XXL Nutrition

Nieuws Man bekent slippertje in slaap (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij weet dat zijn vrouw het adres heeft en gaat er toch weer heen:
zeer ongeloofwaardig verhaal
 
Lol! Owned by himself.
 
Die man is gewoon een genie, hij wou zijn vrouw kwijt. Deze moet ik onthouden
 
Jij leest wat je wil lezen. Ik zei dat (veel) mensen hun visie op het christelijke geloof baseren op christenen en niet op God. Niet iedereen die zondag in de kerk zit, is mijn ogen een christen. Ik wil niemand veroordelen; maar er lopen veel schijnheiligen rond. Ook durf ik te beweren dat veel mensen in de traditionele kerk God niet kennen. Ja, dat hoor je goed. Ik heb zelf ooit één keer in mijn leven in een gereformeerde kerk gezeten, en toen ben ik halverwege weggelopen. Omdat het er daar zo nep is. Kerken die hun visie baseren op het Oude Testament, het oude verbond.. daar is het niet te doen om het geloof, maar puur uit traditie. Zie het als een cultureel iets. Als ik geld had, zou ik zulke genoodschappen aanklagen wegens godslastering. Wij leven nu met het nieuwe verbond, sinds de opstanding van Jezus. Waarin God niet meer verlangt van de mensen op zich aan regeltjes te houden, want dat lukt je toch niet. Of je dat nu probeert of niet. Het verbond van genade. Het enige dat nu telt is het daadwerkelijk geloven in God en Jezus als zijn Zoon.

He that hath the Son hath life; [and] he that hath not the Son of God hath not life.
These things have I written unto you that believe on the name of the Son of God; that ye may know that ye have eternal life, and that ye may believe on the name of the Son of God.

1 John 5:12, 13


Dan vermoord je haar toch gewoon

???:rolleyes:
 
Back
Naar boven