MuscleMeat

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Per 117 gram dosering = 2 Maatscheppen
Calorieën 970 Calorie
Eiwit 25gram
Vet* 9gram
Koolhydraten 76gram

Dat klopt, de voedingswaarde op het product zelf is gemeten met 4 scoops.
Maargoed, dit product levert een koop kcal'tjes op een makkelijke manier:cool:


117 gram = 4 maatscheppen

info op de doos en sites spreken elkaar vaak tegen op dit punt
 
Per 117 gram dosering = 2 Maatscheppen
Calorieën 485 KCal
Eiwit 25gram
Vet* 9gram
Koolhydraten 76gram

Dit staat op de site.

Ik zal zo wel effe checken wat op het potje staat.
 
Over die 9gram vet gesproken, waaruit bestaat die? Gewoon verzadigd of mct, ..., ...
 
Per 117 gram dosering = 2 Maatscheppen
Calorieën 485 KCal
Eiwit 25gram
Vet* 9gram
Koolhydraten 76gram

Dit staat op de site.

Ik zal zo wel effe checken wat op het potje staat.


dit is dus ook fout...check je pot maar ;)

485 calorien Kcal voor 2 maatscheppen=58 gram
 
dit is dus ook fout...check je pot maar ;)

485 calorien Kcal voor 2 maatscheppen=58 gram

485Kcal per 58 gram is niet mogelijk, tenzij het bijna 100% puur vet is.
 
ik wil hem ook proberen komt wel na de complex carb gainer werk lekker :P
 
485Kcal per 58 gram is niet mogelijk, tenzij het bijna 100% puur vet is.

nu ben ik zelf ook fout :p

Inderdaad, 117 gram voor 2 maatscheppen

maar dan klopt er iets niet

Ik heb ongeveer 18 dagen lang elke dag 4 maatscheppen genomen, dus ongeveer 234 gram per 4 maatscheppen x 18. Dat is veel meer dan de 2,2 kg die in de pot zat...
 
nu ben ik zelf ook fout :p

Inderdaad, 117 gram voor 2 maatscheppen

maar dan klopt er iets niet

Ik heb ongeveer 18 dagen lang elke dag 4 maatscheppen genomen, dus ongeveer 234 gram per 4 maatscheppen x 18. Dat is veel meer dan de 2,2 kg die in de pot zat...

ja een beetje vreemd idd die getallen, heeft er iemand zo'n keuken weegschaal ofzo???

effe checken hoeveel gram een maatschep is.
 
Op het etiket staat 234gram voor 4 scoops
dan zit je op 50gr eiwitten.

Aldus de voedingswaarde
 
heb hem ook gebruikt en ben er goed van aangekomen:)
 
ik gebruik er 2 keer per dag 2schepjes met 250ml melk van, met die hoeveelheid hou ik bf op 12/13%, goed voor de bulk, heb voedingsschema, met inbegrip van die mammoth van 5100kcal ongev.
 
wat ook goed punt is, hij is goedkoop vergeleken met andere, en je komt er van bij, ja, soms moet je ook wel es je budget in de gaten houden he voor supplementen en zo,voor wie moeilijk bijkomt, is het goed.
ik kom van 62kg op 1 augustus, weeg nu 73kg, wil zo snel als gaat de 80kg bereiken, vind dat met mijn 1m80 een goede basis om dan op verder te werken
 
Kheb ook zo'n potje gekocht... maar achterop staat dat je 500ml + 4 scoops moet nemen (235) gram.. en dan 1-3 maal daags... Dan zou je ongeveer 500gr per dag consumeren!! Dan doe je 4 dagen met zo'n potje :D

Ik doe gewoon als aanvulling, voor mijn training neem ik 20gr whey en naar mijn training 2 scheppen mam 2500 + halve schep whey prot. en bij het opstaan 1 volle schep en een schep whey prot. kijken hoe het gaat !!
 
idd ManuelP, je moet het zelf uitzoeken zo neem ik dosissen van 2 schepjes
 
ben er zeer tevreden over, allen de smaak is niet optimaal dus voeg ik een zakje vanillesuiker toe:P
 
Ik zit er over na te denken om Mammoth te bestellen, heb er alleen nog wat vraagjes over..

1. Hoelang doe ik met een pot van 4,4 kg als ik 3 shakes per dag wil nemen?
( - Hoeveel gram is 1 maatschep, heb nog geen duidelijk antwoord gezien in deze thread..;) )
2. Ik ben nu in 3/4 maanden 10 kg aangekomen en ben benieuwd of Mammoth dan goed is om te nemen om snel aan te komen of dat er een betere is voor ongeveer hetzelfde bedrag en hoeveelheid ?:)
( - Zit nu op 6,7% / 70 KG / 1.78 en heb totaal geen aanleg om veel in vet% aan te komen dus als ik wat in vet aan zou komen heb ik hier geen moeite mee! )

Dankje :)
 
Ik zit er over na te denken om Mammoth te bestellen, heb er alleen nog wat vraagjes over..

1. Hoelang doe ik met een pot van 4,4 kg als ik 3 shakes per dag wil nemen?
( - Hoeveel gram is 1 maatschep, heb nog geen duidelijk antwoord gezien in deze thread..;) )
2. Ik ben nu in 3/4 maanden 10 kg aangekomen en ben benieuwd of Mammoth dan goed is om te nemen om snel aan te komen of dat er een betere is voor ongeveer hetzelfde bedrag en hoeveelheid ?:)
( - Zit nu op 6,7% / 70 KG / 1.78 en heb totaal geen aanleg om veel in vet% aan te komen dus als ik wat in vet aan zou komen heb ik hier geen moeite mee! )

Dankje :)

1. ligt er aan of je per shake 2 of 4 maatscheppen er in doet. 2 scheppen is 117 gram.

2. 10 kg in 3/4 maanden :eek:, jij heb volgens mij geen weightgainer nodig
 
1. ligt er aan of je per shake 2 of 4 maatscheppen er in doet. 2 scheppen is 117 gram.

Ik zou dan 2 maatscheppen doen per shake..
Ik had uitgerekend dan als ik 3 shakes per dag doe dat ik er dan in 6 dagen klaar mee ben ( 2,2 kg dan ) ?

dit met 350 ml melk per shake ongeveer ?

2. 10 kg in 3/4 maanden :eek:, jij heb volgens mij geen weightgainer nodig

Ik blijf nu hangen op de 70 .. kom al een maand niet verder! dus dacht dat mammoth misschien wel goed zou zijn om een paar kilo's te pakken!?

Naast Mammoth natuurlijk gewoon door blijven stampen met eten!
liter ( naturel ) kwark per dag en een zooi brood en avond eten :)
Geen alcohol / chips of andere zooi dus ook nog is clean bulk :)
 
1. 3 shakes per dag is wel erg veel, ik gebruikte het als post-workout. ik begon met twee scheppen per shake naar uiteindelijk 4 scheppen.

ik meng het met ongeveer een halve liter water, ik gebruik water omdat het dan beter oplos.
 
1. 3 shakes per dag is wel erg veel, ik gebruikte het als post-workout. ik begon met twee scheppen per shake naar uiteindelijk 4 scheppen.

ik meng het met ongeveer een halve liter water, ik gebruik water omdat het dan beter oplos.

Beter om dan 2 shakes per dag te nemen met 2 scheppen ( 117 gram ) en daarbij mijn eten zo te houden?

* Ik heb nu van een maat voor 3 shakes gekregen, vanille. smaakt super! heb het net met melk gemixt;) *
 
Back
Naar boven