XXL Nutrition

man verkracht hond!

Bezoekers in dit topic

skinnie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2005
Berichten
8.861
Waardering
1.239
Lengte
1m88
Massa
154kg
Vetpercentage
18%
dat zal die hond leren om met zijn staart omhoog te lopen en de boel te lopen uitdagen!!! :mad:

Man verkracht hond in achtertuin van baasje

© ThinkStock
In Memphis is een man gearresteerd op verdenking van dierenmishandeling. Hij zou zich seksueelte buiten zijn gegaan aan een Duitse herdershond die luistert naar de naam Adam. Dit speelde zich allemaal af in de tuin van het baasje van de hond.

De politie werd ingeschakeld door meerdere getuigen die zagen hoe Kimberly Lawson (40) zijn broek liet zakken, op zijn knieën ging zitten en de herdershond besteeg. Dit scenario herhaalde zich driemaal in nog geen uur voordat Lawson werd gearresteerd.

Inpraten op Adam
De verslagenheid bij Caroline Morris, het baasje van Adma, is groot. 'Ik heb mijn hond verteld dat hij niets misdaan heeft. Het was die vreselijke man die de boosdoener was. Wie verkracht nu een hond?', vertelde Morris verontwaardigd.

Mevrouw Morris vermoedt overigens dat het niet de eerste keer was dat haar hond seksueelwerd misbruikt. 'Adam doet al een hele maand erg raar', beweert ze.
(Redactie)
19/10/11 10u59 bron AD
 
'Ik heb mijn hond verteld dat hij niets misdaan heeft.

lol alsof die hond dat verstaan heeft. Later op de avond neem hij gewoon zijn bazin like a BOSS
 
Hoe zou jij reageren als iemand dat met jouw hond zou doen, Skinnie? :)
(ik verwacht nu een epic antwoord :D)
 
dat zal die hond leren om met zijn staart omhoog te lopen en de boel te lopen uitdagen!!! :mad:

Man verkracht hond in achtertuin van baasje

© ThinkStock
In Memphis is een man gearresteerd op verdenking van dierenmishandeling. Hij zou zich seksueelte buiten zijn gegaan aan een Duitse herdershond die luistert naar de naam Adam. Dit speelde zich allemaal af in de tuin van het baasje van de hond.

De politie werd ingeschakeld door meerdere getuigen die zagen hoe Kimberly Lawson (40) zijn broek liet zakken, op zijn knieën ging zitten en de herdershond besteeg. Dit scenario herhaalde zich driemaal in nog geen uur voordat Lawson werd gearresteerd.

Inpraten op Adam
De verslagenheid bij Caroline Morris, het baasje van Adma, is groot. 'Ik heb mijn hond verteld dat hij niets misdaan heeft. Het was die vreselijke man die de boosdoener was. Wie verkracht nu een hond?', vertelde Morris verontwaardigd.

Mevrouw Morris vermoedt overigens dat het niet de eerste keer was dat haar hond seksueelwerd misbruikt. 'Adam doet al een hele maand erg raar', beweert ze.
(Redactie)
19/10/11 10u59 bron AD


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Weet niet wat gestoorder is die hond verkrachten of uitleggen dat die niets misdaan heeft :D
 
Als het een vrouw was dan was er niks aan de hand hoor.

Vrouwlijke verkrachter bedoel ik.
 
Leuke naam voor een Tv programma overigens.

Die Adam toch, eerst verleidt door Eva en nu genomen door het baasje.

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 13:36 ----------

Weet niet wat gestoorder is die hond verkrachten of uitleggen dat die niets misdaan heeft :D

Hij gaf slechts wat intimiteit en speelde spelletjes met de hond, niks mis toch met wat aandacht en genegenheid tonen aan je hond toch? :D
 
Alsof die hond het erg vindt.. Sjonge jonge.
 
Man is niet bang, een herder 3x in een uur anaal uithonen.
Moet blij zijn dat zijn snikkel er nog aan zit.

Hond is wel erg beta type dan zeg...
 
Smeerlapperij
 
Mwaaaaah als je een mooie herder panty's aan doet en wat lippenstift, nageltjes ff lakken........
 
Mwaaaaah als je een mooie herder panty's aan doet en wat lippenstift, nageltjes ff lakken........

precies! ik denk dat er heel wat gasten hier op DBB er ontiegelijk op geilen en over fantaseren en zich misschien ook..... AFTREKKEN!!:eek:
 
precies! ik denk dat er heel wat gasten hier op DBB er ontiegelijk op geilen en over fantaseren en zich misschien ook..... AFTREKKEN!!:eek:


Als we dan toch gaan fantaseren, doe ik het altijd nog liever met een tover fee ofzo dan met een hond.
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven