MuscleMeat

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn

Bezoekers in dit topic

hoi bro.s ff over koninginnedag
ik heb het verhaal gehoord van een colega van mij zij s ehbo,r en heefd alles meegemaakt
de dader was eerst naar een hekwerk gereden toen s hij door de politie terug gestuurd daarna s hij via een omweg door de wijk door de afzetting en daarmee heefd hij mensen geschepd daarom was ook zen voorruit kapot en kon hij moeilijk sturen omdat hij te weinig zicht had reed hij tegen de naald wat nou jammer s dat hij zelf ook dood s zoveel mensen r bij betrekken en dan zelf er tussen uitknijpen de aanslag was gericht tegen het kningshuis lekker dan heb vandaag genoeg verhalen gehoord van mijn colega baba :O(

:P.

Volgens mij wist iedereen dit al via het nieuws.

Heb je dyslexie?;)
 
hoi bro.s ff over koninginnedag
ik heb het verhaal gehoord van een colega van mij zij s ehbo,r en heefd alles meegemaakt
de dader was eerst naar een hekwerk gereden toen s hij door de politie terug gestuurd daarna s hij via een omweg door de wijk door de afzetting en daarmee heefd hij mensen geschepd daarom was ook zen voorruit kapot en kon hij moeilijk sturen omdat hij te weinig zicht had reed hij tegen de naald wat nou jammer s dat hij zelf ook dood s zoveel mensen r bij betrekken en dan zelf er tussen uitknijpen de aanslag was gericht tegen het kningshuis lekker dan heb vandaag genoeg verhalen gehoord van mijn colega baba :O(
ja we hebben die docu erover ook gezien :D

:P.

Volgens mij wist iedereen dit al via het nieuws.

Heb je dyslexie?;)
nee hij wil zich interessant voordoen als zijnde zijn vriendin dit van dichtbij heeft'meegemaakt',mss heeft ze die docu erover ook gewoon gezien;)
 
Een schuldige aanwijzen is niet nodig, die ligt op het kerkhof, maar zoeken naar de oorzaak is natuurlijk wel van belang om dit soort zaken te kunnen voorkomen. Dat er niet een paar betonblokken stonden op de toegangswegen is natuurlijk wel een flater, die blokken zijn in no time weer verwijderd als het evenement is afgelopen.

heeft toch geen nut. dan doen ze het wel anders. dr hoeft maar 1gek met n pistool tussen het publiek te staan. kun je net zoveel veiligheidsmaatregelen invoeren als je wilt maar zoiets valt toch niet te voorkomen. vraag me wel af of het echt tegen het koningshuis is, dan zijn er toch wel doeltreffender methodes dan met zo'n bolderkar tegen de bus aan te rijden.
 
heeft toch geen nut. dan doen ze het wel anders. dr hoeft maar 1gek met n pistool tussen het publiek te staan. kun je net zoveel veiligheidsmaatregelen invoeren als je wilt maar zoiets valt toch niet te voorkomen. vraag me wel af of het echt tegen het koningshuis is, dan zijn er toch wel doeltreffender methodes dan met zo'n bolderkar tegen de bus aan te rijden.

Evt. gerichte aanslagen tegen het leden v/h koningshuis is moeilijk te beveiligen.
dan moet de beveiliging min. net zo zijn als vanavond op de dam.

zo'n daad als Donderdag waar publiek om het leven kwam is een ramp,wat met redelijk simpele voorzorg voorkomen had kunnen worden,of in elke geval te beperken.

met o.a. als EricR zei. met betonblokken op toegangswegen.
en beter oplettende med. van marechaussee.

je kunt mij niet wijsmaken dat de verstoorde dader geen verdachte handelingen deed toen ie zijn 1e poging waagde.

en het is ook niet normaal om even te vragen of ie erdoor[langs] mocht.
op deze plaats in elk geval niet.
 
