XXL Nutrition

Mammut Beta-Alanine

Bezoekers in dit topic

• Topic Starter Topic Starter
Oke nice thanks gaan we die is ff bekijken en reviews lezen

Heeft iemand daar ervaring mee met losse beta-alanine? Werkt het goed of..?

hmm ziet er intressant uit. En met welke creatine zou ik deze het beste kunnen combineren? Had gelezen dat het effect dan nog beter zou zijn.

Heeft iemand daar ervaring mee met losse beta-alanine? Werkt het goed of..?
Ik heb Beta Alanine zowel standalone als in combinatie gebruikt met andere supplementen.

Ding werkt fantastisch goed als je wilt herstellen en vooral voor spieruithouding traint (lees: meer reps).

Recuperatie 101 is als je 2g 's morgens en 2g na/voor training neemt of 4x per dag 2g verspreid. Wat ik deed was 2g 's morgens, 2g voor training en na training nam ik L-Glutamine er bij. Dag erna ben je precies herboren, spierpijn nihil en je kunt er weer tegen aan.

Zeker een aanrader.

Maar het is totaal niet te vergelijken met een pre workout? De rush enz zal wel niet aanwezig zijn?

Dan ga ik maar is ff een potje Beta Alanine Pure Caps en CreaPure Creatine bij b&f aanschaffen!

Beta-alanine in combinatie met crea is zeker aan te raden, wel ff 2 weken pauze om de 6 weken gebruik om het effect te maximaliseren. Een pre-workout (zoals jack3d) om het puntje op de i te zetten is zeker 9/10 gegarandeerd een goede training (met name borst gaat super bij mij)

Ik wil ff een tijdje stoppen met pre workout (vanavond gaat de laatste body shot erin).

Maar lijkt me dat ik met Beta Alanine Pure Caps en CreaPure toch ook wel aardig zou moeten kunnen gainen?

Enige idee of ik met deze creatine veel vocht ga vast houden?

Je gaat wel wat vasthouden, maar het is niet hinderlijk. Weegschaal zal waarschijnlijk ietsjes oplopen maar het valt allemaal wel mee. En ik zou gewoon de losse variant pakken dan kan je hem tegelijk met crea oplossen in een glas heet water. caps kan ook maar is duurder en is verschil van eigenlijk niks.

• Like
Waarderingen: ButchMcDick
Hoezo heet water eigenlijk? Is dat beter voor de opname ofwat?

Niet stressen over water, gewoon creapure + beta alanine. Maar beter neem je poeder - 2g beta alanine minimum per dosering.

Terug
Naar boven