XXL Nutrition

makkelijke maaltijden voor eventueel toevoegen aan je eetschema. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gekkejevrie

Cool Novice
Lid geworden
11 nov 2012
Berichten
140
Waardering
38
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
11%
Goedemorgen,

Ik train nu rond de 5jaar alles aardig op de rit nu 90kg 1.82cm en rond de 12%.

Ik heb alleen af en toe een gat in me voeding schema wat ik eigelijk nog even moet opvullen maar geen tijd heb voor een uitgebreide maaltijd.

06.00 40gr brinta rauwemelk 250ml/eiwitshake 56gr met 250ml water.

09.00 3 volkorencrackers kipfilet 450gr magere kwark en een appel.

11.30 tonijn in water (maak altijd een soort salade met sla komkommer maise augurk) meestal 4 blikken tonijn 1 blik maise en dit verdeel ik over 4 maaltijden.
3 crackers kipfilet. En een appel.

14.00 eiwit shake 56gram 250ml water.

16.00 heb ik een gat waar ik wat wil toevoegen.

Tussen 18.00 en 19.00 neem ik avond eten meestal pasta met kip en paprika en wat extra groentes.


22.00/22.30Savonds voor t slapen gaan neem pot kwark 450gr met 10 walnoten

Gemiddeld over de dag 3 liter water.


Wat zou ik nou is makkelijk kunnen toevoegen hiertussen iemand idee'n
 
Wellicht iets met gekookte eieren? :) Rijst met kip wat je voor kunt bereiden in je mealprep?
 
Ja iemand niet iets van een recept toevallig
 
Je kunt alles toevoegen wat jij makkelijk vindt en wat in je macro's past. Hoe veel kcal en macro's heb je over?
 
4 blikken tonijn per dag, moet er niet aandenken xD

oats+whey
ricepowder+whey
pannenkoeken

eet je zo weg tussendoor
 
Wraps met zalm of kip
Rijstwafels met pindakaas
Gezien je schema zit je nogal laag in vetten. Simpel diepvries kipsatehtje. (zie ik op werk nog wel eens gebeuren)
Pasta of rijst salade. Lekkere rijst salade is rijst + gebakken kip shoarma + stukjes appel/kiwi/paprika/komkommer met kerriedressing.
 
Ik zit inderdaad wat laag in vetten ja. Maar ik voel me goed met dit schema en k merk duidelijke veranderingen kwam lichaam.
Zie bijlage voor eiwit koolhydraten en vetten.

Screenshot_2015-04-04-17-47-19.jpg
 
Ik zit inderdaad wat laag in vetten ja. Maar ik voel me goed met dit schema en k merk duidelijke veranderingen kwam lichaam.
Zie bijlage voor eiwit koolhydraten en vetten.

385gr eiwit is een beetje veeel denk ik
 
385 gr eiwitten .... das echt een overkill...
 
385 gram haha. Echt heel sick :) Flink omlaag gooien, ook voor je nieren en je portomonee. Koolhydraat of vetten zijn veel goedkopere bronnen dan eiwitten (vlees etc).
 
Back
Naar boven