AndroidHealthClinic

mallorcaaahhh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
567
Waardering
0
Ik merk dat er nog meer mensen naar mallorca gaan?? Welke data gaat iedereen?

Ik vertrek woensdag 30 juli met het vliegtuig en blijf 12 dagen. (we zijn met 4 vrienden in totaal) Wel vrij duur aangezien we in de duurste week gaan maarja het kwam als beste uit. Zo'n 650 euro pp. We zitten in een appartement in playa de palma vlakbij el arenal waar de uitgaansgelegenheden zitten.

Zon strand & vrouwen!!
 
Ik ben er 3 jaar geleden geweest, ik zat in hotel Kontiki Playa. Ook voor 12 dagen, de max:thumb:
 
Originally posted by Dom!nator
Ik merk dat er nog meer mensen naar mallorca gaan?? Welke data gaat iedereen?

Ik vertrek woensdag 30 juli met het vliegtuig en blijf 12 dagen. (we zijn met 4 vrienden in totaal) Wel vrij duur aangezien we in de duurste week gaan maarja het kwam als beste uit. Zo'n 650 euro pp. We zitten in een appartement in playa de palma vlakbij el arenal waar de uitgaansgelegenheden zitten.

Zon strand & vrouwen!!

dan zit ik met jou in t zelfde vliegtuigje, hopelijk is er genoeg (been)ruimte:D

ik ga 2 weekjes naar el arenal voor zon 680 eurootjes.
we zijn met 9 man. ik heb er niet echt veel zin in maar ja t moet maar. kloteweer en al die lekkere wijven en al dat uitgaan...niet voor mij




ohja nog 58 dagen:D

ps, mocht je naar BCM willen, ik heb nog een leuk verhaaltje voor je wat vrienden van mij 3 jaar terug hebben meegemaakt. Dan ga je met een busje daar naar toe van 00.00 tot 06.00. ze stonden om 2 uur al buiten. wat was nou t probleem zie ik je al afvragen?

nou, er waren dus ontzettend veel homos binne die die maten van me lastig vielen. eentje was toendertijd ok een echte fitnessjunk en was ook bedeeld met een aardige borstkas. deze viel erg in de smaak bij een kerel die er niet van afkon blijven. die maat van me duwde hem ot 3 maal toe van hem af omdat hij telkens an zn tieten wou zitten maar hij vond dat spelletje alleen maar leuk en kwam net zo hard terug. Een andere maat van me ging ff pissen waar hij eenmaal aan t pissen vergezeld was van 2 enorme engelse gasten die zn zaakie ff aan t inspecteren waren. ok, dan voel je je al ongemakkleijk maar toen hij plots "I want to fukc him" hoorde en achter hem keek en daar nog een gigantische engelsman stond met gigantische stierennek belsoot hij zich met de lul nog half uit zn box de plee uit te rennen waarna ze met zn tweeen naar buiten zijn gegaan waarop de rest, die t wel naar zn zin had, maar volgde.

oftewel, ik zal mn borst nog beter gaan trainen:D
 
hahaha lachen beenruimte is er sowieso te weinig voor me ik ben 1,98m

ik stuur je nog ff een pm
 
Ik ga 18 juli heen en blijf er 13 dagen. Ik heb uiteindelijk 760 euro betaald. We zitten in hotel Mexico met half pension.
Ik ga de hele maand juni droog trainen.
 
:lifter: :lifter: ik blijf in NL en ik ga flink bulken! :lifter: :lifter:
 
waarschijnlijk tussen 22juli en de 25ste juli..... 8 dgn El Arenal of Playa da puta of zoiets.....

heb hotel gezien voor die tijd, 560 Eureu's All-Inclusive!!!!!!! Hola
 
Originally posted by Floyd
El Arenal of Playa da puta of zoiets.....

heb hotel gezien voor die tijd, 560 Eureu's All-Inclusive!!!!!!! Hola


lol, hoerenstrand. Denk dat je Playa de Palma bedoelt.
 
Originally posted by Floyd
waarschijnlijk tussen 22juli en de 25ste juli..... 8 dgn El Arenal of Playa da puta of zoiets.....

heb hotel gezien voor die tijd, 560 Eureu's All-Inclusive!!!!!!! Hola

als t net zon hotel was als ik in Gumbet heb gehad ga jij t heeeel goed krijgen en qua BBtermen minder maar goed. Ik heb inn turkije t strand niet gezien. allen bij t zwemnbad gelegen en genoten van 3 gigantische lopende buffets en de hele dag door gratis drank en vreten..heerlijk
 
Precies, ag en als die all-inclusive's tegen de tijd dat ik ga boeken weg zijn, dan een gewoon hotel in playa de Palma de puta la madre cono....

relakst hoor
 
ik ga wel een stuk minder eten daar, proberen zon kleine 3000kcal binnen te krijgen dan ben ik tevreden
 
de costa's van spanje zijn niks aan, elke nacht een andere meisje, raak je snel op uitgekeken, dan heb je liever 1 meisje met wie je alles kan expirimenteren, dan elke keer steeds hetzelfde met een nieuw meisje.
 
Back
Naar boven