MuscleMeat

Shocking News Man moet kinderalimentatie betalen voor andermans kind

Bezoekers in dit topic

Ik ken ook zo'n man en die heeft ook een kind maar die betaalt wel gewoon alimentatie haha [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ja ik snap de heisa ook niet.
kost je wel meau iets van 800 eu om dat aan te vragen....

en dat allemaal omdat iemand je ergens van beschuligt... nah lekker...
 
Gewoon nooit coïtus.
Ook dit probleem niet


:fa:
 
kost je wel meau iets van 800 eu om dat aan te vragen....

en dat allemaal omdat iemand je ergens van beschuligt... nah lekker...


Liever 800 euro 1 keer betalen dan elke maand bijna 500 euro overmaken naar zo'n k*twijf omdat ze je wilt naaien.

Donder op joh, vrouwen zijn toch naar eigen zeggen geëmancipeerd? Kunnen ze het krijgen ook.
 
Liever 800 euro 1 keer betalen dan elke maand bijna 500 euro overmaken naar zo'n k*twijf omdat ze je wilt naaien.

Donder op joh, vrouwen zijn toch naar eigen zeggen geëmancipeerd? Kunnen ze het krijgen ook.
Ja ik snap je, daar heb je zeker gelijk in maar je moet sws 500 per maand overmaken en dan mag je nog ff 800 bij elkaar schrapen om te bewijzen dat jij de vader niet bent...

ik zeg onschuldig tot het tegendeel bewezen is, ik vind dat de bewijslast nu aan de totaal verkeerde kant geschoven is...
 
kost je wel meau iets van 800 eu om dat aan te vragen....

en dat allemaal omdat iemand je ergens van beschuligt... nah lekker...

En wat als de kosten naar de beschuldiger gaan ?

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 10:10 ----------

Liever 800 euro 1 keer betalen dan elke maand bijna 500 euro overmaken naar zo'n k*twijf omdat ze je wilt naaien.

Donder op joh, vrouwen zijn toch naar eigen zeggen geëmancipeerd? Kunnen ze het krijgen ook.

omdat ze je nog een keer wilt naaien.

;)
 
En wat als de kosten naar de beschuldiger gaan ?

---------- Post toegevoegd 10 August 2013 om 10:10 ----------



omdat ze je nog een keer wilt naaien.

;)


Isdatzo dan? ik begreep dat je die kosten zelf moet dragen
 
haha wat een selectief gezeik weer.
Enkel bij bijstandsmoeders omdat ze dan minder geld kwijt zijn aan uitkeringen en dan pretenderen het te doen omdat de vaders verantwoordelijkheid dienen te nemen voor hun kind.

De rechtbank Rotterdam stelt dat het verzoek van de gemeente is ingewilligd omdat Van Deurzen geen verweer heeft gevoerd. 'Of hij wel of niet de vader is, was geen onderzoeksvraag in deze zaak. De rechter baseert zich op de informatie van de gemeente.'

Dat iemand veroordeeld wordt omdat hij/zij geen verweer voert druist tegen het legaliteitsbeginsel in. Nog daargelaten dat ze het dan gooien op dat het geen onderzoeksvraag was :o. Als het geen onderzoeksvraag was dan is al aangenomen dat hij de vader was en rest enkel het bepalen van de hoogte van de maandelijkse uitkering door de rechter.
Als dat zo is kan de gemeente gewoon iemand aanwijzen als zijnde de vader en gelijk bij de rechter die persoon verplichten tot betalen van alimentatie. Vervolgens kan die persoon zijn eigen onschuld gaan bewijzen, lang leve Nederland.
 
ik zou dat wijf en kind lekker een paar jaar laten leven, en om dan vanuit de bosjes ze kapot te schieten met een .22LR. Ik ben vet gangstar
 
ik zou dat wijf en kind lekker een paar jaar laten leven, en om dan vanuit de bosjes ze kapot te schieten met een .22LR. Ik ben vet gangstar
Nee, gewoon psycho.
 
Back
Naar boven