MuscleMeat

man boobs weg werken. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ex obees

Cool Novice
Lid geworden
7 jun 2011
Berichten
67
Waardering
0
Lengte
1m94
Massa
105kg
hallo ,

ik had een vraagje hoe kun je het beste man boobs weg werken?
door dat ik vroeger zoveel woog heb ik nu last van wat hangborstjes :(

nu 2013 is begonnen ben ik ook trug begonnen met lopen om dat klein buikje nog weg te werken.
ook wil ik mijn manboobs strakker maken.

de enigste oefening dat ik daar voor weet is

je handpalmen voor je borst tegen elkaar zetten en dan ze tegen elkaar duwen zodat je je borst optrekt.

kent er iemand nog efficiente oefeningen?

alvast bedankt!

---------- Post toegevoegd Sun 6 Jan 2013 om 23:43 ----------

nvm net sticky gelezen!

moet eens wat verder lezen dan men neus lang is :p
 

dit vind ik een ongepast antwoord...

je weet nix van mijn voorgeschiedenis..

en als je al 61 kilo afgevallen bent is het wat normaal als ik nog wat man boobs heb...
 
Ik ben hier alleen maar omdat ik instinctief op boobs klikte.
 
dit vind ik een ongepast antwoord...

je weet nix van mijn voorgeschiedenis..

en als je al 61 kilo afgevallen bent is het wat normaal als ik nog wat man boobs heb...

Las iets met afvallen en man boobs, tja dan zeg ik afvallen..
Als het vet is, zul je inderdaad moeten afvallen.
Als het overtollig vel is, geduld hebben. Misschien zijn er middelen of dingen die het straktrekken versnellen, weet ik niet, anders trekt het wel bij met de tijd.

Overigens wel respect hoor dat je 61 kg kwijt bent, chapeau
 
Las iets met afvallen en man boobs, tja dan zeg ik afvallen..
Als het vet is, zul je inderdaad moeten afvallen.
Als het overtollig vel is, geduld hebben. Misschien zijn er middelen of dingen die het straktrekken versnellen, weet ik niet, anders trekt het wel bij met de tijd.

Overigens wel respect hoor dat je 61 kg kwijt bent, chapeau



bedankt :)

niet denken dat ik kwaad was hoor gewoon het doet wat met een mens als ze zo'n dinges zeggen
maja dat wist je idd niet.

ik ga gwn nu lekker 4 x per week lopen ondertussen wat gymmen en hopelijk gaat het weg :)
 
Tja , bij man boobs denk ik gewoon aan borst trainen en het vet wegtrainen door te gaan cardio(lopen,fietsen,zwemmen , iets dat hartslag de hoogte injaagt). Ik denk eerder aan een chirurgische ingreep door het vet plaatselijk te laten wegzuigen (liposuctie). En ja , dat is een heel dure grap.
 
Tja , bij man boobs denk ik gewoon aan borst trainen en het vet wegtrainen door te gaan cardio(lopen,fietsen,zwemmen , iets dat hartslag de hoogte injaagt). Ik denk eerder aan een chirurgische ingreep door het vet plaatselijk te laten wegzuigen (liposuctie). En ja , dat is een heel dure grap.

ik heb zoiets van die 61 kilo is me gelukt zonder enige chirrgische ingreep
dan moeten die laatste 10 kilo ook wel lukken! :)
 
dit vind ik een ongepast antwoord...

Hoewel hij het kortaf brengt is het juist het gepaste antwoord op je probleem. Oefeningen doen niets aan je probleem. Oefeningen trainen je spieren en laten je vet zitten. Vet kan je alleen wegkrijgen met aangepaste voeding en eventueel wat extra beweging dmv cardio.

Tenzij er gyno zit, dat zou dan alleen chirurgisch weg te halen zijn.

Denk eraan dat plaatselijk vet verliezen niet mogelijk is. Als je vet verliest dan verlies je het over heel het lichaam.

Een liposuctie kan zeker overwogen worden als er in verhouding veel meer vet zit in de borst dan op andere plaatsen.
 
Back
Naar boven