Dan vieren wij de dag van de arbeid. Dat vind ik een zeer goede alternatief.
nee nog beter we vieren de dag van de afschaffing van het koningshuis LANG LEVE DE REPLUBIEK!!:D
 
jammer dat er van die zielege mensen zijn ik deel mijn mening m,et jullie krijg je gelijk van die puberale antwoorden dacht dat we volwassen waren maar ja :O(
 
heeft toch geen nut. dan doen ze het wel anders. dr hoeft maar 1gek met n pistool tussen het publiek te staan. kun je net zoveel veiligheidsmaatregelen invoeren als je wilt maar zoiets valt toch niet te voorkomen. vraag me wel af of het echt tegen het koningshuis is, dan zijn er toch wel doeltreffender methodes dan met zo'n bolderkar tegen de bus aan te rijden.

Ik ben het idd met je eens dat een 100% perfecte beveiliging niet bestaat. Maar simpele aanslagen zijn vaak simpel tegen te gaan, zoals deze aanslag. Maak het onmogelijk om er met een auto te komen (de eerder aangehaalde betonblokken), plaats op alle wegen die toegang verschaffen tot het evenement afdoende hindernissen.
Voorts moet het moeilijker worden om zulke evenementen bij te wonen, denk aan detectiepoortjes e.d.
Natuurlijk zul je altijd met de juiste middelen nog steeds een aanslag kunnen plegen, maar je kunt er relatief eenvoudig voor zorgen dat niet zomaar elke gek die die middelen níet heeft het kan.
Ook moet de buitenste ring van beveiliging verder bij het evenement vandaan zijn, zodat er alarm geslagen wordt zodra iemand daar tóch doorheen komt.

Ik denk dat er van een optimale beveiliging ook een preventieve werking uitgaat, net als dat een willekeurige winkeldief het niet in zn hoofd haalt de London Bank te beroven.

edit: over het gebeurde: ik denk niet dat we de beveiliging veel verwijten moeten maken, er bestond gewoon heel weinig dreiging tegen het koningshuis, dus was men ook minder alert.
Toch is het nuttig om te kijken welke "fouten" er gemaakt zijn, waar de beveiliging verbeterd moet worden, want ook al kun je de kans dat zoiets gebeurt nooit terugbrengen naar nul, hoe kleiner je de kans kunt maken hoe beter.
 
jammer dat er van die zielege mensen zijn ik deel mijn mening m,et jullie krijg je gelijk van die puberale antwoorden dacht dat we volwassen waren maar ja :O(
lees alle post eens goed door,na enkele dagen degelijk te hebben gediscuteerd is het tijd voor wat humor,er is al genoeg ellende in de wereld,zo kunnen we elke dag staan janken hoor.:p
 
Een schuldige aanwijzen is niet nodig, die ligt op het kerkhof, maar zoeken naar de oorzaak is natuurlijk wel van belang om dit soort zaken te kunnen voorkomen. Dat er niet een paar betonblokken stonden op de toegangswegen is natuurlijk wel een flater, die blokken zijn in no time weer verwijderd als het evenement is afgelopen.

En wat doe je met die betonblokken als er eerste hulp nodig is?
 
ik hoorde het pas later, maar dit is echt erg.
zou je maar net staan te kijken..
 
hoi bro.s ff over koninginnedag
ik heb het verhaal gehoord van een colega van mij zij s ehbo,r en heefd alles meegemaakt
de dader was eerst naar een hekwerk gereden toen s hij door de politie terug gestuurd daarna s hij via een omweg door de wijk door de afzetting en daarmee heefd hij mensen geschepd daarom was ook zen voorruit kapot en kon hij moeilijk sturen omdat hij te weinig zicht had reed hij tegen de naald wat nou jammer s dat hij zelf ook dood s zoveel mensen r bij betrekken en dan zelf er tussen uitknijpen de aanslag was gericht tegen het kningshuis lekker dan heb vandaag genoeg verhalen gehoord van mijn colega baba :O(

Teveel klappen op je hoofd gehad met kickboksen? :roflol:
 
en toch geloof ik er nog niks van dat het een aanslag was op de bus
 
in sommige landen is dit dagelijkse kost,dan denk ik maar aan palestina/israel,er zijn er vast nog een heleboel.

Zo kan je alle problemen wel relativeren..
 
Back
Naar boven