MuscleMeat

Mamoth 2500 shake (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

k1fight

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2010
Berichten
84
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
5%
ik heb een vraagje

soms heb ik van die dagen dat ik een slechte eetlust heb

kan ik dan mamoth 2500 shake 4x gebruiken ivm 3x per dag om toch aan calorien te komen

of is dat niet goed omdat er maximaal 3 op de verpakking staat
 
ik heb een vraagje

soms heb ik van die dagen dat ik een slechte eetlust heb

kan ik dan mamoth 2500 shake 4x gebruiken ivm 3x per dag om toch aan calorien te komen

of is dat niet goed omdat er maximaal 3 op de verpakking staat

Jammer dat je mammoth gekocht heb. Heb nog een halve emmer van die k*tzooi staan. Zit veel te veel suiker in die rommel. Als ik een shake van die rommel heb genomen leef ik eerst helemaal op, om vervolgens een inkakker te krijgen waar je u tegen zegt.

Ga het in de container donderen. Heb nu Complex Carb Gainer van XXL gekocht. Veel beter!

Zou niet meer dan het maximale nemen als ik jou was. Veel eten kan je leren. Dus hou het maar gewoon op 3 per dag dan. En probeer steeds meer te eten. Je maag is een elastiek. Die kan oprekken.

Oefening baart kunst.

TIP: donder weg die troep. Als je puisten wil en elke dag 4 inkakkers moet je ermee doorgaan.....
 
Jammer dat je mammoth gekocht heb. Heb nog een halve emmer van die k*tzooi staan. Zit veel te veel suiker in die rommel. Als ik een shake van die rommel heb genomen leef ik eerst helemaal op, om vervolgens een inkakker te krijgen waar je u tegen zegt.

Ga het in de container donderen. Heb nu Complex Carb Gainer van XXL gekocht. Veel beter!

Zou niet meer dan het maximale nemen als ik jou was. Veel eten kan je leren. Dus hou het maar gewoon op 3 per dag dan. En probeer steeds meer te eten. Je maag is een elastiek. Die kan oprekken.

Oefening baart kunst.

TIP: donder weg die troep. Als je puisten wil en elke dag 4 inkakkers moet je ermee doorgaan.....
+1
Wat hij zei.
Leer eten dicipline brengt je de rest.
 
heb nog nooit iets positiefs over mammoth gehoord van mensen die langer trainen. zou het niet kopen. kijk eens naar een andere weightgainer anders, en leer meer eten
 
Ga gewoon eten.

Die shakes, zeker gainers, allemaal onzin of je moet echt een reden hebben mbt werk dat je geen tijd hebt om veel te eten. Gewoon verstand op nul en vreten. Ik eet 1000kcal per keer aan schone producten, had ik een jaar geleden ook niet kunnen bedenken. Opzich wel klote, als iemand mij een pizza voorschoteld vraag ik halverwege al om een tweede omdat die troep niet vult haha.
 
moet zeggen dat mammoet bij mij de eerste x goed werkte om massa te krijgen, lees: 5kg in 3 weken.. 3 shakes per dag. maar er zijn idd mensen die er ontzettend puisten van krijgen.

probeer geen mammoet als maaltijdvervanger te gebruiken
 
weightgainers liever gebruiken als je geen tijd hebt, of als je al echt veel eet.
Goede weightgainers zijn trouwens: Rice and protein @ bodylab, CCG @ xxlnutrition en lean gainer @body en fitshop.
 
mammoth is wel een goede gainer. Doet perfect zijn werk!

Ik zou wel neit overdrijven met gainers,3 per dag is meer dan voldoende.
probeer die gainers af te bouwen met kwaliteit voeding.
Voeding is veel anabolischer dan gelijk welk poedertje.

echter is een gainer handig in het begin om de maag te rekken en gewend te raken aan die 6 maaltijden.

ga naar de bakker en koop verse volkoren pistolétjes met wat hesp en kalkoenplakjes op en daarna wat walnoten. Heb je een goede maaltijd; wissel wel wat af om eetlust op te wekken. Als je altijd hetzelfde gaat eten ( gainer of niet) ga je zowiezo minder eetlust hebben.

