MuscleMeat

Maldegem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als er geen mensen zijn die 20 euro willen verdiene :p en dicht bij maldegem wonen dan mag dit topic gesloten worden.
 
pak gewoon de bus naar gent en ga naar detox en koop er
 
Ik woon in maldegem maar ik doe niet mee aan deze illegale praktijken sorry
ik kan je wel een email adres geven :evil:
 
Ik wil graag een semi automatisch geweer, M164A, liefst model 2005, omgeving NYC, mensen die hem voor me bestellen krijgen een extra'tje natuurlijk(karma en 20euries). Normaal koop ik zulke dingen zelfs maar mn ouders doen er moeilijk over en ik zou het erg waarderen als een van mn matties hier eentje zou kunnen kopen voor me


pm plz
 
Ik wil graag een semi automatisch geweer, M164A, liefst model 2005, omgeving NYC, mensen die hem voor me bestellen krijgen een extra'tje natuurlijk(karma en 20euries). Normaal koop ik zulke dingen zelfs maar mn ouders doen er moeilijk over en ik zou het erg waarderen als een van mn matties hier eentje zou kunnen kopen voor me


pm plz

Net bestelt voor je makker! Zal het één van dagen komen langsbrengen
 
Je kan het best zonder al die stomme middeltjes hoor. Blijf naturel, eet slaap en train en vloek dat het langer duurt dan steroids maar ooit heb je wel wat je wilt, de natural way
 
Is wel waar maar kzou wel graag dat product eens proberen oor :d
 
Je kan het best zonder al die stomme middeltjes hoor. Blijf naturel, eet slaap en train en vloek dat het langer duurt dan steroids maar ooit heb je wel wat je wilt, de natural way

:roflol: net alsof hydroxycut AAS is. Het moet niet gekker worden hier.
 
tis een goed product heb ik al gelezen.
Zijn er nog mensen die in Maldegem wonen?
 
Ik heb zin in een zoentje! Ik zoek dus iemand die voor mij een zoentje wil regelen. 20 Euro + Karma.
 
:p nee seriesu zijn er nog mensen die in Maldegem wonen?
 
echt niemand?
 
Ik zoek iemand die een Ford Mustang voor me wilt kopen, omgeving Amersfoort.

Lache.. kom je ook uit omgeving amersfoort?

Waar train je?
 
Gast.. niemand gaat het voor je kopen.. en daarbij..

Waarom wil je dat spul?
 
Gast.. niemand gaat het voor je kopen.. en daarbij..

Waarom wil je dat spul?


Omdat ik eerst wil afvallen omdan naar de fitness te gaan.

Ik hoop nog een kandidaat te vinden.
 
Back
Naar boven