AndroidHealthClinic

malay tiger clenbuterol

Bezoekers in dit topic

b0ykaa

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
140
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
83kg
Vandaag 1 ste dag 1 tab genomen stuiter en shake ik als een gek .. Hartslag van 120 in rust dus de clen is real..
maar heb somige rare bijwerking..
mijn ogen voelden alsof ik een joint had gerookt ik was enorm moe heb dit nog nooit ervaren van clenbuterol.
iemand die iets meer weet hierover? precies of er nog andere stuff indie tabs zit

1425763664073-85073259.jpg
 
Vandaag 1 ste dag 1 tab genomen stuiter en shake ik als een gek .. Hartslag van 120 in rust dus de clen is real..
maar heb somige rare bijwerking..
mijn ogen voelden alsof ik een joint had gerookt ik was enorm moe heb dit nog nooit ervaren van clenbuterol.
iemand die iets meer weet hierover? precies of er nog andere stuff indie tabs zit

jaaa die clen is zwaar overdosed
 
Hoe staat het met andere spullen van malay is dat net zo goed als die clen ?
 
Ben benieuwd na andere producten van malay of dat net zo goed is
 
nu ben ik echt benieuwd na de andere producten, zoals de sust test e en deca en bold
 
Heb ooit een hele op, is niet te omschrijven.
Wou echt even dood, toen kreeg ik een waterbuik en moest ik 2x kotsen. :o
Toen ging het al wat beter.

Sinds toen ben ik true natty gebleven.
 
Clen is tè sterk.. Maat van me kotste alles uit na 1 tab en ik voel me er ook zwaar bagger op.
Ik ben gear geswitcht en merkte overduidelijk een daling op MT
 
Clen is tè sterk.. Maat van me kotste alles uit na 1 tab en ik voel me er ook zwaar bagger op. Ik ben gear geswitcht en merkte overduidelijk een daling op MT

wat was er mis met de test e dan?
 
Prestaties gingen achteruit. Ik wisselde af op een ander merk en het ging weer beter
 
Vaker gehoord dat MT echt heel sterk is en regelmatig overgedoseerd. Ofwel, mooi spul. Jammer dat 't nauwelijks aangeboden wordt tegen redelijke prijzen
 
Vaker gehoord dat MT echt heel sterk is en regelmatig overgedoseerd. Ofwel, mooi spul. Jammer dat 't nauwelijks aangeboden wordt tegen redelijke prijzen

Werkt 2 kanten op he dit verhaal. Als je de inkoop tarieven van hun tren/parabolan producten, anavar, oxy enz ziet dan kan je toch haast niet geloven dat andere merken de real deal leveren?
Ik vind het echt verbazend in ieder geval.
 
Werkt 2 kanten op he dit verhaal. Als je de inkoop tarieven van hun tren/parabolan producten, anavar, oxy enz ziet dan kan je toch haast niet geloven dat andere merken de real deal leveren?
Ik vind het echt verbazend in ieder geval.

De prijzen zijn idd wel héél mooi! op 1 na goedkoopste merk dat me aan is geboden. En de verpakkingen zien er ook erg netjes uit
 
Vind het eerder gevaarlijk dat de clen zo heftig is. Dat de tabs hoog gedoseerd zijn is geen opzet want dat doe je niet
met zon relatief gevaarlijk middel. zegt eerder dat ze de dosering niet onder controle hebben dus je neemt een tab met niks of een tab met misschien 200 mcg.

Ik zeg niks slechts over dit merk maar kijk uit met dit soort clen. Heb dit ook met GS clen gehad vele jaren terug, halve tab en ik dacht dat ik het niet ging na vertellen.
 
Volgens een hoop mensen heb je aan 80mcg HG clen al voldoende. Zal me niks verbazen als deze clen goed gedoseerd is en de merken waarvan iedereen denkt 140+ te slikken zwaar ondergedoseerd zijn.
 
TS zegt 1 tab te hebben genomen (40 mcg) en te stuiteren als een gek. Gaat jou theorie niet helemaal op.
 
Back
Naar boven