Succes
 
maar kan ik om aan de calorieen te komen wel 4x gebruiken?
 
Ga gewoon eten.

Die shakes, zeker gainers, allemaal onzin of je moet echt een reden hebben mbt werk dat je geen tijd hebt om veel te eten. Gewoon verstand op nul en vreten. Ik eet 1000kcal per keer aan schone producten, had ik een jaar geleden ook niet kunnen bedenken. Opzich wel klote, als iemand mij een pizza voorschoteld vraag ik halverwege al om een tweede omdat die troep niet vult haha.
en dan nog kan je imo beter gwn havermout met melk in een beker meenemen imo.
heb je sws geen rotzooi.

---------- Toegevoegd om 13:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:23 ----------

mammoth is wel een goede gainer. Doet perfect zijn werk!

Ik zou wel neit overdrijven met gainers,3 per dag is meer dan voldoende.
probeer die gainers af te bouwen met kwaliteit voeding.
Voeding is veel anabolischer dan gelijk welk poedertje.

echter is een gainer handig in het begin om de maag te rekken en gewend te raken aan die 6 maaltijden.

ga naar de bakker en koop verse volkoren pistolétjes met wat hesp en kalkoenplakjes op en daarna wat walnoten. Heb je een goede maaltijd; wissel wel wat af om eetlust op te wekken. Als je altijd hetzelfde gaat eten ( gainer of niet) ga je zowiezo minder eetlust hebben.

Succes
Nee.
Lolwut?
Nee. Gainer met water, gaat ong. halve liter water bij dan ofzo, nou poepoe, wat een volume komt er dan in zeg!
 
Jammer dat je mammoth gekocht heb. Heb nog een halve emmer van die k*tzooi staan. Zit veel te veel suiker in die rommel. Als ik een shake van die rommel heb genomen leef ik eerst helemaal op, om vervolgens een inkakker te krijgen waar je u tegen zegt.

Ga het in de container donderen. Heb nu Complex Carb Gainer van XXL gekocht. Veel beter!

Zou niet meer dan het maximale nemen als ik jou was. Veel eten kan je leren. Dus hou het maar gewoon op 3 per dag dan. En probeer steeds meer te eten. Je maag is een elastiek. Die kan oprekken.

Oefening baart kunst.

TIP: donder weg die troep. Als je puisten wil en elke dag 4 inkakkers moet je ermee doorgaan.....

Raar dat je zo'n comment plaatst, wat dat is echt verschillend per persoon. Net zoals 1000 mg caffeïne mij niet een oppepper geeft ,maar een ander wel..
Ik gebruik bij trainee's vaak mammoth en werkt uitstekend. Tenzij zij een oppepper krijgen, dan gebruik ik andere ;-)

Je moet mammoth gewoon 2(langer gebruik: 3 of 4)scoops in de ochtend gebruiken en 2((langer gebruik: 3 of 4)) in de middag ofzo. Je moet gewoon je eetlust aanpassen door te WENNEN aan vast voedsel. Het heeft geen zin om supplementen te vermeerderen om eetlust te bedekken.
EET, zelfs als je met lange tanden eet. Daar wen je wel aan. (je moet alleen geen angst krijgen dat je verkeerd dik wordt ofzo. Als je maar 3x minimaal ernaast sport)

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ga gewoon eten.

Die shakes, zeker gainers, allemaal onzin of je moet echt een reden hebben mbt werk dat je geen tijd hebt om veel te eten. Gewoon verstand op nul en vreten. Ik eet 1000kcal per keer aan schone producten, had ik een jaar geleden ook niet kunnen bedenken. Opzich wel klote, als iemand mij een pizza voorschoteld vraag ik halverwege al om een tweede omdat die troep niet vult haha.

