Fitness Seller

Mammoth 2500 vs XXL Nutrition Weight Gainer

Bezoekers in dit topic

eatitraw92

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2008
Berichten
378
Waardering
6
Wat zijn precies de voordelen en nadelen van beide?
En kan iemand mij zeggen hoeveel 1 maatschep van de XXL Nutrition Weight Gainer is?

Alvast bedankt!
 
Wat zijn precies de voordelen en nadelen van beide?
En kan iemand mij zeggen hoeveel 1 maatschep van de XXL Nutrition Weight Gainer is?

Alvast bedankt!

waarom is dat dan belangrijk???

verschillen kan je zelf zien op de site. alle info is voorhanden.
 
De complex carbgainer van XXL smaakt veel en veel beter en daarom goed weg te drinken!!!
Die mammoth heeft echt een chemische smaak en lost niet goed op tenzij je hem gaat blenden.
 
waarom is dat dan belangrijk???

verschillen kan je zelf zien op de site. alle info is voorhanden.

Zo kan ik uitrekenen hoelang ik met 1 pot ongeveer doe.

En ik ben niet echt zo wegwijs in de wereld van supplementen, ik vroeg me meer af wat de ervaringen waren, niet waarvan het is samengesteld.
 
Zo kan ik uitrekenen hoelang ik met 1 pot ongeveer doe.

En ik ben niet echt zo wegwijs in de wereld van supplementen, ik vroeg me meer af wat de ervaringen waren, niet waarvan het is samengesteld.


Dat blijkt wel.. dus jij denkt dat de maat van de maatschep bepaald hoelang je met een emmer doet.. WRONG!!.

dat bepaal je zelf... net hoeveel je per dag wilt nemen in GRAMMEN en niet in MAATSCHEPPEN!

:D
 
Ik wilde het eigenlijk weten zodat ik kan rekenen met geld enzo, snapje :P.

Maar toch bedankt voor de reacties!
 
Dat blijkt wel.. dus jij denkt dat de maat van de maatschep bepaald hoelang je met een emmer doet.. WRONG!!.

dat bepaal je zelf... net hoeveel je per dag wilt nemen in GRAMMEN en niet in MAATSCHEPPEN!

:D

klopt maar het is wel handig om te weten soms hoeveel maatscheppen bijv 50 gram is
zodat je niet elke keer hoeft te wegen :D


achja en anders kan je altijd zelf nog ff eenmalig de maatschep wegen met de iinhoud
dan weet je ook hoeveel er in zit
 
waarom is dat dan belangrijk???

verschillen kan je zelf zien op de site. alle info is voorhanden.

is toch logisch dat die dat wil weten. dan kan die uitrekenen hoeveel gram die binnenkrijgt en hoeveel kcal dus...:rolleyes:
 
stumperd, je bent toch niet afhankelijk van het schepje wat er bij zit...als er 2,5kg in zit (2500 gram) en je neemt 50 gr per dag kun je er dus 2500/50= 50 dagen mee.
 
stumperd, je bent toch niet afhankelijk van het schepje wat er bij zit...als er 2,5kg in zit (2500 gram) en je neemt 50 gr per dag kun je er dus 2500/50= 50 dagen mee.

Zijn vraag is : hoveel maatschepjes moet ik nemen om 50gram poeder te krijgen?
 
stumperd, je bent toch niet afhankelijk van het schepje wat er bij zit...als er 2,5kg in zit (2500 gram) en je neemt 50 gr per dag kun je er dus 2500/50= 50 dagen mee.

:clap:

Ik snap echt niet dat iedereen zo op de maat van het maatschepje kijk.. dat is zo ONBELANGRIJK.
Of het schepje nu 25gram pakt of 50 gram, als je maar weet hoeveel het schepje is dan is het zat.

Je bepaald zelf hoeveel je inneemt..

rene
 
Misschien moeten jullie er maatschepjes van 300gram in doen, dan is die emmer wat eerder leeg bij sommige..:rolleyes:
 
stumperd, je bent toch niet afhankelijk van het schepje wat er bij zit...als er 2,5kg in zit (2500 gram) en je neemt 50 gr per dag kun je er dus 2500/50= 50 dagen mee.

Hoe weet je dan dat je 50 gram hebt?
 
Misschien moeten jullie er maatschepjes van 300gram in doen, dan is die emmer wat eerder leeg bij sommige..:rolleyes:

:thumb: ja goed idee.

amerikaanse selling praktijken.. doseringen voorschrijven van een scoop van 200gram... en mensen dan maar kijken ooohhhhh kijk wel 70 gram proteine per scoop!!! en kijk hoeveel kcalssss!!!! die moeten we hebben!!!! hahahaha..

Ik schrijf het een beetje lacherig... maar zo kijken helaas veel mensen wel.

Mensen laat je niet gek maken... reken altijd de voedingswaarde terug naar 100gram product en ga dan pas vergelijken.

En als je dan zeg 400kcals per dag er bij wilt nemen, dan reken je uit hoeveel gram product je per dag moet nemen en thats it. desnoods alleen ff kijken hoeveel een scoop is en klaar ben je.

zo even mijn nachtrust onderbroken voor een eiwitrijke snack.. nu ga ik weer :zzz:

René
 
:clap:

Ik snap echt niet dat iedereen zo op de maat van het maatschepje kijk.. dat is zo ONBELANGRIJK.
Of het schepje nu 25gram pakt of 50 gram, als je maar weet hoeveel het schepje is dan is het zat.

Je bepaald zelf hoeveel je inneemt..

rene

Hij vraagt toch ook hoeveel gram 1 maatschepje is?:roflol:
 
Laatst bewerkt:
zijn jullie nou echt zo dom??

Hij vraagt verdomme hoeveel gram er in 1 zo'n maatschepje gaat. Hierdoor kan die dus erachterkomen hoeveel gram die neemt.

puff, nee dit is echt dom gewoon. Of jullie doen allemaal of je het niet begrijpt.
 
van xxl site:
Maaltijdvervanging:
Meng 500ml water of melk met 100 gram (4 volle maatscheppen) Complex Carb Gainer.

een schepje is dus 25 gram, moeilijk hoor ;)
 
als 1 schepje 25 gram is, hoelang doe ik dan met een pot..? ;)
 
als 1 schepje 25 gram is, hoelang doe ik dan met een pot..? ;)

hahah dan moet je de inhoud van die pot (bijv. 2500 gram) delen door 25 gram. Dan krijg je het aantal maatscheppen die je per pot hebt. en afhankelijk van je gebruik kan je verder rekeken;)
 
Back
Naar boven