MuscleMeat

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mijn fout. Ik heb een beetje afgehaakt de laatste paar uur :o
 
Edit: Ik ben een belg en ben eigenlijk niet zo goed op de hoogte van jullie feestdag, maar wat is eigenlijk allemaal de bedoeling op zo'n koninginnedag ( buiten dat je de koning en koningin ziet uiteraard)?


Ik las op teletekst 5 doden, 4zwaargewonden en 8 lichtgewonden. Zitten er hier meerdere mensen tussen uit de zelfde familie? Kvrees van wel :s

Feest voor de verjaardag vd koningin,....


http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninginnedag
 
Zoals velen hier wel onderhand zullen weten loop ik ook in zo'n soort wereldje, en ik kan je vertellen dat wat je zegt echt de grootste onzin is !!
Ik heb gezinnen totaal door zien draaien van enkel de dreiging tot aanslag/ontvoering/stalking,.... Om het nog niet eens te hebben over de mensen(persoonsbeveiligers) die dag in dag uit met je mee lopen voor beveiliging,... mag leuk klinken, maar als je dit nodig hebt is het (zeker in het begin) geen lolletje !

Natuurlijk zijn de gezinnen die mensen hebben verloren er nóg erger aan toe, maar dat neemt niet weg dat de oranjes het de komende tijd erg zwaar zullen hebben ,.... niet alleen omdat het gebeurd is, maar ook omdat het "gewone" leventje gewoon doorgaat,... en ook daar zijn zulk soort dingen denkbaar (helaas).
Stel je voor, er is net zo'n aanslag op jouw fam geprobeerd te plegen en maandag oid moeten jou kinderen weer naar school ,.... een school waarvan iedere malloot kan achterhalen welke het is ,.... etc etc

Verder ga ik hier niet meer op in ,.....

Medeleven gaat zondermeer erg naar de fam vd gewonden en overleden, maar óók naar de fam v Oranje !

Ja dat geloof ik ook het lijkt me enorm irritant dat geloof ik je graag.
Dat haalt niet weg waarom deze personen zo speciaal moeten zijn; geef ons dan maar een president of iets dergelijks die kiest er immers voor.

En als we eerlijk zijn we weten nog geeneens of dit uberhaupt wel een aanslag op de royalties is.

Wat ik zeer betwijfel want als je met een suzuki swift op een bus gaat in rammen is het zeer debiel. Vooral als de fam. op het dak zit, dit heeft hetzelfde effect alsof je met een deltavlieger tegen een wolkenkrabber op knalt.
En ik denk dat de mens niet zo dom is om zijn waarschijnlijk laatste dag bij een totaal nutteloze actie neerlegt; dan zou hij eerder een hummer nemen of explosieven plaatsen in zijn wagen.
 
Laatst bewerkt:
Absurd dit natuurlijk..

vanmiddag op de radio (ECHT!):
Radiomeneer: Hoe reageerde de koningin?
Verslaggever: Aangeslagen!

OMG...
 
Lol, mijn levensbeshouwingsleraar was net bij Pauw en Witteman :D
 
Jeetje, ik weet niet welke straf hier passend voor is. Nederland kennende zou hij over 6-8 jaar weer rond kunnen lopen.
 
Jeetje, ik weet niet welke straf hier passend voor is. Nederland kennende zou hij over 6-8 jaar weer rond kunnen lopen.
Ik geloof dat je alleen voor een aanslag op het koningshuis al zo'n 30 jaar kan krijgen, tel daar 5 moorden met waarschijnlijk voorbedachte rade en mishandeling(of iets in die trant) op en je hebt makkelijk levenslang, dacht ik zo.
 
Wat gebeurt er als het koningshuis vandaag was opgeblazen?
 
Dan waren we een republiek denk ik..
 
Aanslag
Justitie beschouwt de daad van de verdachte, Karst T., uit de Gelderse plaats Huissen als een aanslag op leden van het Koninklijk Huis. Toen hij nog in het wrak van zijn auto zat heeft hij aangegeven dat zijn actie tegen de koninklijke familie gericht was. Daarmee is het incident uitgegroeid van een regulier misdrijf tot een "zaak van nationaal belang". Verder is T. verdachte van moord of doodslag op de mensen uit het publiek die hij de dood in heeft gejaagd.

Hoe door veiligheidscordon geraakt?
Hoe T., die niet eerder met politie en justitie in aanraking zou zijn gekomen, de veiligheidsmaatregelen heeft kunnen omzeilen, is niet duidelijk. Ook is nog niets bekendgemaakt over het motief van de verdachte. Hoofdofficier van justitie Ludo Goossens benadrukte dat het niet om een terroristische actie ging.

Huiszoeking
Het is nog niet zeker dat T. zijn daad alleen heeft gepland en uitgevoerd, maar volgens hoofdofficier Goossens zijn er geen aanwijzingen dat er een groep mensen achter de actie zit. De recherche heeft een huiszoeking gedaan in de woning van de verdachte in Huissen. Meer details daarover zijn niet bekend.

Werkloos
Zijn huurbazin vertelde dat hij tot voor kort 's nachts werkte in de beveiligingsbranche en overdag studeerde. Nadat hij onlangs zijn baan had verloren was hij volgens haar niet meer in staat om de huur op te brengen en moest hij de woning ontruimen. Morgen zouden nieuwe huurders hun intrek in het appartement nemen. De voormalige buurvrouw van de man omschrijft hem als "een keurige, beleefde man" die vrij teruggetrokken leefde. De afgelopen maanden stond hij volgens haar niet meer toe dat er mensen bij hem binnenkwamen.
 
Is er eigenlijk al meer info over wie juist de doden zijn,ben wel eens benieuwd of die mensen die hier op die foto's staan, zoals dat kindje en die man het hebben overleefd.
 
Ik quote even iemand..

Mogelijk motivatie:

Ontslagen door credit-crisis, geen werk meer dus, (bijna) geen inkomen meer, hierdoor het huis uitgezet worden. Al om al, geen leven meer hebben.

Maar vervolgens wel toe moeten zien (zoals alle nederlanders) hoe het koningshuis nog steeds tientallen miljoenen per jaar verbrast die eigenlijk van de belastingbetaler zijn. 3 keer op vakantie in 6 weken is gewoon absurt, zeker als je weet dat het ons geld is.

Als dit zijn motivatie was, of iets in deze zin kan ik het me goed voorstellen, dat wil niet zeggen dat ik zijn actie goedkeur. Integendeel, ik verafschuw het dat er nu al 5 mensen van het leven beroofd zijn omwille deze domme/stomme actie.

RIP voor de overleden slachtoffers en veel sterkte voor de nabestaande en familie van de overleden slachtoffers en veel sterkte en beterschap voor de overlevende slachtoffers.

@ pr!tcorr3tor:
Ik heb gelezen dat het meisje op de foto het goed maakt. Of de bron betrouwbaar is weet ik niet.
 
Ik quote even iemand..



@ pr!tcorr3tor:
Ik heb gelezen dat het meisje op de foto het goed maakt. Of de bron betrouwbaar is weet ik niet.

T.a.v. je "quote van iemand anders"; is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Dit is gewoon een gestoorde gek en als "men" dit goed wil gaan praten door wederom het koningshuis ter discussie te stellen, kan ik er nog wel 1000 verzinnen.
 
gruwelijk,wat mensen allemaal in hun hoofd krijgen,zo zie je maar het niet altijd moslim extremisten zijn,en dit was duidelijk een aansag,wat de man bezielde zullen we in enkele dagen wel horen,lezen in het journaal/krant,doet me een beetje denken aan die belgische gozer langst een kindercreche gegaan is om daar zoveel mogelijk kinderen en mensen van hun leven te beroven.voor zo'n mensen vind ik de landen waar de extreme islam wet heerst toepasselijk.marteling en daarna afmaken !!
 
Te triest voor woorden dit. Trieste actie.

En dan ook nog eens met een swift een bus van de weg af willen drukken en deze missen..
Dat er zoveel slachtoffers zijn door zo'n onbenul is onvoorstelbaar.
 
Als ie blijft leven,dan zal ie vast wel TBS krijgen :rolleyes:.
 
Back
Naar boven