Het zijn goedkope oplossingen om kcal -en koolhydratengrens te overstijgen. Als studentzijnde geloof ik graag dat iemand gainers gebruikt, want als je standaard 15-20 boterhammen wegschuift..... vermogen! :O
 
Laatst bewerkt:
Het zijn goedkope oplossingen om kcal -en koolhydratengrens te overstijgen. Als studentzijnde geloof ik graag dat iemand gainers gebruikt, want als je standaard 15-20 boterhammen wegschuift..... vermogen! :O

goedkoper dan halve liter melk en 100g havermout? denk t niet.
 
Het zijn goedkope oplossingen om kcal -en koolhydratengrens te overstijgen. Als studentzijnde geloof ik graag dat iemand gainers gebruikt, want als je standaard 15-20 boterhammen wegschuift..... vermogen! :O
Niemand dwingt je om boterhammen te gaan eten? Boterhammen zijn echt duur, althans, als je ze gaat beleggen.

Gewoon 100gr rijst, heb je al 4 boterhammen, 200gr kipfilet is zo'n 1,30. Ben je al klaar. Maar goed, nog even wat dingetjes erbij natuurlijk. Als je goedkope alternatieven wilt ga je eiwitrepen maken van pindakaas, havermout en whey. Of pannenkoeken met volkoren bloem, eieren, melk en whey erover als je klaar bent. Dat is veel makkelijker en goedkoper.
 
Mensen die zowel CCG als R&P gebruikt hebben? Wat smaakt beter? Dat telt zeker ook mee, zelf vond ik CCG erg lekker maja daar zit maltodextrine in en in R&P alleen carbs uit zilvervlies rijst
 
Ik denk dat R&P ook goed te doen is qua smaak hoor. Zelf hecht ik eigenlijk niet zoveel waarde aan smaak, zolang het maar niet naar kots smaakt.
 
Ik denk dat R&P ook goed te doen is qua smaak hoor. Zelf hecht ik eigenlijk niet zoveel waarde aan smaak, zolang het maar niet naar kots smaakt.
Haha, dan blijven er nog heel wat 'smaken' over die ik zelf toch alsnog liever links zou laten liggen. Maar goed, ieder zijn voorkeur:p
 
K*tsmaak is ook lekker :lick: Lievelingssmaak!
 
goedkoper dan halve liter melk en 100g havermout? denk t niet.

Als je dit hoevaak doet?? 1,0 - 1,5 liter melk per dag, dat keer 7 en dan weer maal 4? Dan kom je met die al boven de weight gainer bijna uit. (brinta erbij rekenen = 40 - 45 euro ongeveer.) --> weight gainer kan tussen de 25-35 kosten.

:P

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

Niemand dwingt je om boterhammen te gaan eten? Boterhammen zijn echt duur, althans, als je ze gaat beleggen.

Gewoon 100gr rijst, heb je al 4 boterhammen, 200gr kipfilet is zo'n 1,30. Ben je al klaar. Maar goed, nog even wat dingetjes erbij natuurlijk. Als je goedkope alternatieven wilt ga je eiwitrepen maken van pindakaas, havermout en whey. Of pannenkoeken met volkoren bloem, eieren, melk en whey erover als je klaar bent. Dat is veel makkelijker en goedkoper.

Pannenkoeken zijn een mooie optie. Een shake is makkelijk en goedkoop. Niet iedereen is echter ook een goede kok :p
Zoals ik zei: een SNELLE en GOEDKOPE(één van de) optie
 
Laatst bewerkt:
Als je dit hoevaak doet?? 1,0 - 1,5 liter melk per dag, dat keer 7 en dan weer maal 4? Dan kom je met die al boven de weight gainer bijna uit. (brinta erbij rekenen = 40 - 45 euro ongeveer.) --> weight gainer kan tussen de 25-35 kosten.

:P

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------



Pannenkoeken zijn een mooie optie. Een shake is makkelijk en goedkoop. Niet iedereen is echter ook een goede kok :p
Zoals ik zei: een SNELLE en GOEDKOPE(één van de) optie

Meeste mensen pakken toch een gainer ook met melk voor de extra kcal en eiwitten
 
Meeste mensen pakken toch een gainer ook met melk voor de extra kcal en eiwitten

water is goedkoop :P Goh valt het op dat ik een student ben? :P
 
Back
Naar boven