Fitness Seller

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

Tsja, woon er een kilometer vanaf, echt bizar de hele tijd ambulance's door de straat heen, hakt er wel flink in..
 
5 doden nu..
 
Ok nou wil ik het een keer zeggen !!!!!
stuur hem lekker terug naar zn eigen land :rolleyes:


Wel erg wat er gebeurd is. Sterkte voor de slachtoffers
 
Pff tegenwoordig kan je nog het beste thuis blijven. Hopelijk niet teveel jonge mensen/kinderen want dat maakt het toch altijd nog erger imo.
 
die gast zelf schijnt ook hersendood te zijn...en dan gelijk na zo'n klap wel aanspreekbaar zijn gaat er bij mij niet in...
 
die gast zelf schijnt ook hersendood te zijn...en dan gelijk na zo'n klap wel aanspreekbaar zijn gaat er bij mij niet in...

Volgens mij was die debiel al hersendood VOOR hij dit ondernam! :mad:
 
Kwoon niet in Nederland maar heb het het nieuws gezien, verschrikkelijk, wat bezielt zo'n mensen toch?
 
die gast zelf schijnt ook hersendood te zijn...en dan gelijk na zo'n klap wel aanspreekbaar zijn gaat er bij mij niet in...


Het kan wel.
Door de klap kan je later bloedingen en zwellingen krijgen waardoor je hersendood raakt.
Dus op het moment zelf kan je nog aanspreekbaar zijn.
 
Buurtbewoners noemen hem een nette, onopvallende man. Volgens huisbaas een nette huurder. Studeerde ook.. Wat zou zo'n man bezielen?!?
 
stel je voor dat je voor je neus een dierbare van je geschept ziet worden door zo iemand, je zou er toch meteen heenrennen en die klootzak uit de wagen trekken en helemaal die schedel intrappen.
 
stel je voor dat je voor je neus een dierbare van je geschept ziet worden door zo iemand, je zou er toch meteen heenrennen en die klootzak uit de wagen trekken en helemaal die schedel intrappen.

Nee. Ik zou naar mijn dierbare rennen en daar de hoognodige eerste hulp bieden.

Wraak komt later.
 
stel je voor dat je voor je neus een dierbare van je geschept ziet worden door zo iemand, je zou er toch meteen heenrennen en die klootzak uit de wagen trekken en helemaal die schedel intrappen.

Nee. Ik zou naar mijn dierbare rennen en daar de hoognodige eerste hulp bieden.

Wraak komt later.

Moeilijk moeilijk, laten we hopen dat zich nooit een situatie voor zal doen waarin wij voor deze keuze staan..
 
Geen woorden voor. ik heb er vandaag niet veel van mij gekregen maar ik las het zojuist.
Ik hoop niet dat hij (hersen)dood is. Zijn straf zou moeten zijn dat hij de rest van zijn leven het leed zou moeten voelen van wat hij anderen aangedaan heeft.
 
Geen woorden voor. ik heb er vandaag niet veel van mij gekregen maar ik las het zojuist.
Ik hoop niet dat hij (hersen)dood is. Zijn straf zou moeten zijn dat hij de rest van zijn leven het leed zou moeten voelen van wat hij anderen aangedaan heeft.

Zou het ook wel jammer vinden als ie doodging. Wil zijn verhaal wel eens horen en gun hem niet zo'n makkelijke way out. Laat hem maar nadenken over wat ie heeft aangericht.
 
Zoveelste 'kruidvatje' in de samenleving, sommige brengen hun daden in de praktijk bij veel anderen blijft het bij een fantasie:rolleyes:
 
http://www.p2000-meldingen.nl/?p=4755
ALS JE ONDERAAN HIER KIJKT ZIE JE ZIJN ADRES GEGEVENS EN AL! TELEFOON NUMMMER ED.

DIT IS GEWOON WERKELIJKWAAR ZIEKELIJKK!!! SORRY VOOR CAPS! :/
 
Met al die zever hier. Wat is nu de shockerende eindbalans 5 doden en tientallen gewonden?

Er staan bestaan genoeg andere manieren om het koningshuis aan te vallen, daar hebben al die gewonde mensen niets mee te maken! Het zou je familie maar wezen zo frusterend, laat die man eerst duidelijkheid brengen over zijn daden en daarna mag ie creëperen!
 
Met al die zever hier. Wat is nu de shockerende eindbalans 5 doden en tientallen gewonden?

Er staan bestaan genoeg andere manieren om het koningshuis aan te vallen, daar hebben al die gewonde mensen niets mee te maken! Het zou je familie maar wezen zo frusterend, laat die man eerst duidelijkheid brengen over zijn daden en daarna mag ie creëperen!

inderdaad..zijn makkelijkere manieren om er een paar om te leggen. Duidelijk een wanhoopsdaad.
 
Back
Naar boven