XXL Nutrition

Nieuws Man schopt jonge hond dood (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cutler

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
3.825
Waardering
77
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
De Rotterdamse politie heeft een 34-jarige inwoner van de Maasstad aangehouden op verdenking van het doodschoppen van een negen maanden oude herdershond. Het beest wilde de trap niet oplopen en dat was aanleiding voor de man om een aantal trappen uit te delen.

De man liep met de hond en twee kinderen van acht en twaalf jaar oud over straat. Vervolgens moest de hond de trap op in een portiek, maar het beest wilde dit niet. Volgens de kinderen trapte de man de hond daarop diverse keren tegen de kop en in de buik. Eenmaal boven werd de hond weer buiten gezet om wat frisse lucht te krijgen. Kort daarna begon het dier te schuimbekken en overleed. De dierenarts heeft bevestigd dat mishandeling de doodsoorzaak is.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/98303/-Man-schopt-jonge-hond-dood.html

Voor dit soort mensen mag er een publieke schandpaal op het marktplein vrijdagmiddag worden ingevoerd :mad:

wat zal hij krijgen? 20 uur schoffelen?
 
wat zal hij krijgen? 20 uur schoffelen?

als ze mij toestemming geven om voor eigen rechter te spelen krijgt ie iets heel anders :mad:. Serieus ik kan er gewoon niet tegen als mensen zoiets aandoen bij dieren. Pak iemand van je eigen grootte en niet zon hondje lul !!!
 
goed voorbeeld voor zijn kiddo's
 
Zal wel weer met een taakstraf weglopen. Al zijn volgens mij net de straffen verhoogd.
 
Misschien was de hond ziek?
 
Tja, een hond moet gehoorzamen.
 
iedereen die zulke laffe dingen bij dieren doen moeten ze met echte dieren laten vechten. gewoon 1 op 1 in een kooi zetten met een leeuw, kijken of hij die ook omver geschopt krijgt :roflol:
 
vuile kankerleier.... zo'n figuur moet 50 x met een honkbalknuppel op z'n knieschijven worden geslagen.
 
wtf k*tkerel!
 
Je moet die lui echt in de gate houden....

Dit zijn gewoon psychoten... je toekomstige seriemoordenaar.

*spelling
 
Laatst bewerkt:
die zouden ze te midden van een kring jachthonden moeten zetten die dan hetzelfde doen met zo'n konijntje haha verscheuren die hap
 
Als ik de financien en connecties had, dan had ik toch echt overwogen om de opvolger van pistolen paultje te worden.

Respect voor die vent ;)
 
Back
Naar boven