dagelijks eten:
8:00 250ml melk met brinta
10:30 twee broodjes kipfilet(altijd volkoren)
12:00 twee broodjes kipfilet
13:30 twee broodjes kipfilet
15:30 appel en of banaan + 250ml melk
17:30 warme maaltijd(pot schaft)
20:30 koek + wat te drinken(dubbelfris of limode of water)
22:30 500g magere franse kwark + hand vol ongezouten pinda's

Wat is dus eten waar je je telkens te vol mee kunt vreten en wat enigszins ook nog verantwoordelijk is, voornamelijk om mee te nemen naar school. Zouden er nog dingen beter kunnen aan mijn schema?

Coen
 
koek en frisdrank sowieso weglaten.

neem ongezoute noten mee, of maak wat gekookte eieren voor de hele week.
 
Je eet sowieso te weinig. Reken alles uit en vergelijk dat met wat je nodig hebt in je bulk. En bij je ouders wonen is niet echt een excuus, eten pakken kun je altijd.
 
Probeer maaltijd 1 te verdubbelen en van de maaltijd van 1530 een echte maaltijd met veel eiwitten te maken, denk aan 4 snee pindakaas of rijst met kipfilet. Koek en fris om 2030 schrappen en vervangen door bijv eieren of rijst met kipfilet.

Probeer elke maaltijd min. 30 gram eiwitten binnenkrijgen en om de 3 u te eten. Eet min. 500 kcal bocen je onderhoud ( te berekenen op: http://www.giantpt.com/voeding/voeding-algemeen/bereken-jouw-caloriebehoefte)

Op school zou ik een liter (choco) melk, wat noten of eieren meenemen. Je kunt ook tonijn uit blik op je brood zetten en dat meenemen naar school, zitten altijd veel eiwitten in.

Gr, mcchillaa
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik eet sowieso al veel meer dan ik eerst deed, maar dus nog steeds te weinig.
Ik zal naar een zak ongezouten pinda's meenemen en daar dan af en toe wat van nemen. Maar wat kan ik het beste eten in plaats van die koek en frisdrank in de avond? een boterham of een stuk ontbijtkoek bijvoorbeeld?
 
Kant en klare pannenkoeken epic bulk food.
 
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Ik eet sowieso al veel meer dan ik eerst deed, maar dus nog steeds te weinig.
Ik zal naar een zak ongezouten pinda's meenemen en daar dan af en toe wat van nemen. Maar wat kan ik het beste eten in plaats van die koek en frisdrank in de avond? een boterham of een stuk ontbijtkoek bijvoorbeeld?

rijst met kip, pasta met tonijn of zalm, tomaten en/of blikje erwten erbij
 
Ik mis wat goede vetten in je schema. Zelf deed ik altijd gerookte zalm op me brood en in de middag at ik dan rijst, pinda's en tonijn(uit blik). Hele makkelijke en goede maaltijd.
 
Rijst met kip gaat helaas niet lukken, me ouders vinden nu al dat ik doorsla maar rijst met kip wacht ik dan nog maar eventjes mee :D Ik kan wel in plaats van een koek een blikje tonijn nemen.
 
Gekookte eieren, handje pinda's of noten, volkoren wraps, bakje yoghurt met havermout en pindakaas
 
Wraps, zijn warm en koud lekker. Met kip of met tonijn.
Ik vond met plakjes kipfilet altijd lekker. (+ chilisaus:))
 
Back
Naar boven