AndroidHealthClinic

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik snap niet wat sommige mensen nou zitten te speculeren hierzo, Het is gewoon gebeurd en daar mee klaar, De politie heeft ongetwijfeld echt wel deze man geprobeerd te stoppen. Of het nou aan de beveiliging lag of niet. Wie had nou ooit verwacht dat er een auto doorheen zou rammen ?. Ik snap ook niet dat sommige mensen er zo simpel over denken om gewoon lekker te gaan feesten en doen alsof er niets gebeurd is. Voor mij geen feest iniedergeval.
 
De 38-jarige verdachte is zwaargewond en wordt geopereerd

Hoop wel dat hij het haalt zodat we meer te weten komen over zijn motieven. Daarnaast moet hij natuurlijk zijn straf ondergaan die hopelijk niet al te mild is.
 
Ik snap niet wat sommige mensen nou zitten te speculeren hierzo, Het is gewoon gebeurd en daar mee klaar, De politie heeft ongetwijfeld echt wel deze man geprobeerd te stoppen. Of het nou aan de beveiliging lag of niet. Wie had nou ooit verwacht dat er een auto doorheen zou rammen ?. Ik snap ook niet dat sommige mensen er zo simpel over denken om gewoon lekker te gaan feesten en doen alsof er niets gebeurd is. Voor mij geen feest iniedergeval.

Dus je hele dag is verdoet door dit ongeval? Damn man, je zal wel strak staan van de kippenvel!
 
(dader) is door 2 rijen dwangrekken gereden en niet onderweg en vooraf tegengehouden door welke beveiliging dan ook,terwijl er 10min. voor dit drama al contact zou zijn geweest bij een hek met KonMar.

Voordat degene op deze snelheid is gekomen moet er zeker wat gezien zijn.

:grumble:

Hoe gaan ze em tegen houden dan, in Amerika of iets dergelijks hadden ze em gewoon neergeknald.

Gelukkig was het maar een Swift, bij een auto met meer PK's was de schade vast groter geweest :o
 
Damn , was op me werk toen ik er iets over hoorde . Dacht dat het gewoon een klein ongelukje was. Net tv gekeken en dan word je er toch wel stil van als je de beelden/fotos ziet...
 
Niet iedereen voelt zich er ook even betrokken bij. Ik kan me best voorstellen dat je geen zin meer hebt in een feestje, maar kan me ook best inleven in mensen die tegen het weekend wat stoom willen aflaten. Het leven gaat natuurlijk door.
 
(dader) is door 2 rijen dwangrekken gereden en niet onderweg en vooraf tegengehouden door welke beveiliging dan ook,terwijl er 10min. voor dit drama al contact zou zijn geweest bij een hek met KonMar.

Voordat degene op deze snelheid is gekomen moet er zeker wat gezien zijn.

:grumble:

Hoe gaan ze em tegen houden dan, in Amerika of iets dergelijks hadden ze em gewoon neergeknald.

Gelukkig was het maar een Swift, bij een auto met meer PK's was de schade vast groter geweest :o
 
Hij had in zijn eerste poging wel degelijk iets geramd. Misschien eerst eens de feiten bekijken voordat je je mengt in een discussie ? Man, man, man.

Nee jij hebt je feiten lekker op een rijtje. Ik zeg trouwens toch ook 'voor zover ik weet'. Weet jij dan wel alles dat je je in deze discussie kan mengen?

Kom maar met de bron dan waar in staat dat hij al eerder iets heeft geramd. Als dat al een vaststaand feit was zou dat nu ongetwijfeld al breed worden uitgemeten in de media. Ik denk eerder dat jij dingen een beetje door elkaar haalt eigenlijk omdat je brein de informatiestroom niet aan kan.

die reacties "ze konden geeneens meer zwaaien" ZO GESCHOKT WAREN ZE !

Hahaha vond ik ook een mooie ja. :D
 
Hij had in zijn eerste poging wel degelijk iets geramd. Misschien eerst eens de feiten bekijken voordat je je mengt in een discussie ? Man, man, man.

Nee jij hebt je feiten lekker op een rijtje. Ik zeg trouwens toch ook 'voor zover ik weet'. Weet jij dan wel alles dat je je in deze discussie kan mengen?

Kom maar met de bron dan waar in staat dat hij al eerder iets heeft geramd. Als dat al een vaststaand feit was zou dat nu ongetwijfeld al breed worden uitgemeten in de media. Ik denk eerder dat jij dingen een beetje door elkaar haalt eigenlijk omdat je brein de informatiestroom niet aan kan.

die reacties "ze konden geeneens meer zwaaien" ZO GESCHOKT WAREN ZE !

Hahaha vond ik ook een mooie ja. :D
 
6qy88h.jpg


Volgende keer een auto pakken met airbag.
 
Blijkbaar weet jij niet wat koninginnen dag is?
Dat is een feestdag, waarbij iedereen welkom is, samen zijn van mensen waarbij feest word gevierd.

Geen 200% afgesloten optocht met 1500 ME ers, snipers, tanken en 250 ninja's.
Volgens mij kijk je teveel films? Dit is geen Die hard 4.0

Dit is koninginnen dag, groot feest, samenzijn etc.
Die dranghekken staan er niet eens om auto s tegen te houden die aanslagen willen plegen, die staan er om te laten zien dat het is afgesloten voor doorgaand verkeer. ( zie omleiding) etc.

sounds :gay:

belgie rules:cool:, wij hebben geen psycho bestuurders
maar spijtig genoeg wel kindermoordenaars:o
ben ik trouwens de enige die vind dat op dit hele incident een beetje overdreven gereageerd wordt? Tuurlijk, 4 doden en zoveel gewonden is niet niks, maar er gebeuren ergere dingen in de wereld, op dit moment zelfs, en jullie doen net alsof die kerel de nieuwe hitler/bush/osama/dutroux/kimdegelder/mexikaansegriep/... is

dat van de mexikaanse griep was maar voor te lachen:p niemand neemt dat immers nog serieus:D
 
Heel NL moet niet feesten omdat er vier doden zijn gevallen ?
Zijn we nu ineens allemaal loyaal naar elkaar ?

Laat dit gelijk een ritueel zijn voor elk ander toekomstig ongeval !

Nederland ! Samen staan we sterk, wat een lachertje.

+1

Wat een stel pussy's hier ook, altijd sterke verhalen hier neerzetten en als er onbekende mensen die je niet kent worden overreden is je feestje waar je het hele jaar op wacht verpest.
 
aan die afgeschoren hanenkam van hem duidelijk dan wel nog te zien dat het om een linkse skinhead gaat ?
 
ben blij dat het geen allochtoon was, voila i said it :rolleyes:

rip aan de nabestaanden
 
+1

Wat een stel pussy's hier ook, altijd sterke verhalen hier neerzetten en als er onbekende mensen die je niet kent worden overreden is je feestje waar je het hele jaar op wacht verpest.

Heb jij hier het hele jaar op gewacht? Oh boy. :o
 
ben blij dat het geen allochtoon was, voila i said it :rolleyes:

rip aan de nabestaanden

Ik ook trouwens. Ik ben zelf allochtoon weet je nog ;) ,maar vind de woordkeuze nog steeds erg vreemd ... ???
 
Back
Naar boven