Fitness Seller

malay tiger clenbuterol

Bezoekers in dit topic

b0ykaa

Cool Novice
Lid geworden
27 dec 2013
Berichten
140
Waardering
7
Lengte
1m67
Massa
83kg
Vandaag 1 ste dag 1 tab genomen stuiter en shake ik als een gek .. Hartslag van 120 in rust dus de clen is real..
maar heb somige rare bijwerking..
mijn ogen voelden alsof ik een joint had gerookt ik was enorm moe heb dit nog nooit ervaren van clenbuterol.
iemand die iets meer weet hierover? precies of er nog andere stuff indie tabs zit

1425763664073-85073259.jpg
 
450mg per week, mijn god. Als je boven de 120 komt en je merkt nog niets...gaat er dan geen lampje branden ofzo?
 
Waar zijn alle suppliers van vroeger toch opeens naartoe? geen een meer te bespeuren of ze hebben een nieuwe avatar en naam op DBB, wel vreemd dat niemand meer te contacteren is
 
Doe maar niet.. verkoop praatjes hierboven. Heb het geprobeerd op 450mg/week en helemaal niks.. nu ander merk op 350 en merk al meer terwijl dag 6 is

Dus nu opeens verkoop praatjes? Weet je zeker dat je alles on check had?
Niemand die iets verkoopt heeft maar 1 merk, dat slaat dus als een lul op een drumstel, pik.

Is wel toevallig dat bij MT alle prijzen individueel gebaseerd zijn op het product trouwens.
Daarbij hebben verkopers altijd meerdere merken, die opmerking gaat nergens over bro
 
Waarom is hier iedereen ineens publiekelijk aan het vragen of er niet wat suppliers hun willen PM'n. Is nu al zoveelste topic laatste weken waarin mensen zich afvragen waar hun dealertjes ineens zijn gebleven, of waarom ze niet meer op hun mail reageren xD
 
Vakantie toch, zo moeilijk is het niet.

Ben het niet eens met de stelling van Briekie dat een supplier meerdere merken levert. Dan ken je mijn supplier nog niet namelijk :p
 
Vakantie toch, zo moeilijk is het niet.

Ben het niet eens met de stelling van Briekie dat een supplier meerdere merken levert. Dan ken je mijn supplier nog niet namelijk :p

Allicht is vakantie een reden maar ik vind toch dat het in België/Vlaanderen moeilijker wordt om een betrouwbare source te vinden. :p
 
malay tiger clen gewoon klotezooi net als de rest van malay tiger.
Clen werk maar je voelt dat het rommel is en de rest werk gewoon niet.
 
malay tiger clen gewoon klotezooi net als de rest van malay tiger.

Clen werk maar je voelt dat het rommel is en de rest werk gewoon niet.


Die clen werkte hier anders wel als een tierelier. Begon met 40mcg en dat was teveel, leek wel een Parkinson patiënt met een hartslag van 120-140 in rust. Daarna rustig opgebouwd vanaf 20mcg iedere 3 dagen 20mcg meer en zo kon ik tot 120mcg opbouwen zonder dat de bijwerkingen mijn dagelijkse bezigheden in de weg stonden.

Vervolgens 2 weekjes ECA gedaan ipv clen en toen weer direct 120mcg voor 2 weekjes. Dit nog een aantal keer herhaald. Zodra je eenmaal tolerantie ervoor hebt opgebouwd door langzaam te verhogen doet het echt goed zijn werk. Maar begin dus beter op 20mcg is mijn raad aan mede dbbers!
 
clen van mt idd erg sterk..maar een goeie dealer zegt er gewoon bij dat je op een kwartje of halve moet beginnen.als je dan rustig opbouwt is er niks aan de hand en heb je gewoon een super goeie clen te pakken.

andere producten van MT vind ik ook echt lekker.voor mij voorlopig geen ander merk meer.en dat de prijzen zo duur zijn ervaar ik anders..
 
MT is idd niks mis mee. Ik maak prima gains op de test-p en de tren-a.
Ook ervaar ik minimale pip omdat er gebruik wordt gemaakt van Ethyl Oleate als olie.
 
Dat deze merken slecht zijn weet ik na al die jaren ondertussen al :D
Met HG heb je toch niet veel keuze??

Nee idd GodofHormones veel keuze heb je niet maar je moet gewoon de juiste weten eruit te halen ;) er is er eene met de 5mg Dianabol pillen die keihard op 15mg per dag werken.
Heb ik vandaag nog op Youtube tegengekomen, een gast die zei dat je super alpha feeling ervan krijgt en dikke gains op korte tijd, dianabol op 10mg per pil is het schijnt niet de dianabol die we zoeken
 
Nee idd GodofHormones veel keuze heb je niet maar je moet gewoon de juiste weten eruit te halen ;) er is er eene met de 5mg Dianabol pillen die keihard op 15mg per dag werken.
Heb ik vandaag nog op Youtube tegengekomen, een gast die zei dat je super alpha feeling ervan krijgt en dikke gains op korte tijd, dianabol op 10mg per pil is het schijnt niet de dianabol die we zoeken

Ik ben ooit eens 8kg bijgekomen in 2,5 week met 5mg roze dianabols uit thailand. Kracht schoot omhoog. Dit is de eerste en laatste keer dat ik goeie dbol had, nadien was allemaal crap
 
Back
Naar boven