- Lid geworden
- 29 aug 2004
Hallo mensjes,
Ik train nu zo'n jaartje. In het begin deed ik alles gewoon puur natuur. Op een gegeven moment ging ik lezen over weight gainers enzo. Ik vond toen dat ik wel wat meer eiwitten kon gebruiken.
Ik kocht toen de super turbo mega massa 16000 van fitshape.
Toen ik laatst eff ging rekenen kwam ik erachter dat ik per serving maar 10 gram eiwit binnen haal. Dat vind ik waardeloos natuurlijk, dus ging ik op zoek naar een shake met flink meer eiwitten.
Op een gegeven moment zag ik op internet de Mamooth 2500 staan. Er stond bij dat die in canada de beste was, getest door de overheid en dat je snel ging groeien blabla...... jullie kennen die verkoop praatjes wel.
Per serving krijg je wel ineens 50 gram eiwitten binnen
En het zijn goede eiwitten zoals de ei eiwitten en de wei eiwitten.
Nou is mijn vraag aan jullie. Is de mamooth 2500 een goede groei stimulans?
Iemand ervaring ermee.
Ik train nu zo'n jaartje. In het begin deed ik alles gewoon puur natuur. Op een gegeven moment ging ik lezen over weight gainers enzo. Ik vond toen dat ik wel wat meer eiwitten kon gebruiken.
Ik kocht toen de super turbo mega massa 16000 van fitshape.
Toen ik laatst eff ging rekenen kwam ik erachter dat ik per serving maar 10 gram eiwit binnen haal. Dat vind ik waardeloos natuurlijk, dus ging ik op zoek naar een shake met flink meer eiwitten.
Op een gegeven moment zag ik op internet de Mamooth 2500 staan. Er stond bij dat die in canada de beste was, getest door de overheid en dat je snel ging groeien blabla...... jullie kennen die verkoop praatjes wel.
Per serving krijg je wel ineens 50 gram eiwitten binnen
En het zijn goede eiwitten zoals de ei eiwitten en de wei eiwitten.
Nou is mijn vraag aan jullie. Is de mamooth 2500 een goede groei stimulans?
Iemand ervaring ermee.