Fitness Seller

Makkelijke hap :)

Bezoekers in dit topic

Geronimo

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Makkelijke hap :) --> UITSLAG

Beste bbers....

Ik moet deze donderdag de door mij zeeeer gevreesde piepjestest (aka shutelrun test) doen... Ik denk dat de meeste van jullie deze test wel kennen...

Ik zal meteen toegeven dan mijn conditie niet al te best is... Maar daar ben ik nu druk mee bezig....

Normaal haal ik trap 8 ...ja ik weet het niet al te best...

Maar nu heb ik de afspraak met mijn leraar dat als ik trap 10 haal dat hij de piepjes test gaat doen voor de klas :D En nu wil ik hem natuurlijk een sweet supprise geven :)

1 sprankje hoop ik heb later in het jaar nog een kans... dus ik hoef het niet perse deze donderdag te halen... en dan ben ik langer aan het sporten dus misschien kan ik dan verder :D

Nu heb ik inmiddels al vernomen dat voeding een van de belangrijkste dingen is en ik heb begrepen dat ik anderhalf uur van te voren moet eten en dan geen vetten.... En nu komt mijn grote vraag:
Weten jullie misschien iets dat aan de eisen voldoet zodat ik het beste kan presteren bij deze piepjes test... Maar wat ook nog makkelijk mee te nemen is en op school te eten is :( ?

Ik hoop dat jullie iets weten... Houd er aub rekening mee dat niet alles kan aangezien ik het op school moet nuttigen ;x

Hardstikke bedenkt alvast ! ....ik zal zeggen of ik het gehaald heb of niet :P

groeten Jeroen........

Laatst bewerkt:
een lijntje coke,! wel op de plee he:D

nee, ff serieus. als je gewoon aan je eetschema houd en dus gewoon complexe kh'tjes eet ruim een uur voordat je gaat shuttlen kan jij lekker rennen hoor

of je de 10 haalt is daar natuurlijk niet uit af te leiden maae gewoon gaan met die banaan!!!
rennen zal je!! schiet op gek!! rennen alsof je leven ervan afhangt!!:p

dus gewoon een paar volkoren boterhammen (met eiwitten uiteraard:))

en als je evt wil vlammen (wat je dus wil) kan je ruim half uur van tevoren wel een banaantje of iets nemen voor snelle aanvooer van energie icm een boterham of iets dergelijks.

succes en laat t maar weten he:)

ohja, ter motivatie: ik haalde in mijn slechte-conditie-maar-enkel-voetbalperiode trap 14 en was vervolgens ook helemaal kapot:D

1 stacker zou ook wonderen doen weet ik zeker :D
Alleen een beetje zonde om daar een heel potje voor te kopen.

Als je nu nog tot donderdag heb zou ik als ik jou was effe iedere dag behalve Woensdag cardio buiten gaan doen. In de ochten kan je bv cardio op laag tempo zo'n 30-40 mins gaan joggen, en savonds HIIT. Het is een beetje kort tijd maar het zal wel wat helpen denk ik. Wel goed rekken en strekken ervoor en na anders ga je pijnlijke spieren krijgen die het niet gewend zijn.

Ga je volgens mij zware maagkrampen van krijgen.

(ik wel tenminste)

Is net zoals met heel veel cola drinken.

heb ik geen last van en ja hoor redbull geeft je vleugels :)

Volgens mij moet die gast niet de lucht in maar naar voren en terug ;).
Just listen to dandy, and stick with the carbs thingy.
Maarja, je moet van te voren wel flink wat oefenen natuurlijk, conditie haal je niet alleen uit wilskracht.

speed pilletje, veel redbull drinken..extra kh of wat dan ook zullen je weinig extra kracht geven..door een extra banaantje te eten zul je weinig langer door kunnen rennen..beste is om paar x per week cardio te doen en goed te rusten..zodanig je conditie verbeteren, daarbuiten kan je ademhalingsoefeningen doen zodat je langer mee kan

• Topic Starter Topic Starter
ahhhh ty very much allemaal !

