MuscleMeat

man aangevallen door muizen. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha,hoor je niet vaak.

Ratten,muizen en hamsters (en nog een aantal kleine knaagdieren) eten alles,ook vlees.Ratten staan er redelijk om bekend dat ze kunnen jagen.Het is dat ze niet zoveel kunnen vanwege hun formaat..
 
Gewoon een smoesje om morfine te krijgen.
 
ik ben ook ooit aangevallen door mn hamster hij sprong wel 1meter uit de kooi op me af.
ik had 2hamsters maar ze konden niet goed met elkaar opschieten, die hamster was zo gestoord en heeft zn zn maatje op een dag opgegeten toen heb ik maar besloten om hem weg te doen zag er bizar uit :eek:
 
morfine om te kalmeren, wat een bull.
 
hm bij een eerst knabbel aan je oor zou je toch al wel wakker worden zeker?
 
ik ben ook ooit aangevallen door mn hamster hij sprong wel 1meter uit de kooi op me af.
ik had 2hamsters maar ze konden niet goed met elkaar opschieten, die hamster was zo gestoord en heeft zn zn maatje op een dag opgegeten toen heb ik maar besloten om hem weg te doen zag er bizar uit :eek:

:p

Hamsters leven voornamelijk solitair (alleen dus) ,2 hamsters in één kooi gaat alleen goed tijdens het paren of als ze jong zijn.Daarna gaat het vaak fout en kunnen ze elkaar inderdaad helemaal compleet afmaken (tot bloedens toe).
 
:p

Hamsters leven voornamelijk solitair (alleen dus) ,2 hamsters in één kooi gaat alleen goed tijdens het paren of als ze jong zijn.Daarna gaat het vaak fout en kunnen ze elkaar inderdaad helemaal compleet afmaken (tot bloedens toe).

:eek:
 
knaagdieren sucken big time
 
:p

Hamsters leven voornamelijk solitair (alleen dus) ,2 hamsters in één kooi gaat alleen goed tijdens het paren of als ze jong zijn.Daarna gaat het vaak fout en kunnen ze elkaar inderdaad helemaal compleet afmaken (tot bloedens toe).
ja dat beestjes vochten vaak met elkaar die ene zwakke hamster had zelfs een pootje kwijt het werd ook van kwaad naar erger en op een dag kwam ik thuis en had die zn halve kop eraf gegeten heel bizar.
1tje was ook helemaal para die heeft me vaak gebeten op het laatst durfde ik ze er niet meer uit te halen en daarom zijn ze denk ik helemaal doorgedraait

ik heb ook een keer een mannetje en een vrouwtje hamster gehad kreeg die jonkies hahaha die heb ik allemaal losgelaten op het dakterras. :p

(ik was toen 8 a 10jaar oud dus, nou heb ik wat meer gevoel voor dieren)
 
HMMM.... mijn hamster bijtt me ook wel is maar dat wil niet zeggen dat hij me op eet XD
 
Back
Naar boven