Fitness Seller

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

het is al verschillende keren voorbij gekomen op de tv.

hij zou eerder al ergens geprobeerd hebben door de dranghekken te komen, wat niet gelukt was.

Ja dat weet ik, maar proberen ergens langs te komen is iets anders dan iets rammen, of snap je het verschil niet? Als hij echt eerder iets had geramd was de politie echt wel achter hem aangekomen, en was dat feit nu all over the news geweest.

Is dit stukje logica nu echt zo moeilijk te bevatten?
 
Ja dat weet ik, maar proberen ergens langs te komen is iets anders dan iets rammen, of snap je het verschil niet? Als hij echt eerder iets had geramd was de politie echt wel achter hem aangekomen, en was dat feit nu all over the news geweest.

Is dit stukje logica nu echt zo moeilijk te bevatten?

+1

Wat een dombo s hier.
 
I GIVE A SHIT!, hetgaat om het idee, dan was nederland best de lul geweest met die dreigende varkensgriep, recessie en dan nog ineens één of meerdere koninklijke leden. Wie weet was de hele fam. wel om zeep geholpen en dan?! Flikkert NL. bureocratish ook redelijk uit elkaar.

Je haalt nu een aantal dingen door elkaar. Ik vind het gewoon onnodig dat er schijnbaar veel waarde aan wordt gehecht hoe de koningin/de familie zich nu voelt.

Ik begrijp natuurlijk ook heus wel dat dat voor het nieuws mooi is, zo'n interview.

Alsof een bijstander zich nu beter voelt wetende dat de koningin het ook erg vind.
 
zat er een vrouw achter het stuur? :dunno:
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
volgens Geenstijl gaat het om een vader die zijn kinderen niet mocht zien.
 
volgens Geenstijl gaat het om een vader die zijn kinderen niet mocht zien.

Volgens het nieuws was hij zijn baan(beveiliger) kwijtgeraakt en moest hij vrijdag zijn huis uit.
 
Net op RTL4: man was enige tijd geleden ontslagen bij beveiligingsfirma, en stond op het punt zijn huis uit te worden gezet. Het lijkt er wat mij betreft dus op dat het gewoon om een geflipte gast gaat, vergelijkbaar met mensen die hun machinegeweer in een school leegschieten enzo.

Je kunt dit soort dingen echt niet voorkomen. Stel jezelf even voor dat jij om de een of andere reden zoveel mogelijk mensen wil vermoorden. Er zijn tientallen manieren om dat te doen, hoe denk je dat tegen te houden? Dan moet iedereen 24 uur per dag in de gaten gehouden worden en dan nog heb je geen zekerheid.
 
gewoon morgenmiddag aan de schandpaal op het marktplein, en dan die sukkel ff stenigen tot de dood.
 
@ Zelda: weet niet wat je onder geflipt verstaat, maar hij kan best nog toerekeningsvatbaar zijn in elk geval. Iemand kan heel veel haat in zich hebben, maar toch nog prima weten waarmee ie bezig is.
 
jammer van de onschuldige slachtoffers, em jammer dat er niemand van het koningshuis is geraakt.
 
Ja dat weet ik, maar proberen ergens langs te komen is iets anders dan iets rammen, of snap je het verschil niet? Als hij echt eerder iets had geramd was de politie echt wel achter hem aangekomen, en was dat feit nu all over the news geweest.

Is dit stukje logica nu echt zo moeilijk te bevatten?
er bestaat ook nog zoiets als een doofpot...wat nu bekend word gemaakt is echt nog niet eens de helft van wat er gebeurd is en al bekend is hoor...

zal me niets verbazen als ze al achter hem aanzaten maar dat dat stilgehouden word omdat het dan helemaal voorkomen had moeten worden
 
@ Zelda: weet niet wat je onder geflipt verstaat, maar hij kan best nog toerekeningsvatbaar zijn in elk geval. Iemand kan heel veel haat in zich hebben, maar toch nog prima weten waarmee ie bezig is.

Nee ik bedoel meer dat hij inderdaad zoveel haat in zich heeft dat ie rare dingen gaat doen. Ik geloof niet echt in ontoerekeningsvatbaarheid, maar het lijkt me duidelijk dat hij het niet echt op een rijtje had. Hoe had hij precies verwacht dat dit zijn situatie zou verbeteren? Heel goed weten waar hij mee bezig was deed hij dus denk ik niet, tenzij hij misschien zelfmoord wilde plegen met zoveel mogelijk spektakel.
 
Ah eindelijk, ik zat al te denken; waar blijven de doofpotten en samenzweringstheorieën nu, werd wel een keertje tijd!
 
Nee ik bedoel meer dat hij inderdaad zoveel haat in zich heeft dat ie rare dingen gaat doen. Ik geloof niet echt in ontoerekeningsvatbaarheid, maar het lijkt me duidelijk dat hij het niet echt op een rijtje had. Hoe had hij precies verwacht dat dit zijn situatie zou verbeteren? Heel goed weten waar hij mee bezig was deed hij dus denk ik niet, tenzij hij misschien zelfmoord wilde plegen met zoveel mogelijk spektakel.
Hij dacht waarschijnlijk: m'n huis ben ik toch kwijt, aan m'n gezin hoef ik verder niet te denken, celstraf zal hooguit 20 jaar zijn, 20 jaar gratis onderdak en voeding, verder niets te verliezen, plus beroemd worden = cocktail van motivaties.
 
Ah eindelijk, ik zat al te denken; waar blijven de doofpotten en samenzweringstheorieën nu, werd wel een keertje tijd!
beetje naief als je denkt dat ze alles maar bekend gaan maken enzo...van alles word heel veel achtergehouden zo ook over dit...over wat er allemaal aan vooraf gevallen is zal je nooit weten zo simpel is dat..
 
Hij dacht waarschijnlijk: m'n huis ben ik toch kwijt, aan m'n gezin hoef ik verder niet te denken, celstraf zal hooguit 20 jaar zijn, 20 jaar gratis onderdak en voeding, verder niets te verliezen, plus beroemd worden = cocktail van motivaties.

Justitie verdenkt hem ervan een aanslag te plegen op het Koningshuis. Dat zou betekenen dat hij in aanmerking komt voor levenslang. Hier in Nederland betekent het ook dat je dan de rest van je leven niet meer vrijkomt.
 
Hij dacht waarschijnlijk: m'n huis ben ik toch kwijt, aan m'n gezin hoef ik verder niet te denken, celstraf zal hooguit 20 jaar zijn, 20 jaar gratis onderdak en voeding, verder niets te verliezen, plus beroemd worden = cocktail van motivaties.

Misschien wel ja. Het zal denk ik iets te maken hebben met het feit dat als je je kinderen niet meer mag zien dit kennelijk vaak 'in naam der koningin' gebeurt zoals ik net zag: http://www.google.nl/search?hl=nl&q...avclient-ff&rlz=1B5GGGL_nlNL317NL317&ie=UTF-8

Daarom wilde hij wellicht wraak nemen op Bea. Denk iig dat het meer frustratie is dan een plan met een doel.
 
Back
Naar boven