Die banaanen tip is een goed id ! :D

Mjah ik weet het verder moet ik ook veel aan mn conditie gaan doen... ben ik ook druk mee bezig zoals ik al zei :)....jammer genoeg heb ik nu net 2 weken geen **** kunnen doen door omstandig heden... Maar deze week ga ik er weer hard tegen aan :)

Worden dan iets van 2 boterhammen met dik kipfilet er tussen en dan een half uur van te voren een banaan :D

Nog tips qua drinken? Hoe lang van te voren niet of juist wel drinken? :s

maar nogmaals... bedankt.... ik ga voor de 10

Haal ik het nou deze keer niet dan moet ik volgende keer idd maar een lijntje coke en die stackers nemen... paar redbull en dan haal ik zo de 10 :P

greetz G.

Geronimo zei:
Haal ik het nou deze keer niet dan moet ik volgende keer idd maar een lijntje coke en die stackers nemen... paar redbull en dan haal ik zo de 10 :P

greetz G.
10 keer naar de plee ja:D
en niet te kort van te voren drinken gezien een klotsende pens:)

dandyman zei:

Mjah dat had ik de vorige keer dus bij de Shuttelrun-test (he Geronimo ;)) ik was namelijk aan de race (diaree :D) en bij ong. trap 12 hield ik het dus ook echt niet meer op! (had al zware moeite met het binnen houden vanaf trap 8 :() maar gelukkig gaf de meester aan dat we bij trap 12 allemaal moesten stoppen :P anders had ik niet geweten hoe het afgelopen zou zijn.....

hehehe.......

Ey ik weet niet of ik gek ben maar ik heb net ff een half uur voor mn bbal training een banaan gegeten en ik moet zeggen dat dat volgens mij best goed voelde :)

Het moeilijke bij dit soort kwesties vind ik altijd: Is het geen dat je voelt nou echt of zit het een beetje in je koppie :)

hehe ff aan mn moeder gevraagd wat placebo is :)...

Maar het gaat er uiteindelijk om dat het werkt :D... arhg nu werkt het misschien niet meer omdat ik er over na gedacht heb :P

oh oh... ik wil nog wel trap tien... misschien helpt duimen ;)

speed snuive! gegarandeerd de 10! :D

hmmz maar ik denk dan niet dat ik een echt lekker gevoel aan over houd ;x........misschien als ik ook nog 15 pijnstillers neem dat ik me wel vrolijk ga voelen :D

Drugs are bad, mkay?

Gewoon een week lang voor je training niet rukken, op de dag van de trainin veel koolhydraten van te voren (neem wel wat tijd hiervoor) en gassen met die hap :)

wh000000000000000t.... ik heb het gehaald hoor... de trap 10... haha mn leraar keek toch wel een beetje zuur...

Wat ik uiteindelijk heb gedaan: anderhalf uur van te voren een dubbele boterham met een half blikkie tonijn en 40 min van te voren een lekkere banaan :D

Damn... ik dacht dat ik het neit zou halen maar toen ik bij de negen van... ff iets verder negen en n half naja toen had ik zoiets van: als ik negen en een half heb en ik maar er geen 10 van ga ik mezelf schieten... En dan durfte ik het natuurlijk ook niet tegen you guys te zeggen :D

Maar nogmaals... wat voor vele simpel is: IK HEB 10 EN IK BEN ER TROTS OP.

Nu naar trap 12 over een paar maanden :D

Ik wil ff iedereen bedanken die meh geholpe hep... want zonder jullie had ik nu geen trap 10 ;)

greetz Jeroen.

:thumbs: proficiat kerel

ennuh ik zou der ook trots op zijn als ik te 10 zou halen want ik kom normaal mar hooguit tot 7 :(

hehe maar jij bent ook een hoop kleiner dan ik... 2 stappen voor jou is waarschijnlijk 1 stap voor mij ;)

iig ty :p

Terug
Naar boven