XXL Nutrition

Makkelijk je voedingschema in elkaar zetten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kun je ook zelf dingen aan de calorietabel toevoegen?als ik dat doe komen daar allemaal sterretjes...en hoe krijg je hem dan dat hij ze weer in alfabetische volgorden zet?vriendelijk bedankt alvast

Niemand een idee hoe je dat moet doen?
 
Even een kick want hier ben ik ook wel benieuwd naar
 
thnx man goede post. ga hem ff uitpluizen
 
Kun je ook zelf dingen aan de calorietabel toevoegen?als ik dat doe komen daar allemaal sterretjes...en hoe krijg je hem dan dat hij ze weer in alfabetische volgorden zet?vriendelijk bedankt alvast

Ik heb er iets aan toegevoegd, en dat werkte zonder problemen. Qua alfabetische volgorde: gewoon zelf kijken waar het voedingsmiddel boven moet komen te staan, je cursor in het vakje zetten, 'insert row' en dan komt daarboven een lege rij die je zelf kunt invullen.
 
Ik heb er iets aan toegevoegd, en dat werkte zonder problemen. Qua alfabetische volgorde: gewoon zelf kijken waar het voedingsmiddel boven moet komen te staan, je cursor in het vakje zetten, 'insert row' en dan komt daarboven een lege rij die je zelf kunt invullen.

Heb ik ook gedaan, ik heb een stukje "vlees (algemeen)" en een stukje "groete (algemeen)" gemaakt.

Maar die voeg je wel toe aan het betreffende werkblad.
 
Bedankt allemaal voor de reacties! leuk om te zien dat jullie er wat aan hebben. En @ liquid ice: bedankt voor de opmerkingen:rolleyes:

Het zou idd goed zijn als het schema aan wordt gepast. Helaas ben ik erg druk de afgelopen tijd dus zie ik niet in dat ik er binnekort tijd voor heb. Dus als iemand m ff aan zou willen passen zou super zijn ;)

Zelf stel ik voor Liquid Ice die heeft er wel verstand van :p
 
TOP! Bedankt!

Maar nu vraag ik me af, in hoeverre is het 'betrouwbaar'? Dus klopt het wel?
Ik weet niet wat mijn vetpercentage is... Wat moet ik dan invullen?
 
@tuladis

Je moet wel weten wat je vetpercentage is. Dat is een belangrijke variable in de berekening. Wij kunnen niet zeggen wat je in moet vullen dat kunnen we niet weten. Laat gewoon ff je percentage opmeten at the gym. Verder is het wel betrouwbaar. Er zijn hier en daar wel wat dingen die wat afwijken maar ja iedereen heeft een ander lichaam en verschillen, nothing mayor.
 
OK bedankt. Ik las dat als je die andere berekening gebruikt je het vetpercentage niet perse nodig hebt.
 
ben tot op heden helemala neit actief, 1,2 is geschikt, maar ik wil elke dag sporten, moet ik dan bij het berekenen van de activiteitsfactor bij voedingsschema naar 't verleden of naar de toekomst kijken.
 
Zeker handige sheet hoor, maar rouleert al langer op het forum. Heb m zelf al sinds augustus 2008 in gebruik.
 
ben tot op heden helemala neit actief, 1,2 is geschikt, maar ik wil elke dag sporten, moet ik dan bij het berekenen van de activiteitsfactor bij voedingsschema naar 't verleden of naar de toekomst kijken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goede bump!
 
jongen, lekker boeiend dat 't bump is, maak je over andere dingen zorgen
 
Wou dit toch even bumpen. dus bij deze :D
 
Download kan niet starten;

The server returned with error Please stop flooding our download servers..
This is usually a temporary problem and can be solved by retrying the same URL at a later time or by becoming a RapidPro-user.
Do you want to upgrade to RapidPro?


:(
 
download kan niet starten;

the server returned with error please stop flooding our download servers..
This is usually a temporary problem and can be solved by retrying the same url at a later time or by becoming a rapidpro-user.
Do you want to upgrade to rapidpro?


:(

+1
 
Download kan niet starten;

The server returned with error Please stop flooding our download servers..
This is usually a temporary problem and can be solved by retrying the same URL at a later time or by becoming a RapidPro-user.
Do you want to upgrade to RapidPro?


:(

haha oude link :rolleyes: heb m nu in de bijlage gezet onder aan de eerste post. :D
 
Back
Naar boven