Fitness Seller

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Mammoth is aan te raden voor mensen die ondergewicht hebben.

bijv 1.80m en gewicht onder de 75 kg.

zit je beter op gewicht zou ik Lean Gainer nemen.

van het zelfde merk. ;)
 
ik heb die pot in een maand door mn lichaam gwerkt en ben amper een kilo aangekomen...
en ik ben nog wel 62 kilo bij 178cm!!
als dit al niet helpt, komt et dan ooit goed met mijn gwicht? :p
 
gewoon meer eten en vaak veel melk (1,5l pd) doet ook wonderen. ik heb er in iedergeval wel profeit van gehad
 
Ik ben nu 3 dagen bezig met deze shake, ben er tot nu toe zeer tevreden van.
 
Ik was wel tevreden van de werking, maar die vanille is gewoon goor. + lost niet al te makkelijk op imo.
 
gewoon goede weight gainer die de beginnende fitnesser wat kilo's op weg helpt
 
ik heb die pot in een maand door mn lichaam gwerkt en ben amper een kilo aangekomen...
en ik ben nog wel 62 kilo bij 178cm!!
als dit al niet helpt, komt et dan ooit goed met mijn gwicht? :p

Dan eet je gewoon niet goed... Alleen die gainer (zonder erbij te eten) zal nooit helpen! Je moet zulke suplementen zoals eiwit, en weightgainers als aanvulling van je voeding zien!!
 
ik werd er wel vet van, daarom drink ik nu iets minder en niet voor het slapengaat.
 
Porterhouse heeft gelijk, deze weightgainer is nog behoorlijk aan de vette kant. Lean gainer is wat dat betreft een veel cleaner bulkmiddel.
Zelf heb ik ook heel lang aan de Mammoth gezeten, maar merkte dat ik er gewoon te vet van werd, ben overgestapt naar Dymatize en m'n volgende pot wordt zeker Lean Gainer!
 
Dan eet je gewoon niet goed... Alleen die gainer (zonder erbij te eten) zal nooit helpen! Je moet zulke supplementen zoals eiwit, en weightgainers als aanvulling van je voeding zien!!

dat wist ik ook.
ik at er ook gwoon bij, net zo veel als dat ik al deed..
op zn minst had ik 2 kilo mogen aankomen gzien ik 2 kilo mammoth meer heb binnen gekregen dan ik anders iets binnen zou krijgen. :p
 
YannickLB,

Als je een maand doet met zo'n pot heb je waarschijnlijk niet meer dan 2 scheppen per dag genomen. Dat is zo'n 500 kcal. Als je dagelijkse verbranding op 3500 kcal ligt en je haalt 2500 kcal uit je voeding, dan kan je een jaar lang 2 scheppen Mammoth nemen en geen kilo aankomen. Zorg er eens voor dat je ongeveer 4000 kcal per dag binnen krijgt. Neem maar eens 2 weken lang 2 shakes van 4 scheppen (na je maaltijden), en daarnaast je gewone voeding en kijk dan hoe veel je aankomt......
 
YannickLB,

Als je een maand doet met zo'n pot heb je waarschijnlijk niet meer dan 2 scheppen per dag genomen. Dat is zo'n 500 kcal. Als je dagelijkse verbranding op 3500 kcal ligt en je haalt 2500 kcal uit je voeding, dan kan je een jaar lang 2 scheppen Mammoth nemen en geen kilo aankomen. Zorg er eens voor dat je ongeveer 4000 kcal per dag binnen krijgt. Neem maar eens 2 weken lang 2 shakes van 4 scheppen (na je maaltijden), en daarnaast je gewone voeding en kijk dan hoe veel je aankomt......

ja daar word je vet van, niet normaal
 
Mammoth heeft mij zeker wel geholpen, alleen natuurlijk in een veel hogere dosis (3x 2 maatscheppen per dag). Voor het eerst in 25 jaar binnen 3 maanden 8 kilo aangekomen. Natuurlijk ook wat vet rond de buik en heupen. Daarom nu maar overschakelen naar een lean gainer en wat meer cardio doen.;)
 
Mammoth heeft mij zeker wel geholpen, alleen natuurlijk in een veel hogere dosis (3x 2 maatscheppen per dag). Voor het eerst in 25 jaar binnen 3 maanden 8 kilo aangekomen. Natuurlijk ook wat vet rond de buik en heupen. Daarom nu maar overschakelen naar een lean gainer en wat meer cardio doen.;)

8 kilo is best netjes, maar hoeveel vet denk je dat erbij zat??
 
Dan eet je gewoon niet goed... Alleen die gainer (zonder erbij te eten) zal nooit helpen! Je moet zulke supplementen zoals eiwit, en weightgainers als aanvulling van je voeding zien!!

precies!
 
Met hoeveel melk mixen jullie 2 maatscheppen mammoth trouwens??
 
ik meng het zelf nu met 400 ml.
 
Mammoth heeft mij zeker wel geholpen, alleen natuurlijk in een veel hogere dosis (3x 2 maatscheppen per dag). Voor het eerst in 25 jaar binnen 3 maanden 8 kilo aangekomen. Natuurlijk ook wat vet rond de buik en heupen. Daarom nu maar overschakelen naar een lean gainer en wat meer cardio doen.;)

Ik heb vroeger ook Mammoth gehad. 6 kg aangekomen in 2 maanden, en ongeveer een 3% vet bijgekomen. Redelijk veel dus. Ik nam 2x per dag 4 scheppen Mammoth met 500ml halfvolle melk. Per shake dus +- 1250 kcal. Daar groei je goed op, maar gebruik nu Lean Gainer om het vet% laag te houden. Het gaat nu wel een pak langzamer, maar later ook minder werk om je vet% te laten zakken.
 
Met hoeveel ik gestart ben weet ik niet, maar vetpercenbtage is nu circa 21%, dus daar moet nog het nodige van af c.q. omgezet worden in spieren.
 
Back
Naar boven