Fitness Seller

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heel NL moet niet feesten omdat er vier doden zijn gevallen ?
Zijn we nu ineens allemaal loyaal naar elkaar ?

Laat dit gelijk een ritueel zijn voor elk ander toekomstig ongeval !

Nederland ! Samen staan we sterk, wat een lachertje.

Dat ben ik wel weer met je eens. Het is een vreselijke gebeurtenis, maar er gaan elke dag mensen dood. Het is niet eens een significante piek in de dagelijkse sterfgevallen. Als we hier al alles voor afgelasten kunnen we het licht helemaal wel uitdoen als er een echte ramp gebeurt.
 
Hahaha er staat je feestje EmileV uit Groningen.

Wow, excusé. Inderdaad fout gelezen. Doet verder niet af aan mijn punt ;).

En wat goed dat je weet dat ik uit Groningen kom! Wat gerelateerd van je.
 
p.s.

karma voor de foto ;)
 
+1

Wat een stel pussy's hier ook, altijd sterke verhalen hier neerzetten en als er onbekende mensen die je niet kent worden overreden is je feestje waar je het hele jaar op wacht verpest.

Precies, ik maak me hier echt niet druk om, doden vallen er elke dag in de wereld, het is heel zielig voor de nabestaanden natuurlijk, maar ik ga echt niet de moraalridder uit hangen hiervoor.
 
HAHAhA "iedereen is natuurlijk zeer aangeslagen" zie je zo'n groep lachende tjapzakken op de achtergrond elkaar high fiven met een big smile

prachtig..
 

De tv en internet staan al de hele dag aan maar ik heb nog geen 1x gehoord dat die auto al eerder iets had geramd die dag. Volgens mij ben jij de enige die dat beweert. Misschien ben je in de war omdat de auto door twee versperringen is gereden die achter elkaar stonden?
 
Wtf is een live topic?
 
dat het waarschijnlijk actueel is en er NU veel in wordt gepost.
 
tja, in Cjib t begrijp ik het ook niet waarom.
 
Maw, niets moet, maar de mogelijkheid bestaat altijd in dit soort situaties.
Haha al meer nuance, idd niets moet maar wanneer een gek een gestoorde actie uitvoert kunnen we dat niet het koningshuis aanrekenen ook al zou je er tegen zijn. ;)
 
Haha al meer nuance, idd niets moet maar wanneer een gek een gestoorde actie uitvoert kunnen we dat niet het koningshuis aanrekenen ook al zou je er tegen zijn. ;)
Ik nuanceer dus niks voor alle duidelijkheid. In de eerste reactie zei ik dat er een schuldgevoel moet zijn (als je in hun schoenen zou staan), wat niet wil zeggen dat ik vind dat iemand zich schuldig moet voelen, maar dat mensen zich wel vaak schuldig gaan voelen omdat ze in eerste instantie iets mogelijk hebben gemaakt dat andere zaken in gang heeft gezet.
 
Lastig inderdaad.

Ik zit voor mezelf nu ook wel te twijfelen of ik gezellig ga doen hier in de stad.
Het grijpt me toch meer aan dan ik dacht, zeker na het zien van die ruwe beelden. Van mij mogen ze alles wel aflassen eigenlijk.
Ja idd... en ik fiets naar huis.. en ook al een ongeluk met twee kindjes ..fietsjes in de kreukels.. auto's.. twee ambulances die eraan komen jankense kindjes..... das niets.. rot dag zeg!
gelukkig was het een autochtoon!!;)
Idd, zou het startpunt van een burgeroorlog kunnen betekenen.. iedereen vs. moslim.. :D
waarom niet gewoon banden lek geschoten en kogel door de ruit :/
Lukt ook zo goed in zo'n mensenmassa...:rolleyes:
"een diep geschokte majesteit" who really gives a shit ... sorry hoor
I GIVE A SHIT!, hetgaat om het idee, dan was nederland best de lul geweest met die dreigende varkensgriep, recessie en dan nog ineens één of meerdere koninklijke leden. Wie weet was de hele fam. wel om zeep geholpen en dan?! Flikkert NL. bureocratish ook redelijk uit elkaar.
 
De tv en internet staan al de hele dag aan maar ik heb nog geen 1x gehoord dat die auto al eerder iets had geramd die dag. Volgens mij ben jij de enige die dat beweert. Misschien ben je in de war omdat de auto door twee versperringen is gereden die achter elkaar stonden?

het is al verschillende keren voorbij gekomen op de tv.

hij zou eerder al ergens geprobeerd hebben door de dranghekken te komen, wat niet gelukt was.
 
:roflol: Uhm, ze trainen vier maanden op ONverwachte situatie's, als zich dan een ONverwachte situatie voor doet dan mag je inderdaad verwachten dat daar goed op gereageerd word.

Zeker als je de melding komt dat deze verdachte al eerder een versperring had proberen te rammen ? Ear piece ?

NAVY heb je zelf mil achtergrond ? je gaat er wel diep op in. Snap je punt


Heren,

Onze beveiliginginstanties kmar,politie,dklb traint hier op en weet dat vooral in deze tijd op zo'n dag als dit, HET DE PERFECTE KANS VOOR EEN AANSLAG IS..zoo ONVERWACHT vind ik dit niet,en denk toch dat het verkomen had kunnen worden

Mag toch wel aannemen dat ze KRITIEKE PUNTEN zoals KRUISPUNTEN(ONGEVAL) afdekken en iig rekening houden met OOK (VOERTUIGEN)
Zoals het samenkomen van wegen, NATUURLIJK is de bus een goede marker en valt haast niet te missen.
Vermoedelijk wou verdachte de bus raken.Maar is uit richting geraakt..

desondanks is het treurig en een steek in 't hart voor Nederland
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven