Fitness Seller

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat is er allemaal gebeurd jongens, vertel het hier even :p
 
Ja, reis je stad en land af om in Amsterdam te komen hoor je dat de boel is afgelast omdat er +100 kilometer verderop een aanslag is gepleegd, beetje vreemd.

Ik begrijp wel dat het balen is als je je erop verheugd hebt maar ik snap wel waarom veel wordt afgelast.
Het feest van vandaag is Koninginnedag. We vieren dit op 30 april omdat de moeder van Beatrix vandaag jarig is anders was vandaag een gewone werkdag geweest. Nu wordt er een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie waarbij onschuldige burgers overlijden. Ik vind het niet meer dan normaal dat dan festiviteiten afgeblazen worden. Festiviteiten die direct in verband staan met Koninginnedag.
Niet iedereen hoeft nu in een hoekje te zitten rouwen, maar om nu nationaal feest te vieren vind ik ook niet echt gepast.

Vergelijkingen met doden in het Midden-Oosten enz. zijn te kort door de bocht want als je die lijn doortrekt dan moet je ook niet rouwen als je ouders overlijden want dat gebeurt ook overal, niet zeuren als je vriendin verkracht wordt want dat gebeurt ook dagelijks in Rwanda enz. Leed kun je niet vergelijken. Iedere (zinloze)dode is vreselijk voor de directe omgeving.
 
Laatst bewerkt:
Waarom zou ik? Je zou mijn mening toch afwimpelen.

Lekkere mening heb je. Afbranden en de stront intrappen zijn geen meningen kerel.
 
Het feest van vandaag is Koninginnedag. We vieren dit op 30 april omdat de moeder van Beatrix vandaag jarig is anders was vandaag een gewone werkdag geweest. Nu wordt er een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie waarbij onschuldige burgers overlijden. Ik vind het niet meer dan normaal dat dan festiviteiten afgeblazen worden. Festiviteiten die direct in verband staan met Koninginnedag.
Niet iedereen hoeft nu in een hoekje te zitten rouwen, maar om nu nationaal feest te vieren vind ik ook niet echt gepast.

Vergelijkingen met doden in het Midden-Oosten enz. gaan zijn kort door de bocht want als je die lijn doortrekt dan moet je ook niet zeuren als je ouders overlijden want dat gebeurt ook overal, niet zeuren als je vriendin verkracht wordt want dat gebeurt ook dagelijks in Rwanda enz. Leed kun je niet vergelijken. Iedere (zinloze)dode is vreselijk voor de directe omgeving.

Dus bij elke festiviteit moeten we voortaan gaan hopen dat er niet ergens in Nederland mensen vermoord worden? Want dan wordt het afgelast?

En het verschil met doden in het midden-oosten en wat er vandaag is gebeurd is vrij nihil, het verschil tussen mijn vriendin die verkracht wordt en een onbekende is vrij groot, dat gaat mij namelijk wel aan, en dan zou ik indd geen feestje bouwen nee, dus wat je hier zegt is ook een beetje krom.
 
Ik begrijp wel dat het balen is als je je erop verheugd hebt maar ik snap wel waarom veel wordt afgelast.
Het feest van vandaag is Koninginnedag. We vieren dit op 30 april omdat de moeder van Beatrix vandaag jarig is anders was vandaag een gewone werkdag geweest. Nu wordt er een aanslag gepleegd op de Koninklijke familie waarbij onschuldige burgers overlijden. Ik vind het niet meer dan normaal dat dan festiviteiten afgeblazen worden. Festiviteiten die direct in verband staan met Koninginnedag.
Niet iedereen hoeft nu in een hoekje te zitten rouwen, maar om nu nationaal feest te vieren vind ik ook niet echt gepast.

Vergelijkingen met doden in het Midden-Oosten enz. zijn te kort door de bocht want als je die lijn doortrekt dan moet je ook niet rouwen als je ouders overlijden want dat gebeurt ook overal, niet zeuren als je vriendin verkracht wordt want dat gebeurt ook dagelijks in Rwanda enz. Leed kun je niet vergelijken. Iedere (zinloze)dode is vreselijk voor de directe omgeving.

Deel je mening.
 
Dus bij elke festiviteit moeten we voortaan gaan hopen dat er niet ergens in Nederland mensen vermoord worden? Want dan wordt het afgelast?

En het verschil met doden in het midden-oosten en wat er vandaag is gebeurd is vrij nihil, het verschil tussen mijn vriendin die verkracht wordt en een onbekende is vrij groot, dat gaat mij namelijk wel aan, en dan zou ik indd geen feestje bouwen nee, dus wat je hier zegt is ook een beetje krom.

Niet een mening uit zijn verband trekken.
 
Dus bij elke festiviteit moeten we voortaan gaan hopen dat er niet ergens in Nederland mensen vermoord worden? Want dan wordt het afgelast?

En het verschil met doden in het midden-oosten en wat er vandaag is gebeurd is vrij nihil, het verschil tussen mijn vriendin die verkracht wordt en een onbekende is vrij groot, dat gaat mij namelijk wel aan, en dan zou ik indd geen feestje bouwen nee, dus wat je hier zegt is ook een beetje krom.

Het gaat er niet om dat iemand zo maar vermoord is, het gaat erom dat het feest waar jij naar toe wilt georganiseerd is omdat het Koninginnedag is. Een direct verband dus met alles wat er vandaag is gebeurd want deze slachtoffers vierden ook Koninginnedag. 4 doden en aardig wat zwaargewonden alleen maar omdat ze naar een stoet zaten te kijken is nogal wat in ons land. Nogmaals vier gewoon je feestje maar ik vind het voor de nabestaanden wel zo netjes dat er nu niet al te uitbundig gevierd wordt op nationaal niveau.

Je hebt gelijk dat een dode in Midden-Oosten net zo erg is als een dode hier, maar daarom kun je dit niet zomaar wegwuiven. Dat zou je ook niet willen als de slachtoffers jouw familie of vrienden waren.

Maar goed, vandaag niet echt een dag om te heftig te discusieren.;)
 
Dus bij elke festiviteit moeten we voortaan gaan hopen dat er niet ergens in Nederland mensen vermoord worden? Want dan wordt het afgelast?

En het verschil met doden in het midden-oosten en wat er vandaag is gebeurd is vrij nihil, het verschil tussen mijn vriendin die verkracht wordt en een onbekende is vrij groot, dat gaat mij namelijk wel aan, en dan zou ik indd geen feestje bouwen nee, dus wat je hier zegt is ook een beetje krom.

Ik denk dat je de vergelijking niet helemaal hebt begrepen.
Alles wat dichter bij huis gebeurt zal logischerwijs ook meer reactie bij je oproepen.

Dat mensen uit respect voor de overledenen hun optreden aflasten lijkt me niet meer dan logisch. Ben jij aan het rouwen om je familie, en gaan ze ergens anders een feestje bouwen.
 
als je er bent gewoon doorfeesten , ik hoorde het toen ik thuis was .. einde feeststemming
 
Onzin om alles stil te leggen.... Stel dat er in het verkeer een auto crashed en er dodelijke slachtoffers vallen dan wordt toch ook niet alle eventuele feestelijkheden in het land stilgelegd.

En dat de konigin met haar zielige gezicht op tv komt...tja blijft onzin voor mij. Zij is ook maar gewoon een mens en poept over het algemeen ook gewoon bruin..net als wij. Wij zijn niet haar volk!! wij zijn gewoon mensen. Vind het al van de zotte dat we haar verjaardag vieren.. was liever gaan werken.
 
Onzin om alles stil te leggen.... Stel dat er in het verkeer een auto crashed en er dodelijke slachtoffers vallen dan wordt toch ook niet alle eventuele feestelijkheden in het land stilgelegd.

En dat de konigin met haar zielige gezicht op tv komt...tja blijft onzin voor mij. Zij is ook maar gewoon een mens en poept over het algemeen ook gewoon bruin..net als wij. Wij zijn niet haar volk!! wij zijn gewoon mensen. Vind het al van de zotte dat we haar verjaardag vieren.. was liever gaan werken.
Nog eentje die nuchter en verstandig genoeg is om de dwaasheid van de monarchie en alles wat er bij komt kijken in te zien :thumbup:
 
Lekkere mening heb je. Afbranden en de stront intrappen zijn geen meningen kerel.

Niet op reageren kerel...heb je zijn leeftijd gezien;).
Desnoods even een van de mods wijzen op dergelijk gedrag.
 
Nog eentje die nuchter en verstandig genoeg is om de dwaasheid van de monarchie en alles wat er bij komt kijken in te zien :thumbup:

Ik denk dat de emotie van vandaag niet gaat of je voor of tegen de monarchie bent Big-T, maar om de dodelijke slachtoffers.
 
Wat een reacties zeg, sommige mensen kunnen beter echt een keer nadenken voordat ze wat posten :)
 
heej gasten kunnen jullie je energie niet beter ergens anders in steken,dan elkaar zo af te kraken!!!
 
Back
Naar boven