MuscleMeat

Man rijdt met 153 km/h door Den Haag

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Met 153 kilometer per uur op de snelweg rijden zorgt al voor een dikke boete. Maar een 37-jarige automobilist heeft het wel heel erg bont gemaakt. Hij reed met de hoge snelheid door de bebouwde kom van Den Haag. De Hagenaar kon daarop meteen zijn rijbewijs en auto inleveren.

Deze maatregelen worden altijd genomen als de maximumsnelheid met meer dan honderd kilometer per uur wordt overschreden. De automobilist reed over de Machiel Vrijhoeklaan in Kijkduin. Hij heeft een proces-verbaal gekregen.


(bron:fok.nl)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
peeps is back:D
waar heb je uitgehangen man
 
Ach ja wel eens in een taxi gezeten die met 160+ door Den Haag scheurde, eind jaren 80 was het onder die lui een sport naar het schijnt om maar zo snel mogelijk van A naar B te komen.

Bekeuring is natuurlijk terecht, maar de Machiel Vrijenhoeklaan is geen doorgaande weg, die weg wordt 's avond wel vaker gebruikt als veredelde dragbaan. Je moet aardig doortrekken wil je de 160 halen op de ca 1,5 Km lengte van die weg.
 
Lang weekend weggeweest met de schoonfamilie.... :D
 
Eric...wat heb je nou weer gedaan?:rolleyes:
 
RobertHosper zei:
Eric...wat heb je nou weer gedaan?:rolleyes:

:D Mijn rijbewijs kunnen ze me niet afnemen, heb er geen.
 
Achteraf niet zo slim natuurlijk, maar mijn kipfilet was op.
 
Of was het Spiertje16 die achter een crimineel aanzat?
 
EricR zei:
Ach ja wel eens in een taxi gezeten die met 160+ door Den Haag scheurde, eind jaren 80 was het onder die lui een sport naar het schijnt om maar zo snel mogelijk van A naar B te komen.

Bekeuring is natuurlijk terecht, maar de Machiel Vrijenhoeklaan is geen doorgaande weg, die weg wordt 's avond wel vaker gebruikt als veredelde dragbaan. Je moet aardig doortrekken wil je de 160 halen op de ca 1,5 Km lengte van die weg.
Die is waarschijnlijk op de sportlaan al begonnen met doortrappen.
 
Centaur zei:
Die is waarschijnlijk op de sportlaan al begonnen met doortrappen.

Nog niet zo lang geleden deed dat er ook 1 op de Segbroeklaan, die zijn nu wijlen.
 
EricR zei:
Nog niet zo lang geleden deed dat er ook 1 op de Segbroeklaan, die zijn nu wijlen.
Ja, dat is niet zo vreemd, die bocht van de segbroeklaan naar de sportlaan (bij de kwartellaan) kan je maar met maximaal 70km/pu nemen.
 
DBC zeker weer!!! Helemaal van het pad af die jongen. Hij moet en zal de maatschappij verzieken... :(
 
Vind dit meer iets voor meneerjeej.
 
EricR zei:
Ach ja wel eens in een taxi gezeten die met 160+ door Den Haag scheurde, eind jaren 80 was het onder die lui een sport naar het schijnt om maar zo snel mogelijk van A naar B te komen.

Bekeuring is natuurlijk terecht, maar de Machiel Vrijenhoeklaan is geen doorgaande weg, die weg wordt 's avond wel vaker gebruikt als veredelde dragbaan. Je moet aardig doortrekken wil je de 160 halen op de ca 1,5 Km lengte van die weg.
Koop een nieuwe BMW 6 serie of zelfs een 5 serie lukt het al...
zijn met 6 sec op de 100 .... koud kunstje om in 1,5 km dan 160 te gaan rijden...
 
centaur & ericr: kap eens met die verkapte 'kijk-mij-eens-de-straten-weten-van-den-haag' posts
 
Tja die heeft just bad luck, niets meer.
 
Man-Mountain zei:
centaur & ericr: kap eens met die verkapte 'kijk-mij-eens-de-straten-weten-van-den-haag' posts

Ik woon er om de hoek, minuut of 10 lopen.
 
Nu de drugsverheerlijkingstopics taboe zijn gaan we maar over op wegpiraterij :o
 
Peoples zei:
Met 153 kilometer per uur op de snelweg rijden zorgt al voor een dikke boete. Maar een 37-jarige automobilist heeft het wel heel erg bont gemaakt. Hij reed met de hoge snelheid door de bebouwde kom van Den Haag. De Hagenaar kon daarop meteen zijn rijbewijs en auto inleveren.

Deze maatregelen worden altijd genomen als de maximumsnelheid met meer dan honderd kilometer per uur wordt overschreden. De automobilist reed over de Machiel Vrijhoeklaan in Kijkduin. Hij heeft een proces-verbaal gekregen.


(bron:fok.nl)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is onzin, niet waar. In Den haag zijn er gewoon nette mensen.
Kijk maar naar de laatste cijfers van het CBS: 99,99% fijne mensen en de rest woont elders. Het is niet eens klinisch bewezen dat die man 153km/uur reed. Zolang dat niet is gebeurd is het niet waar.

groetjes,

EricR :D:D:D
 
Back
Naar boven