MuscleMeat

Mammoth 2500 - Interactive Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: WeightgainerWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Mammoth is specifiek ontwikkeld voor iedereen die moeite heeft om (spier)massa aan te komen. Niet voor niets is Mammoth al 3 jaar op rij gekozen door een zeer deskundige jury tot beste Weight Gainer van Canada! Mammoth; de naam zegt eigenlijk genoeg: Groeien als een Mammoet!Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 maandenHoe is de smaak van dit supplement? goed banaan en aardbeiWelke dosis heb je gebruikt? 2 x per dag 2 scheppen met 300 ml melk s'morgens en s'avondsWaar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uurWat heb je voor dit supplement betaald? 26 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. zeer goed spul waarvan je zeker zult gaan groeien.Mijn review:

Mammoth 2500 is zeker een aanrader.
Wat ze zeggen over dat ze niets voor niets de beste weigth gainer van canada zijn klopt als een bus.

Interactive%20Nutrition%20Mammoth%202500%202_2kg.jpg
 
Niet meteen met een oordeel klaar staan !

Ik kom van een gewicht van 46 kilo, dus was erg mager :eek:

Dan is het heel erg moeilijk om aan te komen in gewicht, in het begin is het dan ook erg moeilijk om meer te eten, dan is mammoth een goede aanvulling op je voeding, en natuurlijk meerdere maaltijden nuttigen.

Ik ben een echte ectomorf dan is massa palken erg lastig, mensen met hetzelfde lichaams type weten waar ik over praat.

Maar nu weer ontopic
 
Niet meteen met een oordeel klaar staan !

Ik kom van een gewicht van 46 kilo, dus was erg mager :eek:

Dan is het heel erg moeilijk om aan te komen in gewicht, in het begin is het dan ook erg moeilijk om meer te eten, dan is mammoth een goede aanvulling op je voeding, en natuurlijk meerdere maaltijden nuttigen.

Ik ben een echte ectomorf dan is massa palken erg lastig, mensen met hetzelfde lichaams type weten waar ik over praat.

Maar nu weer ontopic


Leg dat dan ff uit voortaan, dan heb ik dat oordeel niet ;)
 
zeker goed spul maar ik vind het niet veel veschillen met andere gainers, maar hij werkt wel goed ben in 1,5 maanden tijd 6 kg aangekomen zal ook veel vet zijn maar tog je komt er zeker veel van aan
 
ben van plan deze weightgainer te gaan kopen maar had nog wel een vraagje erover! als je deze nou helemaal leegvreet en ong laten we zeggen..5 kilo aankomt? als je dan stopt met de weightgainer en gewoon zonder weightgainer verder traint...blijven die kilo's dan zitten of vliegen ze er net zo hard weer af?
 
Ik denk dat dit supplement niet voor iedereen werkt, ik at er goed bij ik zat dik aan mijn kcal, eiwitten en al die andere bullshit ik, trainde er goed bij, ik nam het 2x per dag 3 scheppen en binnen 2/3 weken had ik een pot naar binnen gewerkt zonder ook maar enig resultaat. dus ik denk dat het bij mij gewoon niet werkt
 
Ik heb net zo'n 4kg (banaan) emmer binnen om eens te testen. Vanmorgen om 08.00u 4 scheppen in 400ml melk gedaan. Met de mixer geprobeerd die klonter eruit te krijgen. Onmogelijk.
En verder moet ik nu mijn 10.00u maaltijd overslaan omdat ik nog steeds een kots gevoel in mijn keel heb.

Of het werkt kom ik wel achter als die emmer leeg is :)
 
Ik heb net zo'n 4kg (banaan) emmer binnen om eens te testen. Vanmorgen om 08.00u 4 scheppen in 400ml melk gedaan. Met de mixer geprobeerd die klonter eruit te krijgen. Onmogelijk.
En verder moet ik nu mijn 10.00u maaltijd overslaan omdat ik nog steeds een kots gevoel in mijn keel heb.

Of het werkt kom ik wel achter als die emmer leeg is :)
Het advies is 2 maat scheppen per 500ml melk, jij neemt 4 scheppen met 400ml melk, logisch dat er klonten inzitten :roflol:
 
op die sticker staat 4 scoops per serving, dat is toch 4 van die lepels bij mij...
 
bij mij klonterd het ook........

zal eens een andere smaak proberen de volgende keer
 
bij mij klonterd het ook........

zal eens een andere smaak proberen de volgende keer

Ik weet niet of een aandere smaak wat uitmaakt.

Misschien een goeie tip voor menesen die last hebben van (ranzige) klonten;
Hij klontert gewoon als je hem shaked , ik gebruik daarom een staafmixer, werkt perfect, helemaal geen klonten (3 scheppen op 400 ml melk)

Die staafmixer houd ik daarna even onder de kraan, en droog hem gelijk af.

Suc6:D

gr
Mike
 
Vandaag besteld omdat ik me toch aan het vervelen was...
ben benieuwd of ik die laatste kilo's die ik wil nog kan krijgen
voor de zomer, maar heb er opzich een hard hoofd in.

Laatste lootjes wegen het zwaarst.
 
