AndroidHealthClinic

Mammoth Bar - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitrepen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Door de hoge concentratie van eiwitten en caloriën, moet dit resulteren in meer spiermassa.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Heb 5 repen gehad
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Choco smaak is redelijk, een beetje droog maar wel goed te eten
  • Welke dosis heb je gebruikt? Elke dag voor een trainingsdag een reep, ik verdeel ook weleens de reep in 2 stukken om verspreid op de dag in te nemen
  • Waar heb je het supplement gekocht? completebody.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €24,95 voor een doos van 12 stuks (1,2 kilo)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Prima reep, bordevol goede eiwitten, (30gram!) goede vetten en caloriëren. Belangrijkste voor mij is dat het snel, gemakkelijk en beter mee te nemen is.

Mijn review:

Deze reep is perfect voor de momenten dat je even geen of minder tijd heb om aan eten te besteden, of even niet weet wat je nu weer moet eten. (afwisseling) ik neem aan dat iedereen die momenten kent.

Omdat het om een flinke reep gaat (1oo gram) is dit een goede opvulling voor tussendoor. Niet geschikt voor tijdens het cutten, maar dat spreekt voorzich.

Er zijn 2 smaken 'choco' en 'peanut butter'. Ik heb zelf de smaak choco gehad, deze was redelijk te doen maar ik ga de volgende keer voor 'peanut butter'.

Al met al een goede eiwit/weightgainer reep, die absoluut voor gemak zorgt op de momenten dat eten wat lastiger is.
Ik geef een 8 omdat ik vind dat er altijd ruimte is voor verbeteringen zoals; smaak, minder suikers, minder verzadigde vetten en prijs.

INTERACTIVE_MammothBar.jpg
 
Laatst bewerkt:
Sorry mensen ik zie dat ik de voedingswaarden helemaal ben vergeten te posten, dus hier alsnog;

Voedingswaarde
Grootte dosering : 1 Reep (100 g)
Aantal doseringen per verpakking : 12


Hoevelheid per dosering % ADH

Calorien 370

Calorien uit Vet 110

Totaal Vetten 10 g 15%

Verzadigde Vetten 6 g 45%

Cholesterol 15 mg 6%

Totaal Koolhydraten 48 g 16%

Vezels 4 g 16%

Suikers 15 g

Proteine 30 g 60%


IJzer mg 15%

Sodium 270 mg 11%


*ADH niet vastgesteld.
 
Jammer dat die dingen altijd zo duur zijn, hoewel deze nog meevalt in vergelijking met andere. 30 gr de reep is iig netjes en handig voor onderweg als de nood hoog is.
 
Is inderdaad in verhouding met een bus poeder veel duurder, fabrikanten weten helaas dat voor gemak meer geld gevraagd kan worden.
 
Sorry mensen ik zie dat ik de voedingswaarden helemaal ben vergeten te posten, dus hier alsnog;

Voedingswaarde
Grootte dosering : 1 Reep (100 g)
Aantal doseringen per verpakking : 12


Hoevelheid per dosering % ADH

Calorien 370

Calorien uit Vet 110

Totaal Vetten 10 g 15%

Verzadigde Vetten 6 g 45%

Cholesterol 15 mg 6%

Totaal Koolhydraten 48 g 16%

Vezels 4 g 16%

Suikers 15 g

Proteine 30 g 60%


IJzer mg 15%

Sodium 270 mg 11%


*ADH niet vastgesteld.

Aantal vetten is veel te hoog voor een tussendoortje.
 
Aantal vetten is veel te hoog voor een tussendoortje.

nounou.. 6gram van de 100, valt mee hoor. of denk je dat je daardoor ineens vetter wordt als je 1x per dag zon reepje eet.. :roflol:
 
Goeie lekkere reep idd!
 
nounou.. 6gram van de 100, valt mee hoor. of denk je dat je daardoor ineens vetter wordt als je 1x per dag zon reepje eet.. :roflol:
Er zit 10 gram vet in. Je wordt niet gelijk vetter als je elke dag zo'n reep eet maar je moet wel letten op je totale vetinname per dag. Dus die 10 gram heb je dan al binnen met een tussendoortje. :rolleyes:
 
Het is bijna 30% vet, wat voor een tussendoortje aardig wat is idd. Meer dan de helft is bovendien verzadigd. Dus idd zeker rekening mee houden, maar dat moet je sowieso met alle tussendoortjes in je voedingsschema.
 
Er zit 10 gram vet in. Je wordt niet gelijk vetter als je elke dag zo'n reep eet maar je moet wel letten op je totale vetinname per dag. Dus die 10 gram heb je dan al binnen met een tussendoortje. :rolleyes:

ja 10 maar 6 is verzadigd. en de verzadigde zijn juist de slechte. of hou jij ieder grammetje vet bij? onverzadigd en verzadigd? en ga je heel precies te werk ???

@big-t hoezo 30% vet? dat is idd wel erg veel dan.. kan je beter snickers pakken ofzo :D
 
Laatst bewerkt:
@big-t hoezo 30% vet? dat is idd wel erg veel dan.. kan je beter snickers pakken ofzo :D
Totaal 370 kcal waarvan 110 kcal uit vet =dus 30% vet. Voor een maaltijd is dat nog te doen maar voor tussendoortje is dit aardig wat, vooral als meer dan de helft verzadigd is.
 
eeeuuuhh Rene wat heb jij tegenwoordig nog niet....aha ik weet het al weer multivitamines
 
eeeuuuhh Rene wat heb jij tegenwoordig nog niet....aha ik weet het al weer multivitamines

Ja well..

We hebben xxl Multivit.. , ADAM now foods komt eraan.. ook ISS vitaminpacks komen :D en pff animalpak hebben we ook
 
weet ik dat je die hebt heb ik al gehad maar die zijn toch tijdelijk op ......
ik was weer veel te bijdehand denk ik???
 
repen zijn sowiezo waste of money, droge shit om te kauwen, geef mij dan maar een blikje tonijn.
 
je kunt tonijn niet overal meenemen he
 
Back
Naar boven