AndroidHealthClinic

Man krijgt invaliditeitsuitkering voor heavy metal-verslaving (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
e09b0234-4b73-11e2-b92f-07940915623c_web.jpg.h380.jpg.568.jpg



Een 42-jarige Zweed krijgt een invaliditeitsuitkering omdat hij verslaafd is aan metal. De man kan geen job houden omdat hij zoveel naar optredens gaat, wat nu erkend is als handicap.


De 42-jarige Roger Tullgren is al jaren verslaafd aan heavy metal. Letterlijk verslaafd: de man ging al naar drie psychologen om hem te helpen, maar die konden er niets aan doen.

De man ging vorig jaar naar meer dan 300 concerten, waardoor hij er maar niet in slaagde om een job lang te houden. ‘Ik probeer al tien jaar om die verslaving erkend te krijgen als handicap', vertelde de man aan de Zweedse krant The Local. ‘De psychologen hebben me altijd gelijk gegeven.'

Door de ‘invaliditeitsuitkering' die hij nu krijgt, heeft Tullgren een halftijdse job gevonden die hij wel kan houden. Hij werkt als afwasser in een restaurant. Van zijn baas mag hij afwassen met metal op de achtergrond, zolang het de klanten niet stoort. ‘Ik heb een formulier ondertekend waarop staat dat ik mij verplicht voel om mijn liefde voor heavy metal altijd te tonen, waardoor ik in een moeilijke situatie kom op de arbeidsmarkt en dus extra financiële hulp nodig heb.' (nieuwsblad)

ik ook wil
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha hoe dan
 
seems legit
 
Nice, binnenkort dus ook hier in Nederland, als dat al niet het geval is.
Zo niet, dan hebben jullie een pionier op het forum :D
 
Typische praktijken van die achterlijke linkse landen daar in het noorden :(
 
dus als je maar lang genoeg zeurt kun je dat als bb ook voor elkaar krijgen.

"ik MOET elke dag trainen, sorry, ECHT geen tijd om te werken. Echt hoor dokter, het is een dwangneurose"
 
Lucky bastard!
 
dus als je maar lang genoeg zeurt kun je dat als bb ook voor elkaar krijgen.

"ik MOET elke dag trainen, sorry, ECHT geen tijd om te werken. Echt hoor dokter, het is een dwangneurose"

Zou verdomme ideaal zijn! :D
 
dus als je maar lang genoeg zeurt kun je dat als bb ook voor elkaar krijgen.

"ik MOET elke dag trainen, sorry, ECHT geen tijd om te werken. Echt hoor dokter, het is een dwangneurose"

haha,laat ze mijn eten dan ook maar betalen :p
 
Komt in 2 oplossingen.. Kaliber 30, en kaliber 50 :trollfacex:
 
Back
Naar boven