Laatst bewerkt:
kzou toch voor een lean gainer gaan als je geen ondergewicht hebt, van de deze stijgt je vetpercentage ook als een mamoet :D
 
gebruik deze nu ong een weekje en ik schijt werkelijk de hele wc pot onder iedere keer :grumble: mjah, tis maar wat je ervoor over hebt he:p
 
Uitkijken met dit spul dat je vetpercentage niet te hoog oploopt.
 
Heb nu mijn 2e pot bijna weg en merk wel dat ik van een 6-pack naar een 4-pack gegaan ben. vetpercentage is echt een stuk gestegen.

Ben dus nu even gestopt met de Mammoth..

Ben trouwens wel +/- 4 kg aangekomen in 2 maanden tijd.

gr
Mike
 
ik had een tijd geleden ook een pot van 2 kilo besteld van mammoth choco
vind de smaak redelijk als je het koud zet in de koelkast gemixt met water.
nesquick ongeveer.

van mammoth word je zker zwaarder maar weet men waarom ???
het barst van de suiker als je goed naar de verhoudingen kijkt.

meer dan 70 gram per dosering van 5 scheppen (160 gram)
en 50 gram eiwit, 150 gram koolhydraten
ongeveer 16,5 gram eiwit per 50 gram mammoth :S beetje weinig
dit is ook in de prijs terug te zien.

wat maakt het dat andere gainers als TRue mass off masstech zo duur zijn.
koolhydraten en kwaliteits eiwitten.

vind ook dat ik een laagje vet hebt gekregen van mammoth
ik kon net zo goed een pak suiker kopen xp

ben nu overgestapt naar true mass van BSN
kost een beetje maar dan heb je ook een KWALITEIT GAINER. en dat schoner is dan de mammoth.

hoop dat ik wat mensen wakker heb geschud die mammoth de hemel in prijst :P:P
maar ik betaal liever wat meer dan dat ik mindere producten neem voortaan
 
Ik weet niet of een aandere smaak wat uitmaakt.

Misschien een goeie tip voor menesen die last hebben van (ranzige) klonten;
Hij klontert gewoon als je hem shaked , ik gebruik daarom een staafmixer, werkt perfect, helemaal geen klonten (3 scheppen op 400 ml melk)

Die staafmixer houd ik daarna even onder de kraan, en droog hem gelijk af.

Suc6:D

gr
Mike

Ik heb gister een pot mamooth binnen gekregen en was zeer benieuwd naar de smaak en hoe het zou mixen want er waren veel klachten over de smaak en de klonten die er niet uit gaan.

de smaak die ik heb is banaan want dat was ik al gewend en de smaak is zeer goed te doen als je met de juiste hoeveelheid melk gebruikt.

Ik kreeg er een gratis schake beker bij en probeerde het een keer te shaken en het mixte prima, geen klonten geen staafmixer nodig en geen kotsneigingen.
 
ik had een tijd geleden ook een pot van 2 kilo besteld van mammoth choco
vind de smaak redelijk als je het koud zet in de koelkast gemixt met water.
nesquick ongeveer.

van mammoth word je zker zwaarder maar weet men waarom ???
het barst van de suiker als je goed naar de verhoudingen kijkt.

meer dan 70 gram per dosering van 5 scheppen (160 gram)
en 50 gram eiwit, 150 gram koolhydraten
ongeveer 16,5 gram eiwit per 50 gram mammoth :S beetje weinig
dit is ook in de prijs terug te zien.

wat maakt het dat andere gainers als TRue mass off masstech zo duur zijn.
koolhydraten en kwaliteits eiwitten.

vind ook dat ik een laagje vet hebt gekregen van mammoth
ik kon net zo goed een pak suiker kopen xp

ben nu overgestapt naar true mass van BSN
kost een beetje maar dan heb je ook een KWALITEIT GAINER. en dat schoner is dan de mammoth.

hoop dat ik wat mensen wakker heb geschud die mammoth de hemel in prijst :P:P
maar ik betaal liever wat meer dan dat ik mindere producten neem voortaan

Dat het wat minder kost wil niet altijd zeggen dat het minder goede produkten zijn, in mamooth zit misschien wat meer vet dan in andere en is dan ook minder geschikt voor een endomorf, maar wel voor een ecto.
 
Weet iemand of er aspartaam in dit product zit? Het wordt niet vermeld op de verpakking, maar dit product bevat wel veel asparaginezuur en fenylalanine, de voornaamste bestanddelen van aspartaam.
 
Ik heb net zo'n 4kg (banaan) emmer binnen om eens te testen. Vanmorgen om 08.00u 4 scheppen in 400ml melk gedaan. Met de mixer geprobeerd die klonter eruit te krijgen. Onmogelijk.
En verder moet ik nu mijn 10.00u maaltijd overslaan omdat ik nog steeds een kots gevoel in mijn keel heb.

Of het werkt kom ik wel achter als die emmer leeg is :)

Ja maar je kan het ook overdrijven. Ik wist ook niet wat ik moest verwachten met mamooth na dat ik al die reacties op het forum had gelezen, maar
in een simpele blender is het prima te doen, en ik heb nog geen klont gezien en de smaak is ook goed.

Als je om 08.00 een flinke shake neemt snap ik wel een beetje dat je een volle maag heb, maar ik neem hem op een iets later tijdstip en heb geen problemen ongeveer 2 uur later kan ik weer een maaltijd eten.
 
Back
Naar boven