Fitness Seller

Breaking News Man rijdt in op menigte in Apeldoorn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lijkt me niet dat deze dader een goed uitgewerkt plan had voor een aanslag. Hij is 'gewoon' loeihard een weg opgereden toen hij zijn kans schoon zag.

Er zijn geen schoten gehoord en knallen op een verder rustige laan was zeker opgemerkt.

Dit is het werk van een doorgedraaide, als het een goed geplande aanslag was hadden ze die bus zeker kunnen raken.
 
Ok. Laten we aannemen dat de dader door de aanrijding verwondingen heeft opgelopen.

De vraag luid, waarom zou de dader door de menigte hebben willen rijden als zijn doel de koninklijke familie was ?

Als hij in staat was deze "aanslag" te plannen dan ga ik er van uit,
dat hij ook in staat was te bedenken niet ver te kunnen komen wanneer je door een rij mensen en dranghekken rijdt,
met als eindbestemming de koninklijke familie.

Daar brainstorm ik ook over Navy,
Het enige wat had kunnen gebeuren bij een aanrijding was in het ergste geval,is een explosie van lekkende vlamgevatte brandstof.

Ik denk dat er heel iets anders loos is, misschien heeft de dader ooit zelf in de bev. van het Koningshuis gewerkt en daar om wat voor reden dan ook
is weggewerkt.

kan me geen serieuze reden bedenken, met dit als gevolg.

eerst werd er gezegd dat hij zijn kinderen niet meer mocht zien.
zijn huur niet meer kon betalen (uitzetting)enz.

Hij blijkt gewoon netjes zijn huur te hebben betaald en per 1 Mei zou er een nieuwe huurder komen.......
 
:eek:Toen ik het hoorde, dacht gelijk aan een één of andere marokaantje die zijn uitkering van deze maand niet heeft ontvangen!!!:p:p
 
:eek:Toen ik het hoorde, dacht gelijk aan een één of andere marokaantje die zijn uitkering van deze maand niet heeft ontvangen!!!:p:p


Hilarisch, vooral in combinatie met die signature van je.
 
Jongens Jongens, wat word hier toch weer lekker gediscussieerd,

Feit dader heeft 10min. voor de actie geprobeerd doorgang te krijgen
door de 1e rij hekken met zijn Swiftje.

Nee, niet omdat ie daar langs moet omdat ie in de buurt woont, wat al niet kan want als bewoner heb je een brief gekregen van afzettingen in je woonomgegving.

Het is geen marathon ofzo, dat als er even geen lopers langkomen dat je dan door een verkeersregelaar door word gelaten. de 2 en vaak 3 rijen hekwerk zijn niet voor niets geplaatst.

wat ik al eerder zei, heeft de marechaussee die hem terug gewezen heeft, waarschijnlijk niks aparts gezien aan het gedrag van de dader. en hem maar met een kluitje in het riet gestuurd.

wel vreemd dat hij het wel nodig vond er melding van te maken

vanaf dat moment had er actie ondernomen moeten worden, zodat er niet een paar minuten later dit had gebeurt.

kom nu niet allemaal aanzetten dat de 1e ontmoeting was toen de Swift op hoge snelheid het 1e hekwerk naderde, dat is niet zo.

wanneer er dan op de dader geschoten was,was het voertuig onbestuurbaar
het publiek ingereden en was hetzelfde gebeurt als nu.

Het zit hem dus in het 1e contact.

en nogmaals nee, het is niet normaal dat je even vraagt in deze, om even doorgelaten te worden omdat de dader rechts af de Loolaan in moest terwijl er honderden mensen staan te kijken achter 2-3 rijen(veiligheidssluizen)hekwerk.

Ja want als iemand vraagt of ie ergens door mag rijden, hoor je meteen zijn kop er af te schieten!

Er was totaal geen reden om die man al ergens van te verdenken na 'de eerste ontmoeting' ;)
 
Ja want als iemand vraagt of ie ergens door mag rijden, hoor je meteen zijn kop er af te schieten!

Er was totaal geen reden om die man al ergens van te verdenken na 'de eerste ontmoeting' ;)

Ben jij helderziende ofzo?
 
Niets anders dan medeleven aan alle betrokkenen.

Het blijkt wel hoe makkelijk een grote aanslag mogelijk had kunnen zijn. Stel ze hadden twee voertuigen, de tweede rijdt gewoon richting de bus en laat een bom ontploffen.

Het is erg triest dat het op en dag als 30 april moet gebeuren.
 
als je van plan bent om iets te doen,doe het dan goed,met deze wagen was hij waarschijnlijk een pakje verder geraakt,en zou hij zijn doel wel bereikt hebben:p:D

wildcat1.JPG
 
als je van plan bent om iets te doen,doe het dan goed,met deze wagen was hij waarschijnlijk een pakje verder geraakt,en zou hij zijn doel wel bereikt hebben:p:D

Gelukkig hoor en zie je zo'n ding ook niet aankomen!!!!!111
 
als je van plan bent om iets te doen,doe het dan goed,met deze wagen was hij waarschijnlijk een pakje verder geraakt,en zou hij zijn doel wel bereikt hebben:p:D

Ik zou eerder zoiets pakken, zo'n monstertruck stuitert makkelijker over dingen heen, met het risico dat ie omvalt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of zoiets:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zou eerder zoiets pakken, zo'n monstertruck stuitert makkelijker over dingen heen, met het risico dat ie omvalt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of zoiets:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dat gaat nogal traag vooruit,tegen dan heeft iedereen het al op een lopen gezet:)
 
Ach, die caterpillar heeft toch nog een topsnelheid van 67 km/u. De acceleratie zal wel naadje zijn maar als je nu eens een flinke aanloop neemt... Overigens al zien ze m aankomen, dan kunnen mensen het wel op een lopen zetten, waar moeten al die mensen heen in zo'n korte tijd?

Maar goed, je hebt een punt en vandaar een nieuwe kandidaat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ach, die caterpillar heeft toch nog een topsnelheid van 67 km/u. De acceleratie zal wel naadje zijn maar als je nu eens een flinke aanloop neemt... Overigens al zien ze m aankomen, dan kunnen mensen het wel op een lopen zetten, waar moeten al die mensen heen in zo'n korte tijd?

Maar goed, je hebt een punt en vandaar een nieuwe kandidaat:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik denk dat we een winnaar hebben:D
 
dan blaas je echt alles weg
 
Hoe weet jij of hij er was of niet, en over de kennis beschikt?
alles is achter af praten,als je er vooraf over praat weet je wat er gaat gebeuren.

Bullseyes als Ex marinier, weet echt wel iets van beveiliging denk je zelf niet Balic?

Ik ben op het moment militair. En volg nog opleidingen beveiliging ook. Heb ik nu ook extra verstand van deze situatie?
Nogmaals. We mogen speculeren, maar dingen beweren waar je totaal geen verstand van hebt of het fijne er niet van weet, moet je niet doen.
De agenten zullen zelf wel geweten hebben of ze wel/niet goed hebben gereageerd op het ''eerste contact''. Er zullen die dag wel vaker weggestuurd zijn voor verscheidene redenen.

Weten jullie al dat een vriend van hem heeft gezegd dat de aanslag niet op de koninklijke familie was gericht?
 
Ik ben op het moment militair. En volg nog opleidingen beveiliging ook. Heb ik nu ook extra verstand van deze situatie?
Nogmaals. We mogen speculeren, maar dingen beweren waar je totaal geen verstand van hebt of het fijne er niet van weet, moet je niet doen.
De agenten zullen zelf wel geweten hebben of ze wel/niet goed hebben gereageerd op het ''eerste contact''. Er zullen die dag wel vaker weggestuurd zijn voor verscheidene redenen.

Weten jullie al dat een vriend van hem heeft gezegd dat de aanslag niet op de koninklijke familie was gericht?
de beveileging moest veel optimaler,als de president van amerika ergens naar toe gaat word hij omringd door veiligheidsagenten,tussen de massa lopen er ook nog eens aan hele hoop undercover agenten en agenten in uniform,op het dak sluipschutters etc.etc zijn wagen is volledog gepanserd zelfs de banden kunnen niet lek geschoten worden,dat is een mooi voorbeeldje van hoe optimaal veiligheid zou moeten zijn.
 
Ik ben op het moment militair. En volg nog opleidingen beveiliging ook. Heb ik nu ook extra verstand van deze situatie?
Nogmaals. We mogen speculeren, maar dingen beweren waar je totaal geen verstand van hebt of het fijne er niet van weet, moet je niet doen.
De agenten zullen zelf wel geweten hebben of ze wel/niet goed hebben gereageerd op het ''eerste contact''. Er zullen die dag wel vaker weggestuurd zijn voor verscheidene redenen.

Weten jullie al dat een vriend van hem heeft gezegd dat de aanslag niet op de koninklijke familie was gericht?

als we allemaal gewoon aannemen dat de [agenten] ter plaatse goed hebben gehandeld is het makkelijk praten.

waar mensen werken worden fouten gemaakt, dit erkennen en er van leren
is waar het omgaat, niet alles onder een hoedje stoppen dat de beveiliging in orde was.

Er word wel meer gezegd,zijn vriend kan alles vertellen wat ie wil.
de waarheid komen we niet meer achter.
 
Back
Naar boven