Fitness Seller

Nieuws Man krijgt nieuwe armen

Bezoekers in dit topic

Prachtig dat dit al mogelijk is :thumbup: Kan je nagaan wat dat binnen 100 jaar gaat zijn; een nieuw been? Een nieuwe schouder? Of zelfs hoofd? :eek:
 
Prachtig dat dit al mogelijk is :thumbup: Kan je nagaan wat dat binnen 100 jaar gaat zijn; een nieuw been? Een nieuwe schouder? Of zelfs hoofd? :eek:

Ja, misschien dat ze zelfs ledematen en organen volledig kunnen 'kweken' tegen die tijd.
 
eeuwig leven joh! Als je ieder orgaan steeds kunt vervangen worden mogelijkheden eindeloos. We zetten gewoon een aantal embryo's op de kweek, worden die abortussen toch nog ergens voor gebruikt en voila, daar heb je je donors.
 
eeuwig leven joh! Als je ieder orgaan steeds kunt vervangen worden mogelijkheden eindeloos. We zetten gewoon een aantal embryo's op de kweek, worden die abortussen toch nog ergens voor gebruikt en voila, daar heb je je donors.

Moeten er zich natuurlijk wel vrijwilligers aanbieden om voor die embryo's te zorgen:eyebrow::lick:
 
Prachtig dat dit al mogelijk is :thumbup: Kan je nagaan wat dat binnen 100 jaar gaat zijn; een nieuw been? Een nieuwe schouder? Of zelfs hoofd? :eek:

Tuttut, je loopt achter T. Tussen 2030 en 2050 vind de 'Singularity' plaats. Rekencapaciteit van computers is dan sneller/ beter dan die van mensen. Ook hebben die computers/ robots dan de mogelijkheid zichzelf verder te ontwikkelen. Mensen worden dus overbodig. Een voordeel is wel dat ons bewustzijn overgeplaatst kan worden in een robot, met een perfect lichaam, en we dus niet meer hoeven te sterven.

Dat je 't weet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Technologische_singulariteit
 
Gelukkig hebben we dan Arnold die terug in de tijd komt om de computerchip die dat allemaal begonnen is te vernietigen.

Oftewel.. Arnold = king again.
 
Tuttut, je loopt achter T. Tussen 2030 en 2050 vind de 'Singularity' plaats. Rekencapaciteit van computers is dan sneller/ beter dan die van mensen. Ook hebben die computers/ robots dan de mogelijkheid zichzelf verder te ontwikkelen. Mensen worden dus overbodig. Een voordeel is wel dat ons bewustzijn overgeplaatst kan worden in een robot, met een perfect lichaam, en we dus niet meer hoeven te sterven.

Dat je 't weet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Technologische_singulariteit

Yes, kan ik gewoon superbreed worden door wat extra ijzer te kopen.
 
Tuttut, je loopt achter T. Tussen 2030 en 2050 vind de 'Singularity' plaats. Rekencapaciteit van computers is dan sneller/ beter dan die van mensen. Ook hebben die computers/ robots dan de mogelijkheid zichzelf verder te ontwikkelen. Mensen worden dus overbodig. Een voordeel is wel dat ons bewustzijn overgeplaatst kan worden in een robot, met een perfect lichaam, en we dus niet meer hoeven te sterven.

Dat je 't weet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Technologische_singulariteit
Geloof ik niet in.
 
Geloof ik niet in.

Wat niet? Dat 't ooit gebeurt of binnen dat tijdbestek?

Ik twijfel wel of het zo snel kan gebeuren. Het valt wel erg toevallig binnen een tijdsbestek zodat een van de 'uitvinders' het nog kan meemaken (Kurzweil). Maar ik geloof graag dat het een keer gaat gebeuren, nog wel binnen deze eeuw.
 
eeuwig leven joh! Als je ieder orgaan steeds kunt vervangen worden mogelijkheden eindeloos. We zetten gewoon een aantal embryo's op de kweek, worden die abortussen toch nog ergens voor gebruikt en voila, daar heb je je donors.

Alleen zal je huid er wat rot uit gaan zien, je word er iig niet mooier op als je die laat transplanteren.
 
Wat niet? Dat 't ooit gebeurt of binnen dat tijdbestek?

Ik twijfel wel of het zo snel kan gebeuren. Het valt wel erg toevallig binnen een tijdsbestek zodat een van de 'uitvinders' het nog kan meemaken (Kurzweil). Maar ik geloof graag dat het een keer gaat gebeuren, nog wel binnen deze eeuw.
Zeker niet in dat tijdsbestek maar ook denk ik niet dat er ooit een "matrix" of "terminator" periode komt nee ;)
 
Zijn volgens mij 2 linker.
 
Back
Naar boven