XXL Nutrition

Man bouwt eigen ferrari in 15 jaar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jammer dattie zo klein is
wel een masterlijk projectje
 
ja stuart little kan wel test rijden :o
 
Omg.. bouw dan iets waar je goddomme in past
 
echt schitterend, zelfs het mechanische deel werkt :eek:
 
Ben je 15 jaar bezig om een replica racewagen te bouwen, werkt alles perfect, kan je er nog niet eens in rijden. Vind het beetje zinloos project, die werkuren+onderdelen hadden hem een nieuwe Ferrari opgeleverd: 10 euro x 20000 uren= 200000 euro.
 
Ben je 15 jaar bezig om je lijf op te bouwen met spieren , word je ouder en zak je weer in elkaar..

ieder voordeel heb z'n nadeel..

;)
 
Gewoon blijven trainen dus :thumbup:
 
Ziekelijk! Maar wat heb je er in godsnaam aan?
 
wel geinig. het verbaast mij nog het meest dat hij alles zelf gemaakt heeft. zoals die motor, die maak je echt niet zomaar even. Ik heb hier bij lange na het geduld niet voor.
 
Dat is dus de werkelijke grote voor de kleine italiaantjes? :eek:
 
hij krijgt mss nu een baantje als ingenieur bij ferrari? :D
 
ik vind het mooi dat ie daar het geduld voor heeft en probeer het maar eens zou ik zeggen....
 
wel geinig. het verbaast mij nog het meest dat hij alles zelf gemaakt heeft. zoals die motor, die maak je echt niet zomaar even. Ik heb hier bij lange na het geduld niet voor.
Zelfs in de Ferrari fabriek gaat er een hele dag over voor het assembleren van de motor alleen. Daarvoor moeten ook nog alle onderdelen gemaakt/geperfectioneerd worden (volle week als ik me niet vergis). Dacht dat ze er 3 maanden over doen per complete Ferrari. Hij deed er dus 60 keer langer over. Valt nog mee als je weet dat in die fabriek honderden vakmensen met ervaring en vaste routine in team samenwerken.
 
RESPECT!

Als je aan je lichaam bouwd moet je weten hoe goed die vent zich erbij voelt om dit te kunnen bouwen. Het gaat niet om het kopen of hebben, maar de weg erna toe waarbij elk kleine opbouw telkens een bevredigend gevoel geeft.
 
RESPECT!

Als je aan je lichaam bouwd moet je weten hoe goed die vent zich erbij voelt om dit te kunnen bouwen. Het gaat niet om het kopen of hebben, maar de weg erna toe waarbij elk kleine opbouw telkens een bevredigend gevoel geeft.

Respect voor je grammatica:D
 
Back
Naar boven