Fitness Seller

Man die buspassagier onthoofdde wil dood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Why? Wat wint de maatschappij daarbij? Het slachtoffer? De nabestaanden? De mensen die het mee hebben gemaakt?

Is het eigenlijk niet een goed idee om 'lifers' de mogelijkheid tot euthanasie te geven?

als wat hij gedaan heeft flink bij hem gaat knagen dan heeft hij in elk geval ook een k*tleven verder. liever dat dan pijnloos dood.
maar dit is even mijn subjectieve mening.
 
De maatschappij niks, maar de familie geeft het misschien een goed gevoel.

'Misschien' een goed gevoel? Dat lijkt me nogal een onaanvaardbare positie om een dergelijke straf voor te stellen. Volgens mij is het overigens eerder andersom of is het effect neutraal.

Daarbij vraag ik me sowieso af of dergelijke zaken invloed hebben op het verwerkingsproces van familie in zo'n geval. Wat win je met je verlies als je weet dat de dader een leven lang geestelijke marteling heeft? Dergelijke dwaze boosheid lijkt me eerder sublimering van eigen falen.
Er is gewoon niets ter wereld dat het verlies van een dierbare kan verzachten.

Wellicht komt hij er wel over heen en heeft hij geen berouw meer? Wat dan? Alsnog doodmaken?
 
klopt..........Jezus zou het hem vergeven hebben en verder laten lopen.
:rolleyes::eek:


zodat ie het nog een keer kon doen? goed plan
hopelijk is die rechter niet zon religieuse fantast
 
Als ik president van amerika wordt, stop ik ze in de cel samen met 1000 homo's, elke dag lijfstraffen gedurende 5 jaar lang. Dan hem in de stad ophangen en wachten tot ie dood gaat. Denk niet dat er dan nog veel moorden/diefstallen zouden worden gepleegd. Maarja je zult altijd wel pedo's/dieven/moordenaars... hebben.

Leeftijd: 17


:o
 
Misschien bij sommige mensen (met een aandoening of ziekte aan de hersens ofzo) knapt er iets om en ben je even een heel ander soort persoon, en begrijp je wel wat er gebeurd is maar je snapt er niks van. Je hebt jezelf waarschijnlijk niet meer in de hand, en die mensen kunnen er dus ook helemaal niks aan doen, zo'n gevoel krijg ik een beetje bij dit verhaal.

Aandoening of niet... je bent gewoon niet slim om gewapend op zak te gaan. (cirkel/arnoldfan :D)
 
30 jaar isoleercel en dan pas executeren! :fire:
 
Zou ik ook doen. Dat de rechter je voor gek verklaart. In Nederland 2 jaartjes TBS kliniek, ben je er weer uit. Of even een paar uur de stoep aanvegen voor de gemeente.

Ah daarom is Nederland ook zo'n beetje koploper in Europa met het uitdelen van lange straffen. Die linkse k*trechters toch ook.
 
Ah daarom is Nederland ook zo'n beetje koploper in Europa met het uitdelen van lange straffen. Die linkse k*trechters toch ook.

Dat wil nog niet zeggen dat je hier meteen een goede straf te pakken hebt. Kijk eens naar die verkrachters wat die snel vrij komen...
 
gewoon in een diep gat flikkeren en beton erover heen storten.
 
Ga een eind fietsen malloot. 2 jaartjes TBS voor het doodsteken, 'ontleden' en eten van een persoon.

OHW BROTHER....

overdrijven is ook een vak apart inderdaan :rolleyes:

Ziek verhaal trouwens!
 
afmake die handel :mad:
 
Afschieten die mafkees:D
 
Gvd wat een teringlijer laat hem maar lekker rotten. Vind dat zo stom he , als je genoeg hebt van je eigen leven dan pleeg je zelfmoord. Maar waarom altijd eerst iemand anders vermoorden en zijn/haar familie verdriet doen en dan vervolgens je eigen leven nemen , nja niet in dit geval. Maar lees het gewoon te vaak. Totaal geen medelijden voor deze mongool.
 
neermaaien!
 
Als je me een relevant voorbeeld uit de geschiedenis van de rechtspraak kan geven dat een dergelijke misdaad met zo'n straf heeft beklonken ben ik natuurlijk om.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Issei_Sagawa

Daar zat hij een lichte straf uit en werd na 15 maanden op 12 augustus 1986 vrijgelaten.

Laatst nog een reportage gezien over deze mongool, welkom op de wereld
linkse rakker
 
Dit soort mensen kent geen emotie,doodstraf of levenslang enige optie.

Ritueel in de fik steken zou ook wel leuk zijn.
 
Dit soort mensen kent geen emotie,doodstraf of levenslang enige optie.

Ritueel in de fik steken zou ook wel leuk zijn.

Inderdaad, de keuze voor hem is:

1. Brandstapel
2. Kruisigen
3. Stenigen
4. In zo'n geval en dan mag je met tomaten/meloenen/hunebedden gooien op hem
5. Kop d'r af
 
Zet hem in een glazen huisje in het sprookjesbos van de Efetling voor de rest van zijn leven. Dat zal em leren....
 
Back
Naar boven