MuscleMeat

Makkelijke voeding met veel kcal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Ik ben paar kg afgevallen, en het komt er maar bar moeilijk weer aan. Bulk nu vooral op snickers, cola en gevulde koeken. Weet iemand een drankje (geen chocmelk) of iets eetbaars (makkelijk mee te nemen) waar heel veel kcal inzitten?
 
Aan snickers cola en gevulde koeken heb je niet veel, dat zijn bijna allemaal 'lege' calorieen.. Denk aan: pasta, rijst, brood(bruin, volkoren), vlees(kip, kalkoen, mager rundvlees), noten, witte vis en vette vis, melk, yoghurt en kwark.. Er zal hieronder nog wel wat toegevoegd worden vermoed ik :)
 
Aan snickers cola en gevulde koeken heb je niet veel, dat zijn bijna allemaal 'lege' calorieen.. Denk aan: pasta, rijst, brood(bruin, volkoren), vlees(kip, kalkoen, mager rundvlees), noten, witte vis en vette vis, melk, yoghurt en kwark.. Er zal hieronder nog wel wat toegevoegd worden vermoed ik :)

Dat soort ongein eet ik al genoeg, dat schiet niet op.
 
pot nutella of notenpasta uitlepelen
 
Ben en jerry's icecream :D Boterhamn met kippenwit en dikke laag pindakaas.
 
*kokos in je kwark
*mayonaise
*lijnzaadolie
*Noten
*Vette vis

Noten zijn makkelijk te eten en het zijn een flink aantal calorien.

Je hebt daar meer aan dan snickers, cola of andere bewerkte troep met transvetten zoals gevulde koeken. En het lijkt me op een gegeven moment ook niet lekker meer.
 
pot nutella of notenpasta uitlepelen

Thanks ga ik proberen!

Ben en jerry's icecream :D Boterhamn met kippenwit en dikke laag pindakaas.

Ijs smelt, pindakaas is wel goed idee.

*kokos in je kwark
*mayonaise
*lijnzaadolie
*Noten
*Vette vis

Noten zijn makkelijk te eten en het zijn een flink aantal calorien.

Je hebt daar meer aan dan snickers, cola of andere bewerkte troep met transvetten zoals gevulde koeken. En het lijkt me op een gegeven moment ook niet lekker meer.

Vis is geen optie, noten eet ik al 200 gram per dag van. Is ook niet echt lekker jaar in jaar uit.


Haha voortaan ga ik gewapend met een pak yoghurt en slagroomvla over straat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik een blender. Dan kan je elk uur 2000kcal wegkrijgen.. Zit je op ruim 16000kcal per dag extra.. moet toch genoeg zijn lijkt me..
 
Gebruik een blender. Dan kan je elk uur 2000kcal wegkrijgen.. Zit je op ruim 16000kcal per dag extra.. moet toch genoeg zijn lijkt me..

Ik maak smorgens al een shake van halve liter melk halve liter vruchtenyoghurt 150 gram havermout 2 scheppen weightgainer 1 schep eiwit en een banaan.
En een blender is niet makkelijk om mee te nemen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
haal die lintworm uit je darmen joh! ;)
Nee hoor grapje, ben gewoon jaloers...zucht! (wat jij natuurlijk niet kan voorstellen, ik weet het)

excuses voor dit onzinnig berichtje
 
Aan snickers cola en gevulde koeken heb je niet veel, dat zijn bijna allemaal 'lege' calorieen.. Denk aan: pasta, rijst, brood(bruin, volkoren), vlees(kip, kalkoen, mager rundvlees), noten, witte vis en vette vis, melk, yoghurt en kwark.. Er zal hieronder nog wel wat toegevoegd worden vermoed ik :)

briljant.
 
zelf gemaakte milkshakes, pizza's (koud of warm), sandwiches met hopen beleg, icecream met slagroom, veel zuivelproducten zoals melk/kaas/yoghurt/..., ... speel ik allemaal heel makkelijk weg. :)
 
wil je niet liever een weightgainer? heb je gelijk je eiwitten dr bij.
 
Brood is alleen om het beleg bij elkaar te houden :D
 
Back
Naar boven