AndroidHealthClinic

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik zie hoe zij en iedereen daarbij daarna direct hebben gehandeld dan is dat zeker pluimwaardig. Iedereen is in shock. Je ziet vele mensen zwaargewond liggen, gegil en dan toch je je ding doen om te helpen. Petje af.

Petje af??? Uh, voorkomen is beter dan genezen???
 
Kunnen we ons belastinggeld voor hun opleiding beter in ons zak houden niet?

ok Chuck!

Het is een feit dat ministers zwaar bezuinigen op politie en defensie. Dan moet je daar gaan huilen en je centjes terugvragen.
 
Ten eerste heeft die vent al geprobeerd om door de hekken heen te komen. Daar hadden ze al extra alert op moeten zijn.
Standaard uitrusting van een agent bedoel je? Wapen! Ze mochten schieten zei de korps chef net. Ik weet niet hoe iedereen denkt hier, maar als ik foto's hier zie staan die gepost zijn met een marechaussee met handen rustig op de rug terwijl er al 2 mensen zijn geraakt, vraag ik me af wat zo'n gozer dan denkt...

Nogmaals, er hebben die dag misschien wel meer auto's geprobeerd langs de hekken te komen. We weten niet hoe agressief hij dat heeft geprobeerd, maar voor zover ik weet heeft hij toen iig niet iets geramd ofzo. Hoe moet je dan weten dat hij van plan is dat straks wel te gaan doen? Er zijn wel meer gekken in het verkeer.

Ben het wel met je eens dat er wel een paar slome duikelaars tussenstonden, maar er waren er ook genoeg alert. Binnen 5 seconden stonden er agenten rond de auto. Je kan nu eenmaal niet de hele route afzetten met alleen maar elitetroepen.
 
ok Chuck!

Het is een feit dat ministers zwaar bezuinigen op politie en defensie. Dan moet je daar gaan huilen en je centjes terugvragen.

Tis ook jouw geld, zand erover en samen gaan?
 
Petje af??? Uh, voorkomen is beter dan genezen???

je kan zoiets niet voorkomen


nee ik lieg, kan wel.. geen menigtes meer toelaten, alle stoeten & parades afschaffen, iedereen binnen houden
 
Petje af??? Uh, voorkomen is beter dan genezen???

Blijkbaar weet jij niet wat koninginnen dag is?
Dat is een feestdag, waarbij iedereen welkom is, samen zijn van mensen waarbij feest word gevierd.

Geen 200% afgesloten optocht met 1500 ME ers, snipers, tanken en 250 ninja's.
Volgens mij kijk je teveel films? Dit is geen Die hard 4.0

Dit is koninginnen dag, groot feest, samenzijn etc.
Die dranghekken staan er niet eens om auto s tegen te houden die aanslagen willen plegen, die staan er om te laten zien dat het is afgesloten voor doorgaand verkeer. ( zie omleiding) etc.
 
Tering wat zijn sommige figuren weer simpel hier.
 
Je kan dit soort dingen alleen voorkomen in een staat waarin de meeste mensen niet willen leven, en dan is het nog niet uitgesloten.
 
Tis ook jouw geld, zand erover en samen gaan?

Ik vind het wel schandalig dat bijvoorbeeld een politieorganisatie gewoon 100 miljoen Euro in een jaar moet bezuinigen zodat ze niet ergens anders op hoeven te bezuinigen. Alsof het hier veilig genoeg is.
 
Blijkbaar weet jij niet wat koninginnen dag is?
Dat is een feestdag, waarbij iedereen welkom is, samen zijn van mensen waarbij feest word gevierd.

Geen 200% afgesloten optocht met 1500 ME ers, snipers, tanken en 250 ninja's.
Volgens mij kijk je teveel films? Dit is geen Die hard 4.0

Dit is koninginnen dag, groot feest, samenzijn etc.
Die dranghekken staan er niet eens om auto s tegen te houden die aanslagen willen plegen, die staan er om te laten zien dat het is afgesloten voor doorgaand verkeer. ( zie omleiding) etc.

+1 Jij bent echt de shit Seagal! :rolleyes:
 
Zinloos nieuws altijd ja. Bovendien zou dit nooit gebeurd zijn zonder hen. Schuldgevoel moet groot zijn.
Schuld? Jou conclusie is dat zij zich schuldig moeten voelen. ???
 
je kan zoiets niet voorkomen

nee ik lieg, kan wel.. geen menigtes meer toelaten, alle stoeten & parades afschaffen, iedereen binnen houden

yep met een pittig avondklokje, zero tollerance!
 
Kunnen we uit de vele reacties hier de conclusie trekken dat je zoveel kan trainen als je wilt maar nooit voorbereid kan zijn op zulke situaties?

Een paar x is al langsgekomen, op het nieuws en dit forum, dat wij als land redelijk onervaren zijn als het op dit soort dingen aankomt.

Dat zou betekenen dat de politie vandaag als training zou mogen beschouwen en bij een volgende keer beter op zou kunnen treden.

Vind sommige reacties van het publiek en pers maar raar.
 
(dader) is door 2 rijen dwangrekken gereden en niet onderweg en vooraf tegengehouden door welke beveiliging dan ook,terwijl er 10min. voor dit drama al contact zou zijn geweest bij een hek met KonMar.

Voordat degene op deze snelheid is gekomen moet er zeker wat gezien zijn.

:grumble:
 
die reacties "ze konden geeneens meer zwaaien" ZO GESCHOKT WAREN ZE !
 
Back
